abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3251218
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 15:01 schreef Sabbie het volgende:
Maar het is wat je wilt geloven.
Dat schijnt bij veel mensen zo te werken. Persoonlijk snap ik daar niks van. Ik kan er niet voor kiezen om iets te geloven.
quote:
Er zijn mensen die keihard volhouden dat ze niet bestaan, en anderen die er heilig in geloven.
Zoals voor zoveel dingen, geldt hier ook dat je niet kunt stellen dat ze per definitie niet bestaan. Je kunt er ernstige twijfels bij hebben (en die heb ik dan ook). De bewijzen die mensen aanvoeren voor het bestaan van geesten vind ik in ieder geval niet erg overtuigend.
quote:
Dus het tegendeel bewijzen bij die mensen is toch al zinloos... niet dat je het doet trouwens
Maar het is niet ondenkbaar dat je dat wel kunt bewijzen. Stel dat ze wel bestaan, en je weet een geest zo ver te krijgen dat hij zich een tijdje (half) zichtbaar onder wat grotere groepen mensen begeeft (o.a. onder wat wetenschappers die het een en ander kunnen onderzoeken), dan zou mij dat wel overtuigen.
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_3255619
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 16:50 schreef brechtje het volgende:
Dit is een serieuse vraag, sommige zeggen van jah en sommige van nee.....

En wie zeggen van wel, heeft iemand het welleens mee gemaakt? ????

Ze bestaan, ik zag ze gisteren bij de kassa van de Konmar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3264325
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 21:14 schreef janhu het volgende:
ik heb hier een aantal zéér overtuigende plaatjes, het ultieme bewijs dat geesten wel bestaan.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zijn die echt?
pi_3264331
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 17:53 schreef brechtje het volgende:

[..]

Zijn die echt?

nee
eigenlijk ben ik een straathond
pi_3266736
quote:

En wie zeggen van wel, heeft iemand het welleens mee gemaakt? ????

geesten bestaan niet period
I just love the G4 Dual Powermacs
  vrijdag 22 februari 2002 @ 20:36:15 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_3266780
Er zijn geen sluitende bewijzen voor en zoals alles zonder sluitend bewijs: wees kritisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_3266945
quote:

En wie zeggen van wel,

ik
quote:
heeft iemand het welleens mee gemaakt? ????
ja
quote:
Dat schijnt bij veel mensen zo te werken. Persoonlijk snap ik daar niks van. Ik kan er niet voor kiezen om iets te geloven.
Imo ligt dat aan het niet willen/kunnen zien van 'tekens'. Voorbeeldje: de klepel van de klok (wordt met batterij aangedreven) valt stil. Dit is een teken om de aanwezigheid aan te duiden.
Klepel weer een slinger geven en vervolgens 3 weken zonder problemen slingeren...

Anderen (die er niet in geloven) denken dus: goh, batterijtje deed vreemd...

Waarschijnlijk krijg je met dit soort voorbeelden half Fok! over je heen, maar ik heb in de afgelopen 15 jaar al zoveel dingen meegemaakt op dit gebied dat ik er heilig van overtuigd ben dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij denken.

pi_3274481
Dito hier, wanneer er dingen gebeuren die je zelfs niet met de meest absurde logica meer kan verklaren dan ga je je wel openstellen voor andere gedachten. Zelf leef ik als het ware met "niet levenden" om me heen ( te moeilijk om zomaar uitteleggen, en niet alles wat je ontmoet is een geest) en dat heb ik al van dat ik klein ben. Niemand ( zelfs de mensen die het dichtste bij me staan) weet hoever ik hier al in ben opgegaan en wat ik allemaal wel niet heb mogen ervaren. Daarnaast ken ik genoeg mensen die echt nuchter zijn en denken, maar die ook weleens kasten hebben zien openspringen, mensen door je huis hebben horen lopen. Nee er is zeker veel meer buiten ons zichtbaar bestaan, jammer genoeg zitten de meeste mensen zo vol met alles dat ze het niet meer horen, zien of voelen.
De wind zie je ook niet, maar kan hele bomen omver blazen
Zo is energie altijd en overal aanwezig en ja dat kan zijn in de vorm van een geest.
pi_3275543
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 16:41 schreef leave het volgende:
Dito hier, wanneer er dingen gebeuren die je zelfs niet met de meest absurde logica meer kan verklaren dan ga je je wel openstellen voor andere gedachten. Zelf leef ik als het ware met "niet levenden" om me heen ( te moeilijk om zomaar uitteleggen, en niet alles wat je ontmoet is een geest) en dat heb ik al van dat ik klein ben. Niemand ( zelfs de mensen die het dichtste bij me staan) weet hoever ik hier al in ben opgegaan en wat ik allemaal wel niet heb mogen ervaren. Daarnaast ken ik genoeg mensen die echt nuchter zijn en denken, maar die ook weleens kasten hebben zien openspringen, mensen door je huis hebben horen lopen. Nee er is zeker veel meer buiten ons zichtbaar bestaan, jammer genoeg zitten de meeste mensen zo vol met alles dat ze het niet meer horen, zien of voelen.
De wind zie je ook niet, maar kan hele bomen omver blazen
Zo is energie altijd en overal aanwezig en ja dat kan zijn in de vorm van een geest.
AMEN
pi_3277079
pi_3277084
Niemand wat meegemaakt?
pi_3277343
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 21:07 schreef brechtje het volgende:
Niemand wat meegemaakt?
Jahaaaaa, ihiiiiiiiik!
Maar daar ben je nog veel te jong voor om dat te begrijpen...

...en ik heb geen zin om het allemaal te vertellen
pi_3284248
Toch zonde he al die stumpertjes. Als je ergens niet voor openstaat, vraag er dan ook niet naar.
pi_3333662
Vroeger toen ik nog jong en onschuldig was, zei me moeder wellus dat er een stinkgeest langskwam. En dan had ze dus gewoon een scheet gelaten, de vieze ouwe lieverd.
pi_3369426
Is iedereen in dit topic hersendood?
" modern world - The lowest level of what was ment to be the crown of creation"
pi_3369513
jep, geesten bestaan..
  zondag 3 maart 2002 @ 16:45:21 #42
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_3371145
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:07 schreef Vintersorg het volgende:
Is iedereen in dit topic hersendood?
Nope....

En ik ben van mening dat geesten wel bestaan....
Zou anders wel eens willen weten wie/wat er in mn slaapkamer zijn....

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
pi_3372851
ze bestaan ik heb bij mijn ouders thuis toendertijd.
mijn tante was al een paar maand geleden doodgereden.
en ik hoorde in mijn slaapkamer mijn naam roepen s'nachts.
en ik wordt wakker en zie een wit schijnsel heel duidelijk met het gezicht van mijn tante alleen wat je nooit moet zeggen bij geesten is hun eigen naam.
en die zei ik en ze was weg en nooit meer teruggekomen maar het was op dat moment koud in mijn kamer sindsdien geloof ik wel in geesten.
ZE BESTAAN WEL
pi_3375185
Wat is er mis met dat "glaasje draaien" eigenlijk? Als er dingen mee gebeuren, waarom staat dat niet op tape dan?

Met andere woorden, bullshit van een bunch aandachts trekkers of mensen die iets daarboven niet helemaal verwerkt hebben, of gewoon gek zijn. Klinkt `n beetje hard misschien, maar zo denk ik erover. Niks overkomt mij ooit, zijn die geesten dat zo.. ehm, met weinig ofzo dat ze niet langs kunnen komen? Of zitten ze gewoon niet in Deventer?

I dunno. Als iemand een vriendelijke geest tegenkomt, send him/her over please.

pi_3378102
quote:
Op zondag 03 maart 2002 19:06 schreef tjitske het volgende:
ze bestaan ik heb bij mijn ouders thuis toendertijd.
mijn tante was al een paar maand geleden doodgereden.
en ik hoorde in mijn slaapkamer mijn naam roepen s'nachts.
en ik wordt wakker en zie een wit schijnsel heel duidelijk met het gezicht van mijn tante alleen wat je nooit moet zeggen bij geesten is hun eigen naam.
en die zei ik en ze was weg en nooit meer teruggekomen maar het was op dat moment koud in mijn kamer sindsdien geloof ik wel in geesten.
ZE BESTAAN WEL
Is de Haldol al actief?
" modern world - The lowest level of what was ment to be the crown of creation"
pi_3393918
wat is haldol in vredesnaam want wat er staat is wel degelijk echt gebeurd.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 17:51:20 #47
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3395277
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:30 schreef tjitske het volgende:
wat is haldol in vredesnaam want wat er staat is wel degelijk echt gebeurd.
Droomde je niet?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_3395325
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 16:56 schreef kikkerlikker het volgende:
je ken ze het beste proberen op te reopen met een omgekeerd glas een een zootje letters van bevoorbeeld scrable nodig een paar vrinden uit altijd lache he he
[offtopic]Leer toch eens normaal Nederlands te schrijven man! [/offtopic]
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:42:59 #49
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3395662
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze bestaan, ik zag ze gisteren bij de kassa van de Konmar.

Wilt u ook zegeltjes...

I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:44:16 #50
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_3395674
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 17:58 schreef Sphere het volgende:

[..]

[offtopic]Leer toch eens normaal Nederlands te schrijven man! [/offtopic]

Precies. En rot anders maar op naar je eigen land! .
Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')