De wattes?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:51 schreef nietzman het volgende:
En zoals verwacht werken die backdrops natuurlijk voor geen meter..
deze week gedaan.. eitje met independence.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...de MPB is ook voorzien van Leopard. Ik zit in zo'n flow: ik ga mijn iPhone 's updaten
Heb je dat KTA geheugen van Azerty al ontvangen en in je mac geinstalleerd? Zo ja bevalt 't verder? Ik ontvang m'n pakketje morgen alst goed isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:48 schreef DaFrenk het volgende:
Damn.. Photoshop net strandbal en 100% CPU.. dat voorspelt niet veel goeds voor mijn geheugen of wel soms?
Die heb ik vandaag gekregen. Maar ik kreeg een foutmelding bij de Apple Hardware Test. Alleen geen idee of dat te maken heeft met het geheugen of niet. Rember (GUI versie van memtest) kon in 1 loop geen fouten vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:59 schreef H4ze het volgende:
[..]
Heb je dat KTA geheugen van Azerty al ontvangen en in je mac geinstalleerd? Zo ja bevalt 't verder? Ik ontvang m'n pakketje morgen alst goed is![]()
ik ga wel even in de hoek staan...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die al eeuwen in Tiger zat bedoel je?
Tiger staat er nu op, ben nu de leopard aan het herstellen naar een partitiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
Hey Henk.. is het nu gelukt met Leopard?
Oh, maar ook via Systeemvoorkeuren en dan Opstartschijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Tiger staat er nu op, ben nu de leopard aan het herstellen naar een partitie
Hoe kan je die partie instellen als opstartvolume? Tijdens het booten C inhouden? Of Alt?
Wat kan het probleem zijn als je dit volgt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, die upgrade naar 1.1.1 laat op zich wachten. Iemand verstand van terminal-commands?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |