quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:14 schreef Greys het volgende:Niet op letten BB, echt. Liefie_ is vast met dr verkeerde been uit bed gestapt en níet zo'n liefie vandaag

Hoe was het gisteravond?
Breek me de bek niet open

Het was gisterenavond kut!
Ik was gisteren dus op die verjaardag. Komt er ineens een ventje (vage kennis) naar me toe die hakkelend zijn verhaal begint. "Sorry, maar ik heb gisteren met x gezoend. Ik wil absoluut niet tussen jullie in staan. blabla... Eigenlijk dacht ik dat jullie wat hadden, maar ze zei van niet. We waren wat aan het praten en van het een kwam het ander." Hij kwam een beetje bangig op me over en heeft tig keer zijn excuses aangeboden. Ik zei hem dat we inderdaad niks met elkaar hebben en dat we slechts een aantal keer hadden gezoend. Ook zei ik dat ik haar meer dan leuk vindt, maar dat als zij zulke keuzes maakt ik daar niet veel tegenin kan bregen. Ik waardeerde zijn eerlijkheid en was niet boos ofzo. Ik zei ook tegen hem dat ik hem geen ongelijk gaf. Als zo'n mooie meid met je wil zoenen en je doet dat niet, dan is er iets mis met je. Tenzij ze een relatie met een maat van je heeft natuurlijk.
Goed ff een tijdje met dat ventje (want dat is het nog) staan ouwehoeren en hem duidelijk gemaakt dat ie zich niet druk moet maken. Gebeurd is gebeurd en hij moet maar zien wat er verder nog tussen hen gaat gebeuren. Voor mij is het iig duidelijk dat het tussen ons niks wordt en dat ik waarschijnlijk te lang heb afgewacht. Dit zal mijn straf wel zijn
Even later heb ik het er nog ff met de dame in kwestie over gehad. Pluspunt is dat zij nu eindelijk van me weet dat ik echt gevoelens voor haar heb. Ik was ook niet boos op haar. Ze praat helaas moeilijk over gevoelens, dus eigenlijk heb ik nog geen antwoord op de vragen die ik heb. Ze weet zelf niet wat ze voelt zegt ze. De reden dat het bij ons bij zoenen is gebleven is het feit dat ze onze vriendschap niet wil verzieken. We zijn een nogal hechte groep en ze is bang dat als het tussen ons fout loopt het nooit meer hetzelfde zal zijn. Ze heeft daar misschien wel een punt, maar ik vind het eigenlijk maar een flauwe kutsmoes.
Ik heb haar gezegd dat ik haar een warm hart toedraag en dat ik wil dat zij de juiste keuzes maakt. Als ze voelt dat ze wat met die gozer moet beginnen, ze dat gewoon moet doen. Ze vroeg nog: "Wil je dat ik met hem kap? Dat doe ik zo hoor. Echt, je moet het maar zeggen en dan is het over" Ik gaf aan dat ik niet degene ben die dat voor haar kan beslissen. Ik zei dat ze haar gevoel gewoon moest volgen. Later vroeg ik haar of ze dacht dat het met hem iets ging worden. Ze moest lachen... en wel op zo'n manier dat ik eruit kon opmaken dat ze hem eigenlijk niets vindt. Maar goed ze zei wel dat ze hem beter wil leren kennen. Die avond is er niets tussen hen gebeurd en hij is op een gegeven moment naar huis gegaan.
Anyway.... ik heb haar wel verteld dat ze de hele tijd verkeerde signalen af loopt te geven. Dat dat nu maar eens moet stoppen. Dat snapte ze wel en ik hoop ook dat ze het respect voor mij op kan brengen om daar mee te nokken. Vanmorgen stuurde ik haar via Hyves een gebroken hartje en dat engeltje die die vleugels afgooit (voor de Hyves-kenners

). Krijg ik echt zo'n reactie van: "Nu al wakker? JIj bent toch nooit zo vroeg? Ben je nog lang gebleven gisteren". Na wat berichten over en weer wil ze ineens weer met me afspreken om ergens wat te gaan drinken. Zal wel niets betekenen verder, dus ik zie het allemaal wel. Denk dat ik hierna maar eens even een tijdje afstand van haar ga nemen, want dit werkt zo niet. Ze komt me zo ophalen, maar eigenlijk heb ik er even geen trek in.
Een vriendin van ons kon er met haar hoofd niet bij. Zij zag ook wat er tussen ons gaande was en nu dit....