abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54203039
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:23 schreef Calox9 het volgende:
Dat extreme nationalisme is eng, begrijpelijk dat ze beste maatjes waren met de Nazi's,
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat moet je eens uitleggen.
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef Calox9 het volgende:
Pas in april 1945 verklaarde Turkije - onder hevige druk van de geallieerden - de oorlog aan de As-mogendheden.’
pi_54205778
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef Calox9 het volgende:
Pas in april 1945 verklaarde Turkije - onder hevige druk van de geallieerden - de oorlog aan de As-mogendheden.’
Dat vind ik niet een een argument, eerlijk gezegd.. Je zou het feit erbij kunnen halen dat Hitler zich geïnspireerd heeft door de turks-kemalistisch genocide op armenen in zijn genocide op de joden.
pi_54206083
Vergelijk het met Franco, gelijkstemde zielen, bekijk het huidige Turkije, het leger deelt de lakens uit, een traditionele dictatuur onder het mom van toe te zien op de seculiere maatschappij, fascistoïder krijg je ze niet.
Hitler en zijn billemaatje Himmler inspireerden zich op de Engelse concentratiekampen.
pi_54206102
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:57 schreef LordofWar86 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet een een argument, eerlijk gezegd.. Je zou het feit erbij kunnen halen dat Hitler zich geïnspireerd heeft door de turks-kemalistisch genocide op armenen in zijn genocide op de joden.
pi_54223667
hoop dat het vandaag in nederland rustig zal verlopen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54225367
quote:
zou hitler gezegd hebben
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_54225630
quote:
Ja, staat ook in mijn link, met weerlegging.

Wel triest trouwens, steeds die krampachtige pogingen om de Turken met de nazi's en Hitler te vergelijken. Maakt dat zinnetje de misdaden van de nazi's minder erg ofzo?
Daarnaast vraag ik me af of jij wel eens van 'Bataljon 812' van de nazi's hebt gehoord.

[ Bericht 11% gewijzigd door TheMagnificent op 28-10-2007 17:22:47 ]
pi_54229292
We raken off-topic (oa door mijn toedoen ). Enne.. jouw link 'turksforum.nl'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')