de grote meet vind ergens in maart of april plaats hoorde ik.....desnoods zelfs in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:26 schreef sir_dalord het volgende:
hmm, je bedoelt een 'grote' meet? Ik zat meer te denken aan wat bier drinken bij qyn in tilburg
Ik ben ook niet onwelwillend tegenover een meet met meer mensen, evt in de randstad. Maar daar moeten we misschien wat verder van te voren regelen, anders krijg je weet een fokhattrick meet met 4 mensen
Zit wat in Hehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:26 schreef sir_dalord het volgende:
hmm, je bedoelt een 'grote' meet? Ik zat meer te denken aan wat bier drinken bij qyn in tilburg
Ik ben ook niet onwelwillend tegenover een meet met meer mensen, evt in de randstad. Maar daar moeten we misschien wat verder van te voren regelen, anders krijg je weet een fokhattrick meet met 4 mensen
[droom modus] Zelf leek delft mij een betere locatie [/droom modus]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
de grote meet vind ergens in maart of april plaats hoorde ik.....desnoods zelfs in Amsterdam
(totaal geen eigenbelang in deze beeldvorming)
Loopt vanavond af en staat nu op 1.3M. Iemand interesse?quote:Jo Fieggen [playerid=66770038]
25 jaar en 23 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 27-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 66 850
Loon: 38 550 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
23-10-2007 De Bello's FC de Twietjes 1 665 000 ¤ 66 910quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Loopt vanavond af en staat nu op 1.3M. Iemand interesse?
175k ook goed?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:36 schreef Yurzinho het volgende:
WIe o wie kan er alvast zo snel mogelijk 150 of 200k bieden voor speler 93064154?
Is een uitstekend spits, vergelijking geeft tussen 250 en 300k
Ach ja, ik ben lekker mn laatste geld aan het verbrassen...en deze gast gebruik ik toch nooit meer enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
haha is het zo erg dat je 150k tekort komt?
Yup, volgens De Bello's was 'ie +5 toen ik 'm kocht, en daarna heeft 'ie nog een weekje training gehad. Beetje vertrouwen hebben in je mede-hattrickersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef qyn het volgende:
[..]
23-10-2007 De Bello's FC de Twietjes 1 665 000 ¤ 66 910
Passing +6? Yeah right?![]()
Ik heb 4 teams gekicked zodat ze naar jouw divisie gaan, heb ik eerder dit topic al eens aangegeven: MadKow, MangoWorks, komrad en Robar. Die hebben ook al een mail in hun inbox dat ze via jouw team bij je league kunnen komen, maar je zult idd een uitnodiging moeten versturen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:33 schreef maniack28 het volgende:
qyn, jij zit nog in de competitie bij refused, dus ikd enk dat je daar blijft. Refused moet mij even een lijstje geven met 6 teams die in de Fok Youth Division One mogen
Gelukkig dat ik maar totaal 1x zn salaris heb hoeven betalen. Had m te koop staan voor 3 ton en hij werd niet verkocht. Zet m voor 0 en hij wordt voor meer dan 3 ton verkocht! Vaag ook!quote:30-10-2007
Je hebt een speler verkocht en 362 993 ¤ ontvangen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef Grumpey het volgende:
Mijn nieuwe team is trouwens bijna rond. Her en der nog een trainie en een verkoop, maar overall heb ik heb wel rond zo ongeveer.
Ja, alleen geen ervaring in die opstelling te behalen... maar je gaat dus AO?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:18 schreef Grumpey het volgende:
beetje te laat voor aanmoedigingen die richting op
even voor zekerheid, 2-5-3 is gewoon mogelijk toch?
Bij mij was het excuus dat de reporter een voedselvergiftiging had opgelopen van het eten van een hotdog bij een standjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef -J-D- het volgende:
Rune's Rocker - Hoolieganzen (33 minuten gespeeld) 0 - 0
0e minuut: De wedstrijd is ondertussen begonnen, maar we ondervinden problemen met de verbinding. We proberen onze man ter plaatse zo snel mogelijk te bereiken voor het verslag van de wedstrijd.
HatStats 147quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Egamer het volgende:
http://www75.hattrick.org(...)sp?matchID=143368489
Kan iemand HatStats melden? Wel een middenveld record van matig (heel laag), speel zelfs uit.
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
HatStats 147
Verdediging 55
Middenveld 51
Aanval 41
hee.. daar zit ik bij in de competitie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik moet tegen een botje in de eerste ronde beker..
FC Heeswijck (209100).
Mits er niet meer dan 3 centraal stonden wel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:49 schreef Yurzinho het volgende:
Vanavond weer eens een ouderwetse 5-5-0 gespeeld ... Geen blessures, 1 rode kaart....dus volgens mij gewoon volledige trainingop openingen maken, toch?
Om je wing te boosten is in principe een winger op de wingback beter. Zelf hou ik ervan om te varieren/counteren. Dus ik heb gewoon Multiskilled defs daar, met passen. Aanvallend dragen ze dan ook bij aan een leuke wingrating (Wonderbaarlijk def, goed passen en goed wing) en (Briljant, redelijk, redelijk).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef twi het volgende:
Vijf dusIk speel vleugelspel, heeft het dan nut om een verdediger met veel passen te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |