Daar betaal ik toch belasting voor? Waarom zou ik tijdelijk geen uitkering accepteren als ik er voor in aanmerking kom.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:13 schreef KhaZ het volgende:
Ga naar het CWI en ga een tijdelijke baan zoeken, en tussendoor solliciteer je! Ik zou een uitkering niet eens accepteren.. je wilt toch niet tegen je familie zeggen: "ik heb een uitkering"?![]()
dat is echt paupers united.
Check! Moet je maar een fatsoenlijke studie doen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja lekker simpel gezegd je moet gewoon gaan werken. Vind maar es een baan sjaak.
Punt 1 betaal je geen belasting want je werkt nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch belasting voor? Waarom zou ik tijdelijk geen uitkering accepteren als ik er voor in aanmerking kom.
Er zijn banen zat, echter 95% zal onder je "niveau" liggen. Maar in dit geval is geld belangrijk, dus ga lekker aan die lopende band staan...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja lekker simpel gezegd je moet gewoon gaan werken. Vind maar es een baan sjaak.
Betaal jij belasting? Je hebt toch geen werk zei je?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch belasting voor? Waarom zou ik tijdelijk geen uitkering accepteren als ik er voor in aanmerking kom.
Zijn alle vacatures als vakkenvuller bij de AH al vervuld dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je betaald WW-premie...als je een baan hebt tenminste.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat je best even rond kan komen totdat je een baantje hebt. Je bent net klaar, je kan van allerlei baantjes accepteren. Of doe een simpel baantje waar je net van rond komt, en ga intussen door met solliciteren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Welnee man, hij moet gewoon zijn CV effe printen, een nietje erdoor jagen en naar het uitzendbureau in zijn dorp lopen. Zichzelf netjes voorstellen en uitleggen wat voor baan hij zoekt.quote:
werk.nl staat hier garant voor minimaal 10 mailtjes per dagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Welnee man, hij moet gewoon zijn CV effe printen, een nietje erdoor jagen en naar het uitzendbureau in zijn dorp lopen. Zichzelf netjes voorstellen en uitleggen wat voor baan hij zoekt.
Met alleen HBO-whatever in zijn zak heeft hij de volgende dag al twee gesprekken. (of het moet echt een kansloze kneus zijn, maar daar ga ik nog effe niet van uit)
Ja, maar als het urgent is dat er rapido geld/baan komt, werkt het nog steeds ouderwets; laat je zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef Het_hupt het volgende:
werk.nl staat hier garant voor minimaal 10 mailtjes per dag![]()
Het zijn vaak UV's die mailtjes sturen, zelfs bellen ze je op, als de nood hoog is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja, maar als het urgent is dat er rapido geld/baan komt, werkt het nog steeds ouderwets; laat je zien.
Als je een behoorlijke opleiding en/of CV hebt kan het bij uitzendbureau's snel gaan. Maar ja, dan moet je wel willen.
Ik ben er verder niet mee bekend. Ik ken het uitzendbureau alleen vanuit mij studententijd. Het was snel, handig en stipt. Daar ging het om. En dat is nog steeds zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Het zijn vaak UV's die mailtjes sturen, zelfs bellen ze je op, als de nood hoog is.
Vaak binnen 2 uur als je cv op de site staat![]()
Werk.nl is opgezet door het CWI & UWV.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik ben er verder niet mee bekend. Ik ken het uitzendbureau alleen vanuit mij studententijd. Het was snel, handig en stipt. Daar ging het om. En dat is nog steeds zo.
En je CV en dus personalia zomaar op internet kwakken? Moet je niet willen denk ik.
Ik bedoel eik ook, ben je aan het werk? Helpt het ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
Werk.nl is opgezet door het CWI & UWV.
Je moet je wel eerst inloggen etc.
Daar heb ik mijn eerste baan mee binnengehaald en heb het er 7 jaar uitgehouden, niks mis mee hoor, je CV op het internet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik ben er verder niet mee bekend. Ik ken het uitzendbureau alleen vanuit mij studententijd. Het was snel, handig en stipt. Daar ging het om. En dat is nog steeds zo.
En je CV en dus personalia zomaar op internet kwakken? Moet je niet willen denk ik.
Als je een bepaald 'level' hebt weten te handhaven trekken ze je totaal terug tot het absolute minimum.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef jogy het volgende:
Ga lekker even een maandje
Jup. heb nu een zeer goede werkgeverquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik bedoel eik ook, ben je aan het werk? Helpt het ook?
Volgens mij komt er via internet wel wat tot stand maar het gaat toch om gezien worden. Een mailshot, tja, kweetniet.
idd, en werk.nl is redelijk safequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn eerste baan mee binnengehaald en heb het er 7 jaar uitgehouden, niks mis mee hoor, je CV op het internet.
Splendid!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
Jup. heb nu een zeer goede werkgever![]()
probeer het ook eens.![]()
yvmwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:46 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Splendid!
Heel goed.
Ik heb al een leuke baan., maar i'll keep it in mind.
Een studie moeten leren?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:29 schreef Pascal86 het volgende:
Had je maar een studie moeten leren waar ze om zitten te springen en niet de zoveelste kijk-mij-eens-iets-interessants-hebben-geleerd-maar-ik-kan-er-alleen-niets-mee-opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |