abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:16:15 #226
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54253486
Renda wat fijn dat het goed met je gaat! Houwen zo!

Ik rol lekker mijn bed in, ben zo moe...
(vanavond zwangerschapscursus en borstvoedingscursus achter elkaar gehad )
pi_54254927
Vriendlief heeft Saartje voelen schoppen
Renda fijn dat je weer een beetje meer kan en mag doen nu!
Saartje
pi_54255010
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ooit van een stortbevalling gehoord?
Ja inderdaad... brrr...heb ondertussen al zo vaak gedroomd dat ik alleen aan het bevallen was omdat niemand er op tijd bij kon zijn :s
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54257097
Kyonah Lulah onze dochter is geboren op 30 oktober om 0:46u.
Ze weegt 2400gram en is 43cm.
Ze is gezond zover we nu weten maar moet voor 24u op de kinderafdeling vanwege gister gebroken vliezen en haar lengte/gewicht. Dit doen ze standaard bij kleine kinderen en zegt in ons geval al helemaal weinig omdat mijn vriendin donderdag A.S. was uitgerekend (1 nov.) is wat mij is verteld.
Ik ga slapen zal morgen een verdere update doen,

Alle nieuwe moeders en vaders in ieder geval gefeliciteerd, En heb er veel plezier van na die lange tijd van bevalling.

CyBaH
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 04:16:47 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54257107
Cyberbull (CyBaH), van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!

Het zal vast een hele lange dag voor je zijn geweest, dus ik hoop dat je een beetje kunt slapen.
Geniet van je kersverse ouderschap en ik hoop dat je je dochter snel mee naar huis mag nemen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:17:17 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54257215
Gefeliciteerd Cyberbull en vriendin met jullie dochter!
En wat een kleintje inderdaad!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54257274
Van harte ! Lekker genieten van jullie kleine grote meid !
pi_54257336
Gefeliciteerd Cyberbull
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54257372
Cyberbull Gefeliciteerd met je dochter!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:15:28 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54257662
Gefeliciteerd Cyberbull!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:19:46 #236
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54257703
gefeli Cybah. Ik ben benieuwd naar het verhaal achter de namenvan je dochter. Het klinkt iig mooi.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54257855
Gefeliciteerd Cyberbull

Ik heb echt even weinig puf vanmorgen. Ik was vannacht al vroeg wakker en moest wat eten, daarna nog in slaap gevallen en ja uurtje later moest ik er alweer uit om de kinderen aan te kleden voor het kdv

Ik ga vanmorgen maar eens bellen om te kijken of ik krukken kan krijgen om vooruit te komen, want mijn heup doet geweldig veel pijn. En dan vooral aan de rechterkant. Mijn been wil niet zo en ik hoor bij elke stap een knak. Dat is niet helemaal prettig.

Ben blij dat het hier zo schoon was een paar weken geleden, dan kan het nu even lijen om niets te doen. Ik baal wel, want vandaag zou ik moeten zwemmen, maar ik heb geen idee hoe er nu nog te komen. In de auto die voor de deur staat kan ik niet echt meer zitten en rijden. 3 weken nog tot de uitgerekende datum

Renda, fijn dat je wat meer uit de voeten kan, dat moet wel heel rot zijn als je zoveel in bed moet liggen en rusten. Zwaar boring lijkt me!

Oh en van het weekend echt hele slechte nachten gehad, baby was aan het bouncen in mijn buik. En toen las ik jouw stukje Maneki over cola gedronken de avond ervoor. Tja ik heb het hele weekend cola gedronken s'avonds Echt niet bij nagedacht dat de baby daar weleens heel actief van word. Dom he Die maagpilletjes voor maagzuur werken zo goed dat ik echt trek had in cola.

En ik wist werkelijk niet dat softijs eten en milkshakes drinken ook al niet mochten. Nou ik heb genoten hoor die keren dat ik het wel gedaan heb Ik word er echt een beetje opstandig van van de waslijst die er is. Pindakaas was er ook eentje van, en uiteindelijk blijkt dat je het gewoon wel kan eten want eigenlijk is er niets dat wijst op dat het een allergie veroorzaakt voor baby.
pi_54257898
Cyberbull gefeliciteerd met de kleine!! Ik hoop dat ze maar snel lekker naar huis mag en dat ze maar lekker snel haar achterstandje inhaald.

Ik las bij wachten op het 2e streepje dat er weer nieuwe zwangeren deze kant uitkomen. Dus ook nieuwe zwangeren: gefeliciteerd.

Vanacht vreselijk geslapen. Mn rug, mn heup en mn knie blijven gewoon heel erg vervelend 's nachts. Ik lig gewoon wakker van de pijn. Dan heb ik ook nog een man die heeeeeeel erg dicht tegen me aan wil liggen, daar krijg ik het op dit moment echt doodsbenauwd van, ik kan geen kant op. Vanacht was ook de kleine wel heel erg stil, dat stelde me ook niet echt gerust. (Ik ben zo vreselijk bang dat er alsnog iets fout gaat) Vanmorgen liet de kleine zich ook nog niet voelen.... Tot net pas (pfff).
Verder voel ik me overdag wel goed, maar 's avonds ben ik zo vreselijk moe. Het kost me moeite om niet gewoon om 8 uur onder de wol te kruipen.

Ik ga denk maar een afspraak maken bij een echo buro. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het gaat. En het is gewoon leuk om opa en oma weer een foto van de kleine te kunnen laten zien.

Morgen 26 weken (mag ik het nu wel een mijlpaal noemen??). Ik vind het al een hele opluchting dat we zover zijn. Ik heb een boekje "zwangerschap van dag tot dag" en daar lees je hoe je kindje groeit. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er een kindje in mij zit van al 30 cm lang!!! Waar zit dat dan??? (Arme kind, in zo'n kleine ruimte) Maar ze mag nog wel even blijven zitten hoor, tis nog veel te klein zo!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:43:37 #239
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54257953
Cyberbull, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54258006
cyberbull gefeliciteerd

lewis ik achter de bar in een zwembad gewerkt op een vakantiepark en ik moest altijd zelf softijs mix maken en zover wij altijd deden moesten wij alles v2x ontsmetten met alcohol. daarna de mix aan maken en de machine in waar het flink gekoeld werd. dus naar mijn idee is het helemaal niet zo slecht.
maar waarom zou het eigenlijk slecht zijn?

ticootje balen dat je slecht geslapen hebt.
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:49:55 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54258044
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:47 schreef Popples het volgende:
cyberbull gefeliciteerd

lewis ik achter de bar in een zwembad gewerkt op een vakantiepark en ik moest altijd zelf softijs mix maken en zover wij altijd deden moesten wij alles v2x ontsmetten met alcohol. daarna de mix aan maken en de machine in waar het flink gekoeld werd. dus naar mijn idee is het helemaal niet zo slecht.
maar waarom zou het eigenlijk slecht zijn?

ticootje balen dat je slecht geslapen hebt.
Voor wat ik ervan begrepen heb is er een risico omdat het, ondanks dat het wel gekoeld wordt, het toch niet echt diepgevroren is en tegelijkertijd wel vrij lange tijd in dat apparaat zit.
Op die manier heeft de listeria bacterie kans om te gaan groeien. Een beetje hetzelfde als voorverpakte zalm geloof ik. Dat wordt ook gekoeld, maar doordat het relatief lang ligt kan het toch fout zijn...
pi_54258055
cyberbull gefeliciteerd met Kyonah Lulah

Oh Lewis..balen dat je nu zo`n last hebt van je heup! Gelukkig hoef je niet zo lang meer, maar eigenlijk is elke dag met pijn er een te veel!

Nog even omdat iedereen er anders overheen leest Vriendlief heeft de baby gisteren voor het eerst echt duidelijk gevoeld
En eind van de middag gaan we een 4D echo laten maken Heb er zin in
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:52:10 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54258072
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:50 schreef Maneki.Neko het volgende:

Nog even omdat iedereen er anders overheen leest Vriendlief heeft de baby gisteren voor het eerst echt duidelijk gevoeld
En eind van de middag gaan we een 4D echo laten maken Heb er zin in
tof!
ik zag net een foto van je buik in FOT, tis een mooierd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54258109
Ja dank je wel! Tis ook hulde aan Freud dat hij hem er steeds zo mooi opkrijgt hoor
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:03:33 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54258253
Oh ja... daar had ik dus idd overheen gelezen.
Althans, wel gezien, niet gereageerd!

Wat leuk! Zeker nu ik zie hoeveel lol stinkie daarvan heeft snap ik hoe tof dat is.
pi_54258348
Nja na 5 jaar hier rondhangen begin ik het te snappen geloof ik

het allerleukste er aan vind ik denk ik dat de kinderen het nu ook kunnen voelen..zo is het voor hun ook een stuk meer tastbaar Grappig hoe ik ineens 3 wederhelften heb die geen idee hebben van wat er allemaal in mij gebeurd
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:21:38 #247
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54258570
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef PM-girl het volgende:
k_i_m, ik weet niet of er eigenlijk nog ouderwetse piepers bestaan, vast wel. Die hang je 's morgens aan je broek, gebruik je niet dus kun je niet ergens laten liggen en als alleen jij het nummer hebt, weet hij ook gelijk dat het serieus is?
Nouja, dat gaat me ook een beetje ver. Ik heb het gisteren nóg maar eens uitgelegd en volgens mij snapt hij het wel. Nu nog zorgen dat ie die telefoon niet kwijtraakt . Het is ook geen onwil van zijn kant, alleen enorme verstrooidheid bij tijd en wijle. Hij zou zijn eigen reet nog in het toilet laten liggen na het schijten als ie los kon .

Maargoed. Dat was gisteren. Eens kijken waar ik me vandaag weer over op kan winden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54258590
Maneki, mooi is dat he, vooral het gezicht wat de papa's hebben als ze weten dat het hun kindje is

Ticootje, ik had een paar weken geleden ook 's nachts veel problemen, maar die lijken weer minder te worden gelukkig, misschien is het van tijdelijke aard En wat is er mis met vroeg naar bed gaan! Je mag ook voor twee slapen hoor

Cyberbull, gefeliciteerd met je meisje!

Lewis, balen van je heup zeg! Is het in Engeland een beetje goed geregeld met het lenen van krukken, gaat dat op dezelfde manier als hier in Nederland?
pi_54258591
Cyberbull gefeliciteerd

Maneki.Neko wat leuk lijkt me zo'n mooi moment als je zelf of vriendlief voor t eerst de kleine voelt
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:24:18 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258615
cyberbull, gefelicitgeerd.
Makeni.neko mooi is dat he, als het voor het eerst echt voelen! Feliciteer papsie maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')