Grrquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder SH heb ik er nog wel eentje voor je, loopt vanavond af voor 1.5M
dat weet ik, maar op het moment dat ik supporter was zat ik nooit in de top 10 en daarmee was het niet bekend hoeveel ik precies had, nu dus welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef qyn het volgende:
[..]
Gewoon langzaam aan 100 miljoen van maken en dan verder zien![]()
Overigens bestaan die statistieken al sinds mensenheugnis; het is nooit onbekend geweest dat jij goed in de centen zit![]()
Tsja, ze zijn nu eenmaal duur. Gisteren heb ik flink overpriced een Nederlandse wereldklasse middenvelder gekocht, met Koppen en met goddelijke spellhervatting. Normaal gesproken als je alleen voor de hoofdstat met bijstat zou gaan ben je misschien voor een miljoen klaar, maar en Nederlands, en goddelijk SH, en Koppen kost gewoon een hoop. Ik dacht what the heck, ik heb 'm nodig, en heb gewoon 1.7M er tegenaan gegooid.quote:
hij was zeker op leeftijd?of heb ik iets over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ze zijn nu eenmaal duur. Gisteren heb ik flink overpriced een Nederlandse wereldklasse middenvelder gekocht, met Koppen en met goddelijke spellhervatting. Normaal gesproken als je alleen voor de hoofdstat met bijstat zou gaan ben je misschien voor een miljoen klaar, maar en Nederlands, en goddelijk SH, en Koppen kost gewoon een hoop. Ik dacht what the heck, ik heb 'm nodig, en heb gewoon 1.7M er tegenaan gegooid.
Nu nog een Nederlandse +/- wereldklasse verdediger met Koppen en passen, en 't elftal is compleet.
quote:Wilbert Raaff [playerid=58168326]
26 jaar en 71 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 21 810
Loon: 13 230 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Weet ik .We zien wel de eerste bekerwedstrijd win ik ook wel met 2 mids.desnoods komt de SPer laterquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef twi het volgende:
Haha, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk hoor. Ik zoek tot 27, maar deze kan nog mooi een seizoentje of drie meedoen voordat 'ie weer verkocht wordt voor hopelijk ongeveer dezelfde prijs (afhankelijk van de markt).
Nu eerst m'n huidige reusachtig maar zonder al te veel verlies weg zien te doen. Loopt over 2 uurtjes af, maar nog geen bod ontvangen... Spelers vanaf 0k listen werkt voor mij toch een stuk beter dan met een minimumprijs.
ik koop ook vaak rond de 23.. dan kunnen ze nog een paar seizoentjes mee en leveren ze nog wat op zodra ze vervangen worden..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef twi het volgende:
Haha, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk hoor. Ik zoek tot 27, maar deze kan nog mooi een seizoentje of drie meedoen voordat 'ie weer verkocht wordt voor hopelijk ongeveer dezelfde prijs (afhankelijk van de markt).
Nu eerst m'n huidige reusachtig maar zonder al te veel verlies weg zien te doen. Loopt over 2 uurtjes af, maar nog geen bod ontvangen... Spelers vanaf 0k listen werkt voor mij toch een stuk beter dan met een minimumprijs.
Hij heeft me 3 seizoenen terug 1,5 miljoen gekost...quote:Aage Justesen (47380277) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar en 72 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 14 220
Loon: 3 804 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: (Geschorst)
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Supporters Club: 2986 membersquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef REFUSED het volgende:
Supporters Club: 2626 members
Mijn voorlopige hoogtepunt ben ik bang.
Ik mots al heel het seizoen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef qyn het volgende:
28-10-2007 The series is over and you have been awarded 0.0 ¤ in prize money for the position your club achieved.
Ik sluit wel het seizoen positief af (voor het eerst in seizoenen niet kansloos in de min), met nog een thuiswedstrijd erbij .. irritante is dat het alwéér regent![]()
Btw, vergeet vanavond niet te motsen in de jeugdcompetitie! ^^
Ik ben al kampioen, dus dat is overbodigquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef qyn het volgende:
28-10-2007 The series is over and you have been awarded 0.0 ¤ in prize money for the position your club achieved.
Ik sluit wel het seizoen positief af (voor het eerst in seizoenen niet kansloos in de min), met nog een thuiswedstrijd erbij .. irritante is dat het alwéér regent![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Supporters Club: 2986 members
Ook mijn voorlopige hoogtepunt....net geen 3000
Wel 'n speler die ik zou willen, maar ik kom zo'n 1.5 miljoen te kort denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:42 schreef maniack28 het volgende:
IS er iemand geinteresseerd in de volgende speler? Hij gaat eruit omdat ik geen wingback meer nodig heb, heb nu echte wingtrainees met ftw's, dus die wingrating gaat vanzelf wel omhoog:
[..]
Hij heeft me 3 seizoenen terug 1,5 miljoen gekost...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef qyn het volgende:
En weer een cow binnen Fok!-Hattrickquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:43 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wel 'n speler die ik zou willen, maar ik kom zo'n 1.5 miljoen te kort denk ik.
Helaas afgelopen seizoen gedegradeerd.... maar komend seizoen wordt 'n makkie zag ik al, dus kan ik lekker doortrainen op scoren.
quote:28-10-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 39 720 ¤.
28-10-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
28-10-2007 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden.
quote:Kapitaal: 250 569 ¤ (292 342) ¤
tja, ik heb 'maar' een ton gekregen vannacht. het is leuk, maar veel kan je er niet meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |