Neuh, dat is niet zo mijn ding. Ik ga wel mahjong of zo spelen op www.spelle.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe hobby.. Reageren op semi-rascistische users op de frontpage kan goed bevallen.
Ik heb het eigenlijk best druk qua telefoon en klanten.. maar fokken kan makkelijk tussendoor..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet zo mijn ding. Ik ga wel mahjong of zo spelen op www.spelle.nl
Heb trouwens vandaag al weel 2 telefoontjes gehad.![]()
Hey die is wel coolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De enige die ik kan vinden is deze:
http://www.foxriver.nl/planmap.jpg
Jep.. maar die heeft zich al een hele dag niet laten zien.. de vlegelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
ZOu eer-ik niet een nieuwe OP maken?
jajaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk best druk qua telefoon en klanten.. maar fokken kan makkelijk tussendoor..
hij schijnt vreemde te gaan op Tweakers.netquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jep.. maar die heeft zich al een hele dag niet laten zien.. de vlegel![]()
Ja, dat zou hij ook!! Mag wel een dijk van een OP worden, wil hij dit nog goedmakenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
ZOu eer-ik niet een nieuwe OP maken?
Whehehe mijn gemiddelde was voorheen ook 3quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef HansU het volgende:
[..]
lekker gemiddelde.
Mijn gemiddelde was 2 voordat ik deze SC ontdekte. Was aan het einde van me 1e stage 15 en is nu weer gezakt tot 7 aangezien ik nooit zoveel computer als ik geen stage loop
Hey kerel!! Welkom terugquote:
een beetje inhoud zo nu en dan is nooit mis.quote:
Totaal gemistquote:
quote:
Hoezo??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Loontjah het volgende:
Shit man, wat een domme doos ben ik dan he!
beter een domme doos dan een lek kratjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Loontjah het volgende:
Shit man, wat een domme doos ben ik dan he!
Pfff ff pauze in lassen
Ehm.. het was ook beter dan dit hoor..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:02 schreef HansU het volgende:
[..]
een beetje inhoud zo nu en dan is nooit mis.
Dat eindeloze gezwam overwat je aan het doen bent (niets) en dergelijke kennen we onderhand toch wel
?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoezo??
En Cross, komt wel weer terug denk ik
Ja dat dusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom niet?? Of nog nooit eerder buiten geweest?? Dan kon je wel eens een probleem hebben
Daar moet ik te veel voor nadenken!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
zo.... dus wat is jullie standpunt over het opwarmen van de aarde ?
Geef er niets om..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
zo.... dus wat is jullie standpunt over het opwarmen van de aarde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |