Je begint met het minimumloon, echter bedrijven kunnen je waarschijnlijk meer gaan betalen nadat je wat certificaten hebt gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:51 schreef Timmai het volgende:
Maar ik vroeg me af, als ik begin bij call2 begin ik waarschijnlijk met ongeveer het minimumloon. Kan ik in de toekomst dan nog in de buurt van wat een HBO'er verdient, komen. Of zal ik er altijd ver onder blijven?

en nog meer dingen, weet niet meer precies wat) dit is in voorburg (redelijk goed te doen vanuit leiden) aantal mensen uit die training moesten van behoorlijk ver komen en kregen hotel aangeboden.  Ook goede goede doorgroeimogelijkheden (dochter van Pink/Getronics). Dacht dat er op kantoor in voorburg om de 2 weken ook nog bar is maar kan ook iedere week zijn geweest
   en nog meer dingen, weet niet meer precies wat) dit is in voorburg (redelijk goed te doen vanuit leiden) aantal mensen uit die training moesten van behoorlijk ver komen en kregen hotel aangeboden.  Ook goede goede doorgroeimogelijkheden (dochter van Pink/Getronics). Dacht dat er op kantoor in voorburg om de 2 weken ook nog bar is maar kan ook iedere week zijn geweest   

okequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Je begint met het minimumloon, echter bedrijven kunnen je waarschijnlijk meer gaan betalen nadat je wat certificaten hebt gehaald.

Atos wil me niet hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:40 schreef Lucky8 het volgende:
Ik vergeet Atos.

Hmmm. Met die onzinnige testjes van vandaag, ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:03 schreef Scorpie het volgende:
Sogeti kan wel hoor, heb zelf een collega die pas dit jaar zijn HBO opleiding heeft afgerond en nu al in totaal 6 jaar werkt bij Sogeti, begonnen met havo.

bij sogeti mag ik ook langskomen, dus dat kan welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:01 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook al wel kunnen vertellen, dat geldt ook voor Cap, Sogeti, etc.

Wacht maar tot ze de onzin testen uit de kast gaan halen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
bij sogeti mag ik ook langskomen, dus dat kan wel

die oefenvragen op de site zijn goed te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:20 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de onzin testen uit de kast gaan halen.

BIj Centric ken ik wat mensen, dus als je info nodig hebt hoor ik het graag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Timmai het volgende:
ik heb mijn cv naar centric, isense en call2 gestuurd, even kijken wat die mij kunnen bieden.

iSense is recruiting... Ieg die willen mij recruiten voor andere bedrijvenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:11 schreef Sm0keZ het volgende:
iSense is een redelijk 'nieuw' detacheringsbedrijf, in overleg kun je er volgens mij een compleet studietraject van te voren afspreken. Je kunt hiermee richting MCSA/MCSE gaan als je wilt. Hangt er net vanaf hoe gemotiveerd je bent natuurlijk

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |