Gefeliciteerd Cyberbull
Ik heb echt even weinig puf vanmorgen. Ik was vannacht al vroeg wakker en moest wat eten, daarna nog in slaap gevallen en ja uurtje later moest ik er alweer uit om de kinderen aan te kleden voor het kdv
Ik ga vanmorgen maar eens bellen om te kijken of ik krukken kan krijgen om vooruit te komen, want mijn heup doet geweldig veel pijn. En dan vooral aan de rechterkant. Mijn been wil niet zo en ik hoor bij elke stap een knak. Dat is niet helemaal prettig.
Ben blij dat het hier zo schoon was een paar weken geleden, dan kan het nu even lijen om niets te doen. Ik baal wel, want vandaag zou ik moeten zwemmen, maar ik heb geen idee hoe er nu nog te komen. In de auto die voor de deur staat kan ik niet echt meer zitten en rijden. 3 weken nog tot de uitgerekende datum
Renda, fijn dat je wat meer uit de voeten kan, dat moet wel heel rot zijn als je zoveel in bed moet liggen en rusten. Zwaar boring lijkt me!
Oh en van het weekend echt hele slechte nachten gehad, baby was aan het bouncen in mijn buik. En toen las ik jouw stukje Maneki over cola gedronken de avond ervoor. Tja ik heb het hele weekend cola gedronken s'avonds

Echt niet bij nagedacht dat de baby daar weleens heel actief van word. Dom he

Die maagpilletjes voor maagzuur werken zo goed dat ik echt trek had in cola.
En ik wist werkelijk niet dat softijs eten en milkshakes drinken ook al niet mochten. Nou ik heb genoten hoor die keren dat ik het wel gedaan heb

Ik word er echt een beetje opstandig van van de waslijst die er is. Pindakaas was er ook eentje van, en uiteindelijk blijkt dat je het gewoon wel kan eten want eigenlijk is er niets dat wijst op dat het een allergie veroorzaakt voor baby.