de stakingen zijn nog niet helemaal over geloof ik.. dus januari zal het wel niet wordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:13 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar starten ze gewoon in januari of pas in het najaar? Daarover is het de laatste tijd een beetje stil, volgens mij.
of ze moegn nog 1x terugkomen om doodgemaakt te wordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:00 schreef drGoeroe het volgende:
De stakingen lopen nog steeds dus het is zo goed als zeker dat 24 dit seizoen niet meer komt.
En seizoen 7 kan ook wel eens voor een deel opnieuw gefilmd moeten worden, dit omdat sommige acteurs wellicht niet meer beschikbaar zijn ten tijde van het vervolg van de opnames.
Nou, nog maar 9 maanden wachten ongeveer...quote:
Ik denk 12.quote:Op zondag 30 december 2007 15:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nou, nog maar 9 maanden wachten ongeveer...
Hij was gisteren ook op tv met Beanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:06 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Het hoogtepunt van saison six. Wat een held.
Was even vergeten dat het niet begint samen met de rest vd shows in sep/okt. Dus ja, je hebt gelijk, nog 12 maanden tot seizoen 7...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk 12.
'24' begint in januari... Als ze dat niet redden, dan slaan ze denk ik een seizoen over. Ze gaan geen '24' uitzenden met onderbrekingen.
Genoeg tijd om de DVD's van seizoen 1 t/m 6 nog eens te kijken danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Was even vergeten dat het niet begint samen met de rest vd shows in sep/okt. Dus ja, je hebt gelijk, nog 12 maanden tot seizoen 7...
En precies daarom denken mensen als ik dus dat het januari 2009 gaat worden als het deze januari niet lukt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het nieuwe seizoen per se in januari komt? Dat slaat echt nergens op. Als het seizoen nog afgemaakt kan worden voor september/oktober, dan begint het gewoon in september/oktober. De enige reden dat de andere seizoenen eest in januari begonnen, is omdat je niet in september al kan beginnen met een non-stop seizoen.
Weet je niet heur.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:19 schreef -Mo- het volgende:
Happy Baueryear everybody.
(Of het gebrek er aan.)
Ja, je kan niet in september beginnen met een non-stop seizoen omdat je niet zo snel kan opnemen als het seizoen pas in mei is afgelopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En precies daarom denken mensen als ik dus dat het januari 2009 gaat worden als het deze januari niet lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |