Leuke herfst outfitquote:
De spijker op zijn kopquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Dit is de gouden kooi, de gore pauperzooi
Met een clip zonder budget
En met naast me mijn geile slet.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Welke nicht komt er nu weer binnen voor Dennix, ene Ricardo en dan bedoel ik niet de butler.
Edit: De nieuwe leraar Portugees.
Ook alweer zo goed afgesproken.Brian en Amanda zijn bezig met de clip.1% weg .Ze kunnen daar ook echt niks.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt Portugeze les van een man met een vrouwen stem
Ze kijkt sexy, denk ze. Vandaar dat Kim Holland belangstelling voor haar heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef STAP01 het volgende:
kan dat kreng niet wat vrolijker kijken?!
Volgens mij bij de van Raath kliniek. voor dr bobbelsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Waar is Nadia?
Ik denk dat deze meneer het erg prettig vindt om alleen met Dennix in een ruimte te zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook alweer zo goed afgesproken.Brian en Amanda zijn bezig met de clip.1% weg .Ze kunnen daar ook echt niks.
ah, vandaar! Kim Holland kijkt toch wel wat vrolijker. Met dr scheve bekkiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt sexy, denk ze. Vandaar dat Kim Holland belangstelling voor haar heeft.
Dan gaat ze dus met 5 navels terugkomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de van Raath kliniek. voor dr bobbels
hope so!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus met 5 navels terugkomen![]()
Ze wilde vollere lippen. Daarom krijgt ze als compensatie een Lip-O-Suctie ........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus met 5 navels terugkomen![]()
Ja leuk hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hope so!!!![]()
![]()
Wat een leuk stelletje op stream 3 en 4, redaktie! goed geregeld!
Zo smerig die glimmende lijven, jakkes.quote:
Vieze glibber alenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo smerig die glimmende lijven, jakkes.
Zou jij aan zo'n stel giechelende, kussende, niet serieuze pubers les willen geven?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
Waarom is die vroige Portugese lerares er eigenlijk niet?
Ik denk even terug aan de post van vanmorgen die ik net teruglas, Brian/zelfspot/clip.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat eng om te zien. Het feit alleen al dat ze, Brian en Amanda het zo serieus nemen en echt denken stoer en geil te zijn.
Ik mag toch hopen dat ze dat plan laten varen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
en dan wil die scary little fuck ook nog dansende kinderen in zijn clip hebben!
Ik hoop het ook. Zijn gekweel over kindjes, arme kindjes, kindjes op de Antillen en dan vervolgens in Amanda haar tieten knijpen in de clip en 2 tellen later dansende arme kindjes erbij. Doe normaal!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat plan laten varen.
Grote kans dat die arts gewoon de standaardreactie heeft gegeven, die z'n advocaat hem heeft voorgelegd. Direct een tegenzet plaatsen : dreigen met een rechtzaak en een afkoopsom bieden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
Zo, ze heeft de volle laag gekregen van die vent dus.
Wie wil zijn arme ondervoede kindjes hiervoor uitlenen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Zijn gekweel over kindjes, arme kindjes, kindjes op de Antillen en dan vervolgens in Amanda haar tieten knijpen in de clip en 2 tellen later dansende arme kindjes erbij. Doe normaal!
zdngmwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:18 schreef trettie het volgende:
[..]
Wie wil zijn arme ondervoede kindjes hiervoor uitlenen?
Ze is al weggestuurdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
Nadia gaat iedereen in de sportzaal even lastig vallen met haar liposuctieverhaal.
Huub heeft zijn clip vanochtend opgenomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:17 schreef StephanL het volgende:
Wanneer komt de clip van Huub? Wanneer gaan ze die maken?
Die is vanmorgen opgenomen in de chillquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:17 schreef StephanL het volgende:
Wanneer komt de clip van Huub? Wanneer gaan ze die maken?
En nog geld vragen ook.quote:
Dat heb ik dan gemist, was laat wakkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft zijn clip vanochtend opgenomen.
Mensen uit de Antillen. Daar zitten écht arme kindjes volgens die fucker.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:18 schreef trettie het volgende:
[..]
Wie wil zijn arme ondervoede kindjes hiervoor uitlenen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
De leraar Portugees heeft lesmateriaal meegenomen voor Dennix en de rest en zegt dat Dennix thuis makkelijk verder kan leren op deze manier.![]()
natuurlijk dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:
Jaap maakt show in zijn eentje.Lig dubbel om die kop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:23 schreef StephanL het volgende:
Jaap is ook begonnen met zijn scriptIk snap mijzelf niet
Zijn uitpuilende ogenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap maakt show in zijn eentje.Lig dubbel om die kop.![]()
Logisch ook dat ze Nadia willen houden in de show.Zo gauw Nadia al iets doet,krijgen we pagina,s vol.Doen die andere wat zoals nu Jaap ,dan krijg je amper wat op het forum.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef Clank het volgende:
Jaap aan het voorbereiden... "S5.. S5..."![]()
Waar wil hij nou vandaan komen uit Breukelen of van de Antillen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Mensen uit de Antillen. Daar zitten écht arme kindjes volgens die fucker.
Ik zou willen dat ze daar een gouden kooi zouden starten, kan die daar heen.
Hij heeft hier toch geen kansen zegt hij omdat hij uit de Antillen komt.
Stomme jankerd met dat lelijke mokkel naast hem.![]()
Nou je het zegt, inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef pullup het volgende:
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig zoals Jaap zijn teksten brengt
Die is gewend dat zodra Brian haar in d'r kruis pakt zich volledig te ontspannen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef mspoez het volgende:
Amanda heeft veel te weinig spierbeheersing om opgetild te kunnen worden.
Mijn God, wat een genante vertoning met die tieten er half uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe sletterig kun je het maken ......
[ afbeelding ]
Wat ergquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe sletterig kun je het maken ......
[ afbeelding ]
Mij ook. Dan hangen mijn borsten maar langs mijn zij als ik wordt gelift door een stoere rapperquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Sorry hoor, maar die zogenaamde "echte tieten" vind ik echt niet mooi... Het zijn gewoon ballonnen...
Geef mij maar puur natuur.. !
Als ze maar de lifter geen blauwe ogen slaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook. Dan hangen mijn borsten maar langs mijn zij als ik wordt gelift door een stoere rapper.
Zo ken ik er nog een...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap is ZO onnatuurlijk...... waardeloze tekst en waardeloze uitvoering
Je hebt helemaal gelijk maar de schade die is aangericht door Naad met haar lastercampgne tegen de Vanraathkliniek is moeilijk terug te draaien, het leed is al geleden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia en haar 3 buiken. Als je nog even nadenkt over wat ze vertelde, wordt eigenlijk duidelijk dat ze de zaak al verloren heeft.
- De arts heeft gewaarschuwd voor negatieve publiciteit en reputatie-schade. Tegen zo'n aanklacht is het moeilijk je te verdedigen en kost je altijd een hoop geld. Daar moet ze dus mee oppassen, anders wordt ze heel hard aangepakt.
- De arts heeft 'geld terug' aangeboden, maar dan moet ze een verklaring ondertekenen dat de kliniek nergens voor verantwoordelijk is.
- Als medicus heeft hij vastgesteld dat ze tenminste 6 maanden moet wachten. Dat kan ze niet weerleggen en dus niet naast zich neerleggen. Maar de kliniek weet donders goed dat ze tegen die tijd niet meer in de kooi zit en niet meer op TV komt. (en dus is ze dan al haar 'wapens' kwijt)
Dat klopt, maar hij kan dreigen de aanklacht in te dienen als ze blijft zeuren of klagen. Kortom : Hou je mond dicht, ben braaf of we pakken je heel hard aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar de schade die is aangericht door Naad met haar lastercampgne tegen de Vanraathkliniek is moeilijk terug te draaien, het leed is al geleden.
Als Naad maar aan het korste eind trekt vind ik alles best.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij kan dreigen de aanklacht in te dienen als ze blijft zeuren of klagen. Kortom : Hou je mond dicht, ben braaf of we pakken je heel hard aan.
Sinds ze dat vod heeft gekregen heb ik haar bijna geen dag zonder gezien, jakkes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kleine trekt De Rode Bh aan. Die zal ondertussen ook wel gepantserd zijn.![]()
Lessen, cursussen, workshop e.d. met externe docenten mogen absoluut niet verstoord worden. De Kooi heeft de grootste moeite nog personen te vinden, die bereid zijn te komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef diedirk het volgende:
Het is de andere bewoners allang duidelijk dat Dennis erin moet blijven, want anders zouden ze wel proberen Nadia en Dennis te scheiden, wat mij betreft is dit de doodsteek voor DGK.
Te veel gescript en kan een Nadia-Dennis story niet meer voor de tweede keer aan...kijkcijfers zullen dalen....
D'r zat al een gat in aan de zijkant.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kleine trekt De Rode Bh aan. Die zal ondertussen ook wel gepantserd zijn.![]()
ik heb het gesprekje gehoord, maar ze zegt niet letterlijk dat het van "achter" moet.... alleen dat Amanda niet weet, hoe erg ze haar best heeft gedaan. (maar dat mokkel hangt met leugens aan elkaar, dus of dat waarheid isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:27 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heeft iemand een fragment waar nadia zegt tegen amanda dat ze echt haar best heeft gedaan, maar van 'achter' dennix erin moet houden?
Daarom. Maar mevrouw wilde natuurlijk niet zweten in de sportschool voor het gewenste resultaat. En dus loop ze in haar vroege 20-er jaren bij als een vrouw die 23 tweelingen en een stuk of wat drielingen gebaard heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Desii het volgende:
N: mijn buik was zo mooi en hij heeft hem helemaal verpest
vraagje: als die buik nou echt zo mooi was, laat je dat ding toch niet lijposuccen![]()
Jammer een emmertje stont en veren zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef Desii het volgende:
Lieke en Jaap zijn bezig met het exit-plan van Dennix.... (die zeer waarschijnlijk toch niet gaat)
Jammer dat ze Dennix zo laten gaan........ heel onsportief
Echt niet. Als ze echt goed was had ze een veel sterkere positie in het huis.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik ben bang dat Nadia best wel eens heel ver zou kunnen gaan komen in het spel, iets wat ik niet verwacht had. Ze is veel 'sneakier' als iedereen denkt. Volgens mij voelt ze ook helemaal geen vriendschap voor Amanda en vindt ze haar gewoon een domme bimbo. Nee mensen, Nadia is veel 'slimmer' (speltechnisch gezien) als wij denken.
Wat een sukkel. Hij bungelt letterlijk aan een touwtje. Ze heeft hem volledig in haar macht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Dennis gaat Nadia's moeder bellen. Nadia wil bellen maar zij heeft geen cp. Dennis wel.
Die kan ze hem net nog even aftroggelen, voordat ze hem eruit stemtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Dennis gaat Nadia's moeder bellen. Nadia wil bellen maar zij heeft geen cp. Dennis wel.
Nee hoor, hij scheld haar morgen en de komende 3,5 week gewoon verrot, daarna doet hij weer ff aardig en mag hij blijven..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Hij bungelt letterlijk aan een touwtje. Ze heeft hem volledig is haar macht.
het ging ook echt zo:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Hij belt toch maar niet, Naad mag niet bij hem zitten in de Private, pussy.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Hij bungelt letterlijk aan een touwtje. Ze heeft hem volledig is haar macht.
Alleen Amanda en Brian weten op dit moment dat er nog geen definitieve beslissing is. Maar iedereen is vandaag zo druk met zijn eigen dingen dat er amper nog overleg is of aktie wordt ondernomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef Rotterdammert het volgende:
gaan lieke en huub ervan uit dat nadia dennis eruit stemt? Dan zijn ze echt stom.
urenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:41 schreef ericahysterica het volgende:
Of Nadia werkelijk zo n goede speelster is zullen wij hopenlijk de komende dagen mogen aanschouwen![]()
![]()
Dennis is een zwakke loser, een blok aan haar been. En als het er uiteindelijk op aankomt stemmen Amanda en Brian haar er echt wel uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Dat heeft ze opzich ook hoor. Dennix, Amanda en Brian zouden haar er niet uit stemmen.
Het zou grappig zijn wanneer ze emmers met niks er in over Dennix heen gooienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jammer een emmertje stont en veren zou leuk zijn.
Pussy? Hij zegt nee tegen zijn dominatrix, ik vind het stoerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Hij belt toch maar niet, Naad mag niet bij hem zitten in de Private, pussy.
Je begrijpt me niet. Dennix wilde bellen met Naad naast zich, dat mag niet van het hokje, hij moet alleen bellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pussy? Hij zegt nee tegen zijn dominatrix, ik vind het stoer.
Precies...ze overschat d'r postie zelfs een beetje. Ze gaat er steeds vanuit dat ze ultieme dekking heeft van Amanda, maar dat zal uiteindelijk wel meevallen denk ik zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Echt niet. Als ze echt goed was had ze een veel sterkere positie in het huis.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Je begrijpt me niet. Dennix wilde bellen met Naad naast zich, dat mag niet van het hokje, hij moet alleen bellen.
Naad zegt tegen Dennix dat haar moeder hem helemaal verrot gaat schelden waarop bij besluit niet te bellen.![]()
De media weten al lang dat er niets klopt van die hele kooiconstructie. Oud nieuws, geen interessant niews.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:48 schreef diedirk het volgende:
Wacht werkelijk waar te triest voor woorden dat Dennis door de re dactie niet weggestemd mag worden, wordt echt tijd dat de media hier weet van krijgt
ze zaten vast te slapenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:50 schreef SiRojK het volgende:
Dit is raar..
Jaap begint: En vergeet niet de hypothese.. Dennis blijft er in, Luc wordt er uit getrokken, komt een chick in voor dennis ------------------------------- STREAMLOCK ----------------------------
Maar waarom? Dit heeft Jaap nml 3 minuten geleden ook al gezegd
Het hokje weet hoe dom Naad kan reageren, vandaar de SL.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:50 schreef SiRojK het volgende:
Dit is raar..
Jaap begint: En vergeet niet de hypothese.. Dennis blijft er in, Luc wordt er uit getrokken, komt een chick in voor dennis, Huub en ik denken dan ------------------------------- STREAMLOCK ----------------------------
Maar waarom? Dit heeft Jaap nml 3 minuten geleden ook al gezegd
Waarom zou de redactie uberhaupt het spel willen rekken. Wat is het belang?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:52 schreef diedirk het volgende:
Maar denkt de redactie dan echt dat Dennis ooik maar iets zou durven uit te spoken bij die nieuwe gastspeler ?!!
dacht dat ze die scheitluis beter zouden kennen.
Ook daar is Dennis veel te chicken voor. Of het moet zo'n 'dame' zijn als Nadia, die zich meteen de eerste nacht al op een presenteerblaadje aanbiedt. Gezien het hoogstaande karakter van DGK zal dat laatste ook wel het geval zijn: ze trekken een redelijk uitziende hoer van de Keilenweg en zetten haar in de kooi neer. Change of scenery, same job.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Als er dus een chick in komt kan Dennis eindelijk zijn praatjes waarmaken, dan zou hij toch gaan knallen en Nadia jaloers maken![]()
Wat ik vooral niet snap is dat ze die twee steeds op TV laten zien, het is gewoon saai!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef diedirk het volgende:
Dit is nu de speler die jullie erin houden..iemand die alles ontloopt en weigert tv te maken?!
Iedereeen kotst hem uit en de kijkcijfers dalen....
goeie zet redactie.......
Als hij echt van haar houdt zegt hij dat ze hem weg mag stemmenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix staat af te luisteren.
Huub zegt dat Dennix de pispaal van Nederland is, Naad straks ook als ze hem er niet uitstemt.
Ja Shantiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Shanty erin komt.Luc praat veel te veel en ziet allerlei mogelijkheden.
Ik word er ook niet goed van! Zo passief, en hij komt geen enkele bullshit belofte na.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik word zo niet goed van Dennix, nu staat hij weer af te luisteren omdat hij Naad niet kan vinden. Hij durft de confrontatie met de groep echt niet aan. Ik dacht dat hij vertelde dat hij vanaf donderdag zou gaan knallen.
Ik zou zeggen.. hij staat EINDELIJK eens af te luisteren, Brian, Jaap en Huub doen dit zoooo vaak!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik word zo niet goed van Dennix, nu staat hij weer af te luisteren omdat hij Naad niet kan vinden. Hij durft de confrontatie met de groep echt niet aan. Ik heeft toch gezegd dat hij vanaf donderdag zou gaan knallen.
@D-B, neem jij de caps even voor jouw rekening, ik moet 'n uurtje weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix schrijft maar even op wat hij boven gehoord heeft.
[ afbeelding ]
Kom op zeg, dat hij staat af te luisteren kan me niks schelen, dat hij de groep niet onder ogen durft te komen, daar gaat het om.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. hij staat EINDELIJK eens af te luisteren, Brian, Jaap en Huub doen dit zoooo vaak!
Als hij niet belt moet hij zij toch zien dat hij nog steeds een lafbek is.. Eens een lafbek altijd een lafbekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef diedirk het volgende:
Lafbek Dennis geeft weeerr een geheime boodschap door....
Durft ook geen moeder Nadia te bellen
Durft geen tv te maken
en durft dus ook geen tv te maken met eventuele gastspeelster!
Zorg eens voor vaart in de show, kijkers haken af nu!
dat doet natuurlijk niemand die staat af te luisteren.. eerst zoveel mogelijk info verzamelen, daarna zou hij als eerste meteen met Nadia moeten gaan praten en de info door moeten spelen. Dan speelt hij het spel GOED want om 6 spelers onder ogen te komen zou gewoon dom zijn om te doen want dat kan niemand winnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat hij staat af te luisteren kan me niks schelen, dat hij de groep niet onder ogen durft te komen, daar gaat het om.
Kan me wel voorstellen dat hij pissig is, hij ziet dat die sukkels het hele spel verpesten met dat passieve gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:13 schreef BsJanssen het volgende:
Huub mag wat mij betreft wel iets dimmen zeg... heletijd dat gescheld is niet normaal!
Oh nee, wat dacht je van Huub, die heeft wel voor hetere vuren gestaan. Dennix is en blijft een lafbek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:16 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
dat doet natuurlijk niemand die staat af te luisteren.. eerst zoveel mogelijk info verzamelen, daarna zou hij als eerste meteen met Nadia moeten gaan praten en de info door moeten spelen. Dan speelt hij het spel GOED want om 6 spelers onder ogen te komen zou gewoon dom zijn om te doen want dat kan niemand winnen.
Schijn bedriegt, hij staat stijf van de stress.quote:
Sambuka.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:19 schreef StephanL het volgende:
Als ze iets willen doen vanavond niet met Bischuka ofzo, maar wel met limonadensiroop zei Lieke
Sambucaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:19 schreef StephanL het volgende:
Als ze iets willen doen vanavond niet met Bischuka ofzo, maar wel met limonadensiroop zei Lieke
Zou hij de pammetjes van Bwian hebben gesliktquote:
Zodat hij haar meteen kan pakken voordat de rest haar ziet ... zo lafquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
Hij staat haar gewoon op te wachten, de lafbek
nou nou... wat een vuren zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh nee, wat dacht je van Huub, die heeft wel voor hetere vuren gestaan. Dennix is en blijft een lafbek.
perfect spel die hij speelt! en hij is ook veel te zenuwachtigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zodat hij haar meteen kan pakken voordat de rest haar ziet ... zo laf
Wat gingen ze daar mee doen dan?quote:
Limonadesiroop brand zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat gingen ze daar mee doen dan?
Over hem heen gieten en in de brand steken hoop ik![]()
Maarja dat mag zeker weer niet van achter.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heel tactisch in de tuin. De toegang naar 'achter' in beeld en vanuit de keuken en woonkamer is hij niet te zien.
Nog ff en hij pakt een grasspriet en slaat een kruisje, net als echte voetballers doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:25 schreef Scandalous het volgende:
omg hij staat te fluisteren in zichzelf, please please, kust zijn lelijke zegelring en kijkt naar de hemel![]()
Nog nooit heb ik zo een mannetje gezien, ik kan bijna niet gelofen dat het echt is. Af en toe denk ik toch dat Dennix een acteur isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:25 schreef Scandalous het volgende:
omg hij staat te fluisteren in zichzelf, please please, kust zijn lelijke zegelring en kijkt naar de hemel![]()
Nee hè, niet weer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:25 schreef Scandalous het volgende:
Ik geniet ook van Dennix..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
@BsJanssen, geniet van Dennix de lafbek en zijn hoer Naad, have fun.![]()
Dit is geen overhalen, dit is gewoon VERTELLEN dat ze 0% er in MOET houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:28 schreef Dlocks het volgende:
Ik denk dat Nadia achter is omdat de FEBO haar wil overtuigen om Dennis eruit te stemmen. Zij wil dat echter zelf niet.
ik geniet van het spel en Huub en Lieke spelen niet mijn spel door die mismakelijke opmerkingen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
@BsJanssen, geniet van Dennix de lafbek en zijn hoer Naad, have fun.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |