Yep klopt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef chufi het volgende:
donderdag 25 oktober 2007 18:27[/url] schreef chufi het volgende:[/b]
Ik vermoed dat we weer hetzelfde streaming probleem hebben bij garnier
Yep klopt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef chufi het volgende:
AUBquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
Ze denkt dat ze hem naar huis gaat sturen.
Laat het waar zijn.
Dat kan ik wel maar jij niet ! Das mijn geheim :-)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
He waar kun je die grafiek scoren?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef BarryK het volgende:
Huub is blij, hij weet dat hij boven brian staat met single
Nu kan ze zich niet meer verschuilen achter de dubbele opmerkingen dat ze hem er van achter in zou moeten houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Naad: Ik hoor net een dingetje, je mag doen wat je wilt van het hokje.
Oh, ik dacht dat ik per ongeluk op F5 drukte!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn alvast aan het oefenen voor de streamlocks voor vanavond
Dat wist (bijna) iedereen inderdaad al, ook hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef Stupidisco het volgende:
Iedereen weet dat Dennix er in moet blijven door de Febo. Dat is zo min of meer wat Lieke nu zegt.
Wordt er dan tegenwoordig niet meet 's middags gestemt dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
En vast![]()
Het mag duidelijk zijn dat Dennix Naad aan het bewerken is, hopelijk zonder resultaat.
Hoorde je wat Jaap zei? ze is een verdomd goede actrice zoals ze beneden staat te huilen hoor...streamlock.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Nu kan ze zich niet meer verschuilen achter de dubbele opmerkingen dat ze hem er van achter in zou moeten houden.
De febo maakt niet bekend of hij er wel of niet uit gaat. Nadia mag zelf weten of ze hem er uit of er in houdt, de febo heeft tegen Huub gezegd dat hij weg mag, ze houden het dus niet tegen. Daarom zegt Huub: het spel wordt echt gespeeld, zonder febo dus. Geen script dus, zogezegd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:44 schreef jassy het volgende:
Lieke:Kan hij weg?
Huub: Ja
Huub: 20.00 stemming!
Het is heeeel spannend volgens huub, maar wat snap ik niet echt. Snap ik hieruit dat de FEBO pas na 20.00 bekend maakt of hij er nu wel of niet uit gaat?
Huub: Het spel wordt echt gespeeld
Huub: Daar steek ik echt de handen voor in de gasbrander
STREAMLOCK 1 2
Wat er vanavond ook gebeurt... ik hoop dat Nadia zo keihard aangepakt wordt de komende weken dat ze jankend de poort uitloopt..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
De febo maakt niet bekend of hij er wel of niet uit gaat. Nadia mag zelf weten of ze hem er uit of er in houdt, de febo heeft tegen Huub gezegd dat hij weg mag, ze houden het dus niet tegen. Daarom zegt Huub: het spel wordt echt gespeeld, zonder febo dus. Geen script dus, zogezegd.
8 uurquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:54 schreef Ballistixx het volgende:
hoe laat is de ontslagronde ?
en hup streamlockquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:55 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia heeft dus aan Amanda/Brian geschreven dat ze Dennix er in moet houden van de FEBO.
Dit schijnt echter niet zo te zijn (Huub heeft het nagevraagd bij de FEBO).
niks garnier..ik kijk via hidiho en heb al al ruim een uur meer stilstaande beelden dan bewegende...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef chufi het volgende:
Yep klopt !
[ afbeelding ]
HiDoHo heeft gewoon naar de Garnier streams gelinkt..quote:niks garnier..ik kijk via hidiho en heb al al ruim een uur meer stilstaande beelden dan bewegende...
Goeienavond, maak je maar op voor een avondje bufferen en SL's.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
Zo....ik zit er ook klaar voor, al zie ik momenteel geen reet op de streams...![]()
navond trouwens...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
En weer buffers al s Huub aan Naad vraagt of Naad Dennix erin moet houden van het hokje.
Wat zijn het toch een lamzakken bij de FEBO. Brian weet er dus ook van.
Buffers ipv een SL.![]()
Het is een complot.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt weer gezellig streamlocken vanavond.![]()
Het is in alle gevallen niet echt slim om voor één dag streams te nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:59 schreef loisie het volgende:
Ik heb voor 1 dag maar weer streams genomen....................how stupid can you be..................en ik zie dus gewoon niks!
kutzooi!![]()
![]()
Hé you!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
Zo....ik zit er ook klaar voor, al zie ik momenteel geen reet op de streams...![]()
navond trouwens...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is een complot.....als FOK hapert kunnen we streams kijken....met buffers doet FOK het goed...
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is een complot.....als FOK hapert kunnen we streams kijken....met buffers doet FOK het goed...
![]()
Kan me het niet voorstellen , das veels te ingewikkeld omdat te doen. Mogelijk dat dan iid Talpa zelf de boel saborteerd. maar ik denk dat het ligt aan garnier. Die hebben vorige week toegeven een probleem te hebben en hun oplossing heb ik nooit te horen gekregen. Dus waarschijnlijk speelt het nog steeds. 1 van hun belangrijke centrale machines kan het verkeer niet aan en gaat rebooten (eens in de 15 minuten.) dat vewroorzaakt verstoord internet verkeer , want hun alternatieve weg kan minder minder verkeer aan. Maar sommige providers koppelen rechtstreeks met ze en dan moet het hele via die alternatieve weg en dan krijgen we buffers of zelfs time-outsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:49 schreef jassy het volgende:
Streams bufferen. Weer problemen bij Garnier. Doen ze het er misschien om, opdat de opnames voor Youtube ed te verhinderen?
Nadia had op een briefje aan Dennis en Amanda geschreven dat ze Dennis erin moet houden. Dat is niet waar. Huub is verhaal gaan halen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:01 schreef markisboer het volgende:
wat is dit streamlock bewonners wordt verteld dat nix mag blijven ?
Nee, das helemaal waar maar ik ben vanaf vandaag een weekendje niet thuis en wil vanavond gewoon even kijken en zit dus op een pc van iemand anders.................zondag neem ik ze weer gewoon thuis voor een maand.........als het nog loontquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is in alle gevallen niet echt slim om voor één dag streams te nemen![]()
Dus ik ben niet de enige die er geen ruk meer van snaptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Wel een raar verhaal hoor dat briefje. Nadia heeft dat misschien gedaan opdat Brian en Amanda dan niet boos op haar worden als ze Dennis in het spel houdt. Snap er echt niks meer van.
Net zo'n lafaard als Dennis, zich verschuilen achter de Febo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Wel een raar verhaal hoor dat briefje. Nadia heeft dat misschien gedaan opdat Brian en Amanda dan niet boos op haar worden als ze Dennis in het spel houdt. Snap er echt niks meer van.
Het hokje maakt het iig erg spannend. Het zou leuk zijn als we er ook nog iets van meekrijgen op de streams.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Was gewoon haar ultieme smoes om Nix er in te houden. Zelfs Jaap had daar begrip voor als het van achter moest. En nu blijkt dat het gelul is...valt mis Nadir door de mand.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
owquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
[..]
HiDoHo heeft gewoon naar de Garnier streams gelinkt..
Welk papiertje? (heb het even gemist)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:05 schreef jassy het volgende:
Discussie over het papiertje gaat door, weer een streamlock
Nou, nu lijkt het opeens geen smoes meer zoals ik het net weer hoorde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was gewoon haar ultieme smoes om Nix er in te houden. Zelfs Jaap had daar begrip voor als het van achter moest. En nu blijkt dat het gelul is...valt mis Nadir door de mand.![]()
Niet helemaal! Zij heeft dus wel het briefje geschreven. Huub zegt dat zij vrij spel heeft, Nadia en Amanda zeggen van niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:07 schreef wie.. het volgende:
Nadia doet alsof ze Dennis erin moet houden van de redactie zodat ze niet gebasht word ? klopt dat ?
klopt....en dit heeft ze geschreven aan Brian/Amanda. Huub heeft dit nagevraagd bij de Febo en die zeggen dat ze dat helemaal niet hoeft te doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:07 schreef wie.. het volgende:
Nadia doet alsof ze Dennis erin moet houden van de redactie zodat ze niet gebasht word ? klopt dat ?
Ja wie moet je nou geloven Nadia of de redactie ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
klopt....en dit heeft ze geschreven aan Brian/Amanda. Huub heeft dit nagevraagd bij de Febo en die zeggen dat ze dat helemaal niet hoeft te doen.
wat voor briefje? wat stond erop?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel. Huub zegt dat ze op de hoogte zijn van het briefje van Naad.....buffer de buffer.![]()
Het hokje is nooit echt geloofwaardig geweest, Nadia ook niet maar in deze vertrouw ik meer op Nadia/Amanda dan op het hokje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ja wie moet je nou geloven Nadia of de redactie ?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:04 schreef loisie het volgende:
[..]
Nee, das helemaal waar maar ik ben vanaf vandaag een weekendje niet thuis en wil vanavond gewoon even kijken en zit dus op een pc van iemand anders.................zondag neem ik ze weer gewoon thuis voor een maand.........als het nog loont![]()
Niet als ze het niet doen dus ! Waarschijnlijk omdat een router de piek niet aan kan en over zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bestaan er ook kijkcijfergrafieken van de streams? Ik denk dat we vanavond een vette piek hebben.![]()
Yep.. ik denk precies dát!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Waarom zou je? Het hokje kennen we niet. Nadia heeft als excuus voor het er niet uitstemmen van Dennis blijkbaar een briefje aan Brian en Amanda geschreven dat Dennis er niet uit mag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het hokje is nooit echt geloofwaardig geweest, Nadia ook niet maar in deze vertrouw ik meer op Nadia/Amanda dan op het hokje.
D: En ga je daar waarde aan hechten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Dennis: wat zei hij tegen jou? dat je me weg moet stemmen? ja he?
Ze is vanavond de persoolijke butler van Huub. Ze had een weddenschap met hem verloren over de popupollquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Huh?!?! Is Palma er alweer? Wil ze zo graag Dennis uitzwaaien?
Ze is de persoonlijke butler van Huub vanavond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Huh?!?! Is Palma er alweer? Wil ze zo graag Dennis uitzwaaien?
Net alsof de Febo tegen Huub gaat zeggen dat Nadia die Nix er niet mag uitstemmenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het hokje kennen we niet. Nadia heeft als excuus voor het er niet uitstemmen van Dennis blijkbaar een briefje aan Brian en Amanda geschreven dat Dennis er niet uit mag.
Huub is hier achter gekomen, heeft het nagevraagd, en zegt dat Dennis wél gewoon weg mag, waaruit blijkt dat Nadia heeft gelogen en daarom is ze bang dat ze naar huis moet nu.
Sim-pel.
Probeer deze even:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Af en toe een beetje beeld. Maar gauw een capje gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoe ziek zal hij zich voelen met dit uitzicht en een nog altijd mogelijke exit.![]()
Bedankt, komt haar wel lekker uit natuurlijk precies vanavond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze is vanavond de persoolijke butler van Huub. Ze had een weddenschap met hem verloren over de popupoll
Dat is echt niet eerlijk.Dan moeten we er ook niet op kunnen stemmen.Worden we nou echt overal mee belazerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:16 schreef ToughLove het volgende:
De Gouden Kooi zat trouwens wel bij de top 3 van de televizierring, maar werd er door de avro ook weer uitgehaald. Was net op rtl boulevard.
En geen streams pfff
D: Kom op Nadia, hij is maar een gastspeler.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
D: En ga je daar waarde aan hechten?
N: Luc is wel iemand met veel levenservaring...
Deze doen het goed, komen rechtstreeks van talpa zie ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
Probeer deze even:
http://www.dondj.nl/streams.html
Alles beweegt non-stop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
Probeer deze even:
En ondertussen geniet ze ervan dat ze vanavond de hoofdrol heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia dr gezicht staat continu op bijna janken
nadia is een jankwijfquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik hoop dat ze tijdens stemming zegt: "Het spijt me dennix ik moet je eruit stemmen, maar ik ga met je mee want ik trek het hier niet... " dan nog even 1 minuut dat emotionele gezeik.. en dan HJ die ze het huis uit trappenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Thanx ik begreep de sl al nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Stupidisco het volgende:
Nadia vroeg aan Brian of de boze buurvrouw er is
Wat was dat dan voor briefje?????quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef riri het volgende:
zo'n briefje schrijven is natuurlijk uit den boze.....kan niet anders dan dat daar iets op komt...waarschijnlijk zelfs de kooi uit
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Net alsof de Febo tegen Huub gaat zeggen dat Nadia die Nix er niet mag uitstemmen![]()
![]()
zei ze dat ze bang was dat ze naar huis moest?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het hokje kennen we niet. Nadia heeft als excuus voor het er niet uitstemmen van Dennis blijkbaar een briefje aan Brian en Amanda geschreven dat Dennis er niet uit mag.
Huub is hier achter gekomen, heeft het nagevraagd, en zegt dat Dennis wél gewoon weg mag, waaruit blijkt dat Nadia heeft gelogen en daarom is ze bang dat ze naar huis moet nu.
Sim-pel.
Bij mij doet hidiho het goed hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Wonder boven wonder doen deze streams het perfect.
HiDiHo, enig idee wat het probleem is?![]()
Ik klikte de link aan en toen zat mijn pc vast...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:14 schreef the_undertaker het volgende:
deze werken ook
Thank youquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:14 schreef the_undertaker het volgende:
deze werken ook
\quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
Interessant, morgen komt Daryl voor Brian. Gebruikt hij daar de punten van Natasia voor?
dan staat denix zowiezo alleen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:30 schreef STAP01 het volgende:
misschien moet Nadia er wel uit omdat ze stiekeme briefjes rondstuurt. Daarom mag nix er niet uit....tis maar een optie...maar het zou wel leuk zijn
btw KUTSTREAMS!!!!!!!!!!!
Ik heb het gezien. Brian zei tegen Huub dat hij wist wat Nadia ging doen. Huub vroeg of ze dat tegen hem had gezegd. Brian zei dat ze dat had geschreven. Huub naar de telefoon en het hokje achter de Febo heeft gezegd dat Dennis er van hun uit mag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:29 schreef diedirk het volgende:
Wat een schijnheilige pijnzooi daar! Geniet er bijna van hoe ze hun eigen show de nek omdraaien!
Wat denken ze nu dat wij er intrappen als huub komt vertellen dat hij eruit mag!
Tuurlijk huub de ideale werknemer zal het wel weer oplossen voor de FEBO.
Triest maar waar achter heeft bepaald dat Dennis moet blijven
Bij mij ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Wonder boven wonder doen deze streams het perfect.
HiDiHo, enig idee wat het probleem is?![]()
DGK_Redactie, hoe komt Brian aan die onuitputtelijke bron contactpunten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
Interessant, morgen komt Daryl voor Brian. Gebruikt hij daar de punten van Natasia voor?
Ja en Natasia mocht er ook altijd uit. Die is ook heel lang vastgehouden met garantie en zo waren er meer die een garantie hadden. Huub heeft hem, Brian en Amanda ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sim-pel.
waarom maak je je eigen soap niet...kan je geloven wat je wilt maar val anderen er niet voortdurend mee lastig aubquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:29 schreef diedirk het volgende:
Wat een schijnheilige pijnzooi daar! Geniet er bijna van hoe ze hun eigen show de nek omdraaien!
Wat denken ze nu dat wij er intrappen als huub komt vertellen dat hij eruit mag!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:35 schreef miesy het volgende:
[..]
dan staat denix zowiezo alleen...
rent ie alsnog in paniek de poort uit, zijn naadje achterna...
da's pas mooie tv!![]()
Lijkt me een gepaste strafquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Verida het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat Nadia nu exit moet omdat ze dat briefje heeft geschreven???
weet je dat ik daar net aan zat te denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Verida het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat Nadia nu exit moet omdat ze dat briefje heeft geschreven???
En jij verbaast je over die uitspraak? Ik in het geheel niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
OMG Brian wil Amanda wel in de blootbusiness verhuren, dat mensen Amanda kunnen inhuren voor een videoclip.
En hij meent het....
20:00quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Ballistixx het volgende:
hoe laat is die ontslagronde nou, en gaan huub en lieke weg ofzo :S :S?
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij verbaast je over die uitspraak? Ik in het geheel niet.
Is ook zo, de persoon in kwestie weet het alleen nog niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Lekker sfeertje, het lijkt wel of er net iemand dood is.
nee, je begreep hem denk ik verkeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft lipgloss op.......LOL
Ja Wicawdo gaat naaw een beautyfawm...is ie jawig of is ie jawig geweest?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze Wicawdo al gefeliciteewd?
Brian krijgt ze vanachter. Ik heb ze er 2 keer over gemaild en nooit antwoord gekregen. dus ze naaien ons samen met Brian.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
\
Dat kan niet, daar mag een fan van Naad voor komen,het klopt dus weer niet.
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast niet, want dan wordt dennis de volgende en dan gaat het spel vast te snel...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Verida het volgende:
Ik denk niet dat ze dat op tv gaan brengen ivm eventuele gevolgen met speculaties over dat heel dgk gescript is ed.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef Verida het volgende:
Contractueeltechnisch (quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
weet je dat ik daar net aan zat te denken
Iets van beste miljonairs geen stemronde vanavond maar een brief met de exit van naad
zou wel leuk zijn betekend automatisch nix er volgende maand uit
eerste stap naar prostitutie...dus toch!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het laatste en ik hoop dat ze dat wel snel oplossenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:41 schreef Reza-impreza het volgende:
ligt het aan mijn pc , of is de verbinding k*t?
gebruik http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?id=26298&format=3 en id loopt tot 26301quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:41 schreef Reza-impreza het volgende:
ligt het aan mijn pc , of is de verbinding k*t?
Hij zei het ook letterlijk: verhuren aan de blootindustrie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:44 schreef miesy het volgende:
[..]
eerste stap naar prostitutie...dus toch!
vuile pooier![]()
Wel eerst even zij haar plukje voor plukje op zijn plaats zetten.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:29 schreef diedirk het volgende:
Bij mij doen ze het nu ook....top.. the_undertakerquote:
Er staat iemand te spelen, dat hij zich alleen voelt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Dreamboy het volgende:
Eest moest Dennix gaan zitten van het HOKJE en daarna gaan staan.
[ afbeelding ]
super thnxquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
gebruik http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?id=26298&format=3 en id loopt tot 26301
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:48 schreef Dreamboy het volgende:
Ze oor zit niet goed...ook dat nog.
[ afbeelding ]
Febo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
waar is nadia eigenlijk...
Understatement van de week: enigszins gestuurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zij lachen zich dood hoor, als ze dit soort reacties lezen. Denk je nou echt dat zij er ook maar 1 seconde mee zitten dat 'n aantal streamers denken te weten hoe het in elkaar steekt? Who cares! "de nek omdraaien", ik zit er niet mee hoor, als het enigszins gestuurd wordt.
Bij de buren, die wordt nog ff gepofferd door flensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
waar is nadia eigenlijk...
Helaas heb ik het niet gezien maar het was duidelijk dat de streamers die Dennis goed te pruimen vonden. Jammer dat hij dat zelf niet doorheeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef Py het volgende:
Ik ben er klaar voor.![]()
Vind het best spannend nog ook. Eigenlijk mag hij van mij nog even blijven. Maar niet langer dan een week. Toen hij van de week dronken was, heb ik wel een leuke, maffe Dennis gezien. Als hij dat soort gedoe niet als de drommel weer gaat doen, dan netjes taxi bellen, lolly geven en laten vertrekken.![]()
Heeej. Daar zeg je iets. Goed scenario. Nadia die een drama maakt en uiteindelijk voor Dennis kiest en eist dat Luc vertrekt. Luc is de nobele man en gaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat Luc vanavond opstapt. Lijkt mij sterk dat wanneer Nadia 0 erin houdt dat Luc blijft.
Ik heb het al een paar keer gezegd , maar het kan toch niet anders dat hij een acteur is. Hoe kan iemand echt zo zijn zoals Dennix is, dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Er staat iemand te spelen, dat hij zich alleen voelt?
Ze wilde toch een stichting VOOR Loverboys oprichten, komt mooi uit dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei het ook letterlijk: verhuren aan de blootindustrie.
Amanda vond het een geweldig plan.![]()
blijven relativeren...het blijft een spel hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Bah..wat doet Huub nou..hij omarmt Nadia en geeft haar een kus...sjonge jonge HUUB!!!!!!![]()
Mag hij een stem tegen zichzelf uitbrengen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis nu naar achteren volgens mij.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |