Het zal me verbazen imo. Ik heb hier geen enkel probleem, in ieder geval niet de problemen die jullie beschrijven. Ok, Mail en Dashboard crashten vandaag 1 keer, maar dat was met 1 klik weer up and running.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af of ze niet stiekem een brakke build geseed hebben
Ik draaide Azureus jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef DaFrenk het volgende:
Er ging iets mis met de Airport zo lijkt het.
En de panic had iets van doen met m_free: "freeing an already freed mbuf" .. tja..
Ik neem aan dat je hem naar Apple gestuurd hebt?
Iemand anders had het trouwens ook:
http://forum.insanelymac.com/index.php?s=a251766a9f3f099a8c4a75186d870d29&showtopic=67619&pid=481228&st=0entry481228
Daar leek het erop dat het door Azureus kwam, draaide je die toevallig ook?
Oef, daar vraag je me wat. Dat durf ik niet te zeggen eigenlijk! Misschien dat een ander dat weet.. ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat GUID he, moet dat alleen op een Intel Mac? Er staat namelijk bij Disk Utility dat GUID is om Intel Macs te booten. Maar ik heb een G4, dus moet ik niet de Apple partitionmap gebruiken?
[ afbeelding ]
Toen Tiger uitkwam duurde het minder dan 2 weken ofzo voor dat 10.4.1 uitkwam. Toen een korte tijd later 10.4.2 uitkwam, waren de meeste irritante bugs er wel uit. Dus ik gok dat Leopard over niet al te lange tijd ook wel vrij is gewaard van de ergste kinderziektesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:39 schreef Jarno het volgende:
*op 10.5.1 wacht*
Morgen in huis dus mensen.quote:Uw Apple bestelling W83622854 is verzonden
Inderdaad! Alleen bij UPS zie ik nog altijd alleen maar: Ontvangen factuur gegevens staan.. grmbl.. goed, hij zal morgen wel komen.. maar ik vind het gewoon prettig om dat lekker van achter de computer te volgenquote:
Ach ja, als early adapter moet je weten dat er nog wat kinderziektes inzitten. Ik geloof ook best dat ze met een aantal patches het weer recht kunnen trekken, maar dan moeten ze niet eerdere bugs die verholpen waren weer herintroduceren..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen Tiger uitkwam duurde het minder dan 2 weken ofzo voor dat 10.4.1 uitkwam. Toen een korte tijd later 10.4.2 uitkwam, waren de meeste irritante bugs er wel uit. Dus ik gok dat Leopard over niet al te lange tijd ook wel vrij is gewaard van de ergste kinderziektes
Klopt, voor een PPC heb je de Apple Partition Map nodig. Zo heb ik het zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat GUID he, moet dat alleen op een Intel Mac? Er staat namelijk bij Disk Utility dat GUID is om Intel Macs te booten. Maar ik heb een G4, dus moet ik niet de Apple partitionmap gebruiken?
[ afbeelding ]
Aha..dat zou kunnen. Thx dude; ik kijk er dit weekend wel ff naar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ergens in de comments op modmyiphone heb ik geloof ik gelezen dat dit kan komen doordat je meerdere ssh's op je iPhone hebt staan... Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |