Dus jij hebt daglijks contact met Koen van der Laak?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig biedt Purrel z'n excuses aan, oh nee.
Trieste vent.
quote:Fränkel biedt Van de Laak excuses aan
Geschreven op dinsdag, 1 april om 08:45
Purrel Fränkel heeft zijn excuses aangeboden aan Koen van de Laak, zo meldt De Gelderlander. De verdediger van De Graafschap blesseerde de middenvelder van FC Groningen afgelopen vrijdag zwaar na een grove charge. "Ik heb Koen van de Laak gebeld en hem mijn oprechte excuses aangeboden" , zegt Fränkel in de dinsdageditie van het Gelderse medium. "Dit was nooit mijn bedoeling. Ik zou willen dat ik hem kon genezen. Dan zou ik het meteen doen."
Van de Laak hield aan de zware tackle gescheurde enkelbanden over en staat zeker zes weken aan de kant. Fränkel kreeg van arbiter Haverkort slechts een gele kaart voor de zware overtreding en kan daardoor niet meer worden vervolgd door de aanklager betaald voetbal.
"Ik had niet in de gaten dat ik hem zo hard raakte", geeft Fränkel aan. "Ik dacht dat hij na behandeling weer verder zou kunnen spelen en dat ik hem alleen op zijn voet had geraakt. Ik heb zaterdagavond pas de beelden gezien en ben toen enorm geschrokken. Het was de zwaarste overtreding uit mijn loopbaan. Heel vervelend, want ik sta zo helemaal niet bekend."
"De wedstrijd was live op tv en dan wordt het ook uitvergroot. Ik zag bij FC Utrecht tegen FC Twente een zware overtreding van Tim Cornelisse op Karim El Ahmadi, maar die stond weer op. Dan praten de mensen er niet zo lang over als bij mij", aldus Fränkel, die maandag een gesprek had met trainer Jan de Jonge. De club legt hem geen straf op.
Baseer me op een artikel uit het DvhN:quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dus jij hebt daglijks contact met Koen van der Laak?
Jullie doen net of Fränkel een moord heeft begaan, uiteindelijk is het gewoon een iets te zware overtreding, maar zulke dingen gebeuren in het voetbal. Alleen blijken die Groningers grote huilies te zijn, nu het een keer bij en speler van hen gebeurt.
Natuurlijk gebeurt dit wel eens in het voetbal maar dan is het toch normaal als je die jongen per brancard de ambulance in gerold ziet worden even iets te zeggen en op z'n minst je excuses aanbieden.quote:"Ik vind het netjes dat Jan de Jonge zijn verontschuldigingen aanbiedt", laat Van de Laak een dag later weten. Van dader Purrel Fränkel heeft hij dan nog niks gehoord. "En ik verwacht ook niet dat hij contact opneemt. Toen ik in de rust op de brancard lag en het stadion werd uitgereden tikte hij me even aan, maar zei niks. Je verwacht toch dat iemand die zo’n overtreding op jou maakt naar je toe komt en zijn excuses maakt."
Van de Laak heeft het helemaal gehad met Fränkel. "Jammer dat hij een gele kaart heeft gekregen. De KNVB kan hem daardoor achteraf niet meer straffen." Dat scheidsrechter Ben Haverkort volstond met geel zegt hij niet te begrijpen. "Hij zei dat hij de ernst van de situatie niet goed had ingeschat. Hij had heftiger reacties verwacht. Maar hij stond er met zijn neus bovenop. Zoiets moet verbannen worden uit de voetballerij."
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig biedt Purrel z'n excuses aan, oh nee.
Trieste vent.
quote:KNVB schorst Fränkel wegens cannabis-gebruik
02/03/2009 13:08
De Graafschap kan een maand niet beschikken over Purrel Fränkel. De verdediger is door de KNVB voor een maand geschorst, nadat er sporen van cannabis in zijn urine werd gevonden.
'Ik heb me nooit met stimulerende middelen bezig gehouden die mijn prestaties zouden moeten bevorderen', reageer Fränkel op de schorsing. 'Ik heb een aantal dagen voor de thuiswedstrijd tegen Ajax, op een feestje, samen met enkele vrienden een marihuanasigaret gerookt.'
'Ik was mij er niet van bewust dat dit onder verboden en stimulerende middelen valt', vervolgt de linksback van De Superboeren. 'Ik heb er spijt van, het is nooit mijn bedoeling geweest om De Graafschap in een negatief daglicht te stellen.'
De schorsing gaat in op 2 maart, waardoor Fränkel op 5 april in het uitduel met zijn voormalige club Vitesse weer speelgerechtigd is.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:01 schreef kevin6188 het volgende:
Alleen die joint in zn mond ontbrak er nog aan.
om mezelf even te quotenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Duder het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hier purrel chillen, hij chillt hem gewoon hard terwijl hij net gescoord heeft en een chicka uit het publiek mee naar huis gaat nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |