Lijkt me welquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef Wazeggie het volgende:
En is de sportweek nog te koop nu in de winkel?
http://www.vi.nl/NieuwsItem/VeelSpelersZijnBangVoorAadDeMos.htmquote:Vitesse-trainer Aad de Mos had hem dit seizoen niet meer nodig, en dus vertrok Purrel Fränkel naar De Graafschap. In de Achterhoek kreeg de verdediger weer plezier en behaalde hij direct sportieve revanche. De rust is teruggekeerd in zijn leven.
Zijn periode bij Vitesse onder De Mos is Fränkel slecht bevallen. 'Ik ben echt heel blij dat ik weg ben bij Vitesse', vertelt de 31-jarige linkspoot in de nieuwe Voetbal International. 'In Arnhem is altijd gezeur om kleine dingen, het was er nooit rustig. Ik ben prof geworden om het voetballen, niet om al het gedoe eromheen.'
De Mos is volgens Fränkel verantwoordelijk voor het veroorzaken van onnodige spanning. 'Over de trainer Aad de Mos ben ik niet negatief, alleen bij zijn houding als mens zet ik vraagtekens. Als het goed gaat, is hij de leukste man, maar zodra het tegenzit, verandert hij en maakt hij mensen openlijk af. Dat is, denk ik, ook de reden dat veel spelers met hem botsen en bang zijn wat terug te zeggen.'
Zo chill van Sportweek. Wel spijtig dat ik die VI juist heb gemist, met zijn monoloog.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
In de Sportweek van deze week bij de cijfers van Willem II - De Graafschap (1-2):
Purrel Fränkel: 6, Zelfs chill als het kil is.
quote:Verhaegh: "Fränkel bood direct excuses aan"
Paul Verhaegh speelde zondag met Vitesse een prima wedstrijd tegen De Graafschap, met als beloning een 0-3 zege. De rechtsback was dan ook zeer tevreden met de Arnhemse prestatie.
"Van te voren teken je voor zo'n uitslag, het was een goede overwinning en we creëerden veel kansen", zegt Verhaegh, die zelf met een harde knal nog de paal raakte. "Ik houd van veel mee opkomen, maar verdedigen is natuurlijk mijn eerste taak. Het is daarom lekker voor een verdediger dat we de nul hebben gehouden."
Verhaegh kwam in het duel nog hard in botsing met oud-teamgenoot Purrel Fränkel, waar hij lichte liesklachten aan overhield. "Dat is dan even doorbijten, maar Purrel bood gelijk zijn excuus aan er zat geen opzet in. Het belangrijkste is dat we als team gestreden hebben en goed uit de winterstop gekomen zijn. Nu hebben we weer een beetje de aansluiting, de eerste negen blijft ons doel", aldus Verhaegh tegenover Sportweek.
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Kijken even hķe chill Purrel met De Zeeuw dueleert.
[ afbeelding ]
Kan niet meer, hij heeft geel gehadquote:
Het is een a met trema.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |