Deze ?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:16 schreef Marsepein het volgende:
Er zijn speciale schroeven voor, met dubbele schroefdraad. Ik geloof dat ik het in K&W weleens voor bij heb zien komen. Ook kun je vulblokjes kopen bij de bouwmarkt en gevoon waterpas uitvullen.
Hoogste punt opzoeken, en vanuit daar met opvulplaatjes uitzetten. Je kunt de plaatjes met kit vastzetten en daarna je rachels er op schroeven.
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Eerst gaten in je rachels en in de muur, dan die lat waterpas stellen en dan slagpluggen erin oid?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Gurb het volgende:
Het verhaal van Sanger klopt als een bus, alleen volgens mij gaat hem om een wand die vlak moet worden.
Dan komt het verhaal een beetje neer op het volgende:
[..]
![]()
En dat waterpas stellen doe je dus door het uit te vullen met vulplaatjes / hardboard strookjes / stukjes multiplex oid.
Nogmaalsquote:Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mij een beetje verkeerd voorlichten... Tssss!
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Gurb het volgende:
Ach, eigenlijk is een wand gewoon een plafond op zijn kant
Kijk dat is nou eens nuttige informatie; bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor degenen die de gebruikelijke kanalen nooit echt volgen: FOK! zaterdag down voor onderhoud
Dusseh... zondag verwachten we hier flink wat klus-updates hoor!
Zaterdag is de rustigste dag op FOK!. Helaas hou je dan altijd nog slachtoffersquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef becky27 het volgende:
waarom op zaterdag.....................en niet op een maandagochtend of zo....boehoe
Het is voor een goed doelquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef becky27 het volgende:
tja ik zit tegenwoordig niet meer op mijn werk op Fok! dus ja....ik ben een slachtoffer
Ik heb de topictitel veranderdquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef becky27 het volgende:
ps mods....mag ik mijn naam veranderen ipv houdt het dan nooit op in alweer een jaar bezig
thanx alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |