nee gerben, hoewel het hier "lekker te keer ging". Niks om gewaaid, nog geen pan van het dak zelfs!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:32 schreef Gurb het volgende:
Mogge, nog iemand stormschade?
bij mij thuis ook idd, 2.73 boven n.a.p. houdt in dat het water tot de bovenkant van mijn bed zou staanquote:Op zondag 11 november 2007 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Met zo'n hoge waterstand zou het theoretisch bij mij tot halverwege de eerste verdieping staan
Wij zouden ook natte voeten moeten krijgen indd. En wij zitten nog direct onder de kust ookquote:Op zondag 11 november 2007 16:10 schreef Gurb het volgende:
[..]
bij mij thuis ook idd, 2.73 boven n.a.p. houdt in dat het water tot de bovenkant van mijn bed zou staan![]()
Gaat hartstikke goed! Hij is uit de couveuse en ligt nu in de warme kamer. Daar is het een paar graden minder warm dan in de couveuse kamer. Zijn temperatuur is meer dan goed, eerder te warm dan te koud. Hij ligt in een wiegje te wachten tot hij naar huis mag. Hij mag naar huis zodra hij doorheeft dat hij zijn voeding via fles of borst moet drinken. Nu drinkt hij iedere keer ca. 30-35 ml uit de fles of borst. De rest wordt met een sonde gedaan. Geduld is nu een schone zaak.quote:Sanger, hoest met Lucas?
Ooit komt de dag dat je zelf ..... meepuftquote:Op donderdag 15 november 2007 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarom heb ik het idee dat niet niemand hier post omdat er in de topictitel babykamers staat![]()
Werkt het misschien afschrikwekkend ofzo![]()
Dat heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:10 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ooit komt de dag dat je zelf ..... meepuft
Het maakt dus blijkbaar niets uitquote:Op donderdag 15 november 2007 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarom heb ik het idee dat niet niemand hier post omdat er in de topictitel babykamers staat![]()
Werkt het misschien afschrikwekkend ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |