Yep klopt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef chufi het volgende:
donderdag 25 oktober 2007 18:27[/url] schreef chufi het volgende:[/b]
Ik vermoed dat we weer hetzelfde streaming probleem hebben bij garnier
Yep klopt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef chufi het volgende:
donderdag 25 oktober 2007 18:27[/url] schreef chufi het volgende:[/b]
Ik vermoed dat we weer hetzelfde streaming probleem hebben bij garnier
AUBquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
Ze denkt dat ze hem naar huis gaat sturen.
Laat het waar zijn.
Dat kan ik wel maar jij niet ! Das mijn geheim :-)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
He waar kun je die grafiek scoren?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef BarryK het volgende:
Huub is blij, hij weet dat hij boven brian staat met single
Nu kan ze zich niet meer verschuilen achter de dubbele opmerkingen dat ze hem er van achter in zou moeten houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Naad: Ik hoor net een dingetje, je mag doen wat je wilt van het hokje.
Oh, ik dacht dat ik per ongeluk op F5 drukte!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn alvast aan het oefenen voor de streamlocks voor vanavond
Dat wist (bijna) iedereen inderdaad al, ook hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef Stupidisco het volgende:
Iedereen weet dat Dennix er in moet blijven door de Febo. Dat is zo min of meer wat Lieke nu zegt.
Wordt er dan tegenwoordig niet meet 's middags gestemt dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
En vast![]()
Het mag duidelijk zijn dat Dennix Naad aan het bewerken is, hopelijk zonder resultaat.
Hoorde je wat Jaap zei? ze is een verdomd goede actrice zoals ze beneden staat te huilen hoor...streamlock.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Nu kan ze zich niet meer verschuilen achter de dubbele opmerkingen dat ze hem er van achter in zou moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |