Geen koe op msnquote:Op donderdag 29 november 2007 01:59 schreef moemoe het volgende:
Hondjes hier, hondjes daar, hondjes overal.
Hoezo datquote:Op donderdag 29 november 2007 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik boycot MSN, maar ik kom nog steeds naar je kijken hoor.
Dat kunnen de andere mensen dus ook doenquote:Op donderdag 29 november 2007 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar tofstuur anders ff een PM met je adres gegevens dan kan ik je kaartje op de post doen
Oké oké dan welquote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef juiced het volgende:
Jullie gaan wel! Want jullie kunnen namelijk met mij gratis en voor niets meerijden vanuit Breda als jullie willen! Is dat niet gezellig dan?
Waalwijkquote:Op donderdag 29 november 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar moet je heen terug dan ?
[..]
poolen blabla enzquote:Op zondag 2 december 2007 19:25 schreef VaderJacob het volgende:
Ik kom ook ik kom ook! Niet dat ik een keus heb
.
jaquote:Op maandag 3 december 2007 19:30 schreef Blight het volgende:
Ohja. Je moet kaartjes kopen hè.
Ja ben heel het weekend weg geweest heb ze vanavond op de post gedaan. Dus ze zijn toen of anders morgenochtend opgehaaldquote:
Kutvikingquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word zo niet erg gemotiveerd om ook kaarten te bestellen..
Okquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
moet je op msn je adres maar doorgeven gaan ze morgen op de post
You dirty girlquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net je envelop dichtgekwijld die gaat morgen op de post
Kom je naar een gig van mij. Daar ben je iig welkom.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had hier ook gereageerd maar gezien niemand op me gereageerd had en ik geen enkel lijstje sta neem ik aan dat dat een stille hint was dus ik blijf wel thuis
Nee, je moet komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had hier ook gereageerd maar gezien niemand op me gereageerd had en ik geen enkel lijstje sta neem ik aan dat dat een stille hint was dus ik blijf wel thuis
Hoi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is in Augustus joh. Het kan nog welquote:
Er was vanaf dat moment alleen maar een lijstje van mensen die wel komen en welke daarvan dus al kaartjes hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
1 februari zoals in de OP staat luie donderquote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer is dat
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Update:
Wie komen?
-Dribbel_
-VaderJacob
-Snakey
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje en vriendin]
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced
-McDavid
Dikgedrukt hebben kaartjes![]()
VOOR DE MENSEN DIE ZE NOG NIET HEBBEN DAN EVEN EEN PM![]()
Jaaaaaaquote:
Thnxquote:
Och ja, ik moet mn mede-Delftenaar steunen hequote:
We blijven het uitstellen totdat jij je kaartje hebt gekochtquote:Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is dit nou nog niet geweest?
HIJGquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
Ik schijn ook mee te komen maar alleen voor de rockdudes!
Maakt niet uit op 8 maart is toch niks te doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zin heb op 8 maart, dus gooi me maar op de misschien-lijst. Beslis ik dan wel.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:24 schreef mcDavid het volgende:
w00000t je krijgt gewoon twéé (2) grátis MP3tjes bij die tickets!![]()
![]()
!!!!
Had je er om moeten vragen heb er niet aan gedachtquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:24 schreef mcDavid het volgende:
Ohja en je bent de stickers vergeten drippie!
het houdt de spanning erin hequote:Op zaterdag 8 december 2007 02:27 schreef mcDavid het volgende:
wat, die 2 uurtjes per week dat jij op school komt? zou wel héél toevallig zijn!
Ze zitten al in de envelopquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
Geef anders ook maar aan mij mee. Ik ben toch ongeveer iedere week bij hun!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Door jullie raak ik keihard door m'n stickers heen
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben jij er ook FB?quote:Op zondag 9 december 2007 16:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.
quote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
OHJA WANT JE STAAAT OP DE LIJST!
DÛH!!
Je doet het verkeerd! Je moet haar aanwezigheid verdíenen!quote:Op zondag 9 december 2007 16:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.
Ze staat anders wel op het laatste lijstjequote:Op maandag 10 december 2007 01:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd! Je moet haar aanwezigheid verdíenen!
Gezelligquote:Op maandag 10 december 2007 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
'Wat is dat?'
'Post van Martijn.'
''Wie?'
'Dribbel.'
'. Waarom?'
'Kaartjes voor z'n concert.'
'Oh tof. Wie gaat allemaal?'
'Jij, onder andere.'
'Oh?'
'Ja.'
'Oh.'
Dus.