abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:18:38 #126
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54246293
Baggerbakje
Baggerbakje
He was our man!
Damn!

Jammer man, helaasch. Haar gemis! En wie weet... Als je der zo cold turkey in de kou laat staan na al die aandacht komt ze er misschien wel achter dat ze je mist!

En anders ben je altijd nog jong genoeg om der beste vriendinntje te versieren! Dat zal der leren!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54246585
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:18 schreef SicSicSics het volgende:
Baggerbakje
Baggerbakje
He was our man!
Damn!

Jammer man, helaasch. Haar gemis! En wie weet... Als je der zo cold turkey in de kou laat staan na al die aandacht komt ze er misschien wel achter dat ze je mist!

En anders ben je altijd nog jong genoeg om der beste vriendinntje te versieren! Dat zal der leren!
Die is al versierd door haar ex Daar is ze niet zo blij mee.

Verder....inderdaad haar gemis Ik laat haar echt niet cold turkey in de kou staan hoor. Ze blijft gewoon een vriendin, alleen vanaf nu zal het een stuk oppervlakkiger worden.
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:41:21 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54246696
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:33 schreef baggerbak het volgende:
Die is al versierd door haar ex Daar is ze niet zo blij mee.
Ouch!
quote:
Verder....inderdaad haar gemis Ik laat haar echt niet cold turkey in de kou staan hoor. Ze blijft gewoon een vriendin, alleen vanaf nu zal het een stuk oppervlakkiger worden.
Ik bedoelde ook dat ik ergens las dat je haar tot donderdag niet meer zou zien... Is al best cold turkey als je eerst meer contact had... Of heb ik niet goed zitten lezen!?! Anyways... Succes en bedankt. Ik vond het grappig om te lezen. Hoewel ik liever een goede afloop had gezien natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54246960
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ouch!
[..]

Ik bedoelde ook dat ik ergens las dat je haar tot donderdag niet meer zou zien... Is al best cold turkey als je eerst meer contact had... Of heb ik niet goed zitten lezen!?! Anyways... Succes en bedankt. Ik vond het grappig om te lezen. Hoewel ik liever een goede afloop had gezien natuurlijk.
Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen entertainen Voor mezelf een wat mindere afloop, maar hé.... ik heb me weleens rotter gevoeld. Ik ben erg opgelucht eigenlijk dat die onzekerheid nu eindelijk pleite is.
pi_54248025
Wie weet wat er nu komt van haar kant.
Je neemt het wel goed op
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:16:39 #131
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_54248373
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:18 schreef SicSicSics het volgende:
Als je der zo cold turkey in de kou laat staan na al die aandacht komt ze er misschien wel achter dat ze je mist! [/sub]
weet dan wel zeker dat ze jou mist en niet de aandacht die je haar gaf.
in dat laatste geval moet je de kalkoen niet in de kou laten staan maar inblikken en diep invriezen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ze is dan je vriendschap niet waard ook al is die oppervlakkig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2007 @ 18:33:54 #132
163650 Greys
pi_54248683
Ik wil zomaar even alle mensen die dit topic hebben gevolgd een veer in hun bips steken voor het feit dat men zo leuk, vriendelijk en adviserend reageert. Uiteraard ook de reacties die BB liever niet had gehoord maar die ook erg nuttig waren toch, omdat ze op een juiste manier werden gebracht. Ben het wel eens anders gewend op Fok!

Top!
Zo, dat moest ik even kwijt

BB, je doet het goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54249626
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:57 schreef Beach het volgende:
Wie weet wat er nu komt van haar kant.
Je neemt het wel goed op
Yup, maar eigenlijk ben ik wel een beetje teleurgesteld in de dame in kwestie Haar acties hebben er misschien wel voor gezorgd dat ik een beetje ben afgeknapt op haar. Zie ineens een mindere kant van haar die ik eerst niet zag of iig niet wilde zien ofzo. Er moet wel iets bizars gebeuren wil dit verhaal nog een andere wending krijgen.

Goed.. dit zeg ik nu natuurlijk. Weet niet of ik haar charmes kan weerstaan als ze haar trukendoos weer opentrekt. Mocht ze dat uberhaupt na dit alles nog doen natuurlijk.
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Aikara het volgende:

[..]

weet dan wel zeker dat ze jou mist en niet de aandacht die je haar gaf.
in dat laatste geval moet je de kalkoen niet in de kou laten staan maar inblikken en diep invriezen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ze is dan je vriendschap niet waard ook al is die oppervlakkig.
Dat is zeker zo ja. Merk ik snel genoeg. Heb haar trouwens wel ingefluisterd dat indien ze toch mocht besluiten iets van me te willen, ze het nu gewoon moet zeggen ipv vage acties te ondernemen.
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil zomaar even alle mensen die dit topic hebben gevolgd een veer in hun bips steken voor het feit dat men zo leuk, vriendelijk en adviserend reageert. Uiteraard ook de reacties die BB liever niet had gehoord maar die ook erg nuttig waren toch, omdat ze op een juiste manier werden gebracht. Ben het wel eens anders gewend op Fok!

Top!
Zo, dat moest ik even kwijt

BB, je doet het goed
Dankjewel schat

Moet ook zeggen dat ik totaal niet had gerekend op zoveel 'support' op FOK. Ik bedoel... 9 van de 10 topics staan bol van de flames, maar dat was tegelijk ook wel weer een uitdaging
Vraag me ook af waarom dat in mijn topic allemaal reuze meeviel. In tegendeel! Heb ik toevallig een mod aan mijn zijde die alle flames zonder pardon trashed ofzo?

Bedankt mensen! Jullie zijn tof
pi_54250458
Bekend verhaal. Alle contact zoveel als mogelijk afkappen, zeg ik.
pi_54251148
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:00 schreef dawg het volgende:
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:59:00 #136
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_54251748
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:00 schreef dawg het volgende:
niet als ze echt vrienden zijn
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_54252570
Had ik net een maat aan de telefoon en ik vertel hem het verhaal. Zegt ie: "Voor sommige vrouwen moet je gewoon echt moeite doen. Misschien moet je nog harder laten blijken dat je haar wilt" Lekker tegenstrijdig weer, maar daar kan natuurlijk ook wat inzitten. Helaas kan ik niet in haar koppie kijken.
pi_54252663
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef MooieLuL het volgende:

[..]

niet als ze echt vrienden zijn
Right. Vrienden terwijl hij meer voor haar voelt. Een dergelijke marteling zou ik niet willen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2007 @ 21:40:30 #139
163650 Greys
pi_54252715
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:34 schreef baggerbak het volgende:
Had ik net een maat aan de telefoon en ik vertel hem het verhaal. Zegt ie: "Voor sommige vrouwen moet je gewoon echt moeite doen. Misschien moet je nog harder laten blijken dat je haar wilt" Lekker tegenstrijdig weer, maar daar kan natuurlijk ook wat inzitten. Helaas kan ik niet in haar koppie kijken.
Whaaaaaaa. Ho! Stop! Nee!
Je hebt het haar LETTERLIJK gevraagd en ze zei dat het niet de bedoeling was dat je dat idee kreeg.
Vrouwen ZIJN vaag en erg, dat is zo, maar als ze "Nee sorry dat was niet de bedoeling" zegt en ondertussen bedoelt "Ga door, want ik heb het zo graag" dan eh... nou eh... nee, sorry. Niet doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54252796
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt het haar LETTERLIJK gevraagd en ze zei dat het niet de bedoeling was dat je dat idee kreeg.
Vrouwen ZIJN vaag en erg, dat is zo, maar als ze "Nee sorry dat was niet de bedoeling" zegt en ondertussen bedoelt "Ga door, want ik heb het zo graag" dan eh... nou eh... nee, sorry. Niet doen
Absofuckinlutely!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2007 @ 21:47:05 #141
163650 Greys
pi_54252864
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:44 schreef dawg het volgende:

[..]

Absofuckinlutely!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54252989
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn redder in nood
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:21:08 #143
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54253615
Zeg maar Nee, want dan krijg je er twee
Ik zit dus door dit topic steeds met dat nummer in m'n kop "Kapers op de kust"
Ik irriteer mezelf er zelfs mee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_54253900
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg maar Nee, want dan krijg je er twee
Ik zit dus door dit topic steeds met dat nummer in m'n kop "Kapers op de kust"
Ik irriteer mezelf er zelfs mee
Ik ken dat nummer niet! Hou dat alsjeblieft zo
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:47:49 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54254264
Ja, zo makkelijk kom je er niet mee weg natuurlijk...
Verplicht inhaken en meezingen!

Want je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

Ja, tis een Hollands hoogstandje

Nog geen sms ontvangen trouwens?
pi_54254372
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, zo makkelijk kom je er niet mee weg natuurlijk...
Verplicht inhaken en meezingen!

Want je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

Ja, tis een Hollands hoogstandje

Nog geen sms ontvangen trouwens?
Ah... deze tekst deert me niet Ken het nummer volgens mij niet, dusss..... je hebt pech. Ik ben imuun in deze

Nope, nog geen sms. Nu was ze al niet zo sms-erig hoor.
pi_54255179
Nou en toch hoop ik dat het goed komt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2007 @ 23:23:20 #148
163650 Greys
pi_54255361
Ik ken dat nummer ook niet. Dat komt vast uit den Friesche Hooglanden dan, Ing?

Beach, jij hopeloze romanticus Ik ben je verder niet, maar dat moet je haast wel zijn, gezien je opmerking
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:28:30 #149
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54255494
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik ken dat nummer ook niet. Dat komt vast uit den Friesche Hooglanden dan, Ing?

Beach, jij hopeloze romanticus Ik ben je verder niet, maar dat moet je haast wel zijn, gezien je opmerking

Neuj, tis uit den ouden doosch
Ik hoop ook wel een beetje dat ze nu in gaat zien dat BB toch wel potentieel relatie-materiaal is

En ik ken dat joch niet eens
pi_54256440
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:18 schreef Beach het volgende:
Nou en toch hoop ik dat het goed komt
That's nice of you.... dude!
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Neuj, tis uit den ouden doosch
Ik hoop ook wel een beetje dat ze nu in gaat zien dat BB toch wel potentieel relatie-materiaal is

En ik ken dat joch niet eens
Misschien maar goed ook!
Wel lief van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')