Ach, een beetje commandlinen vind ik niet engquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dit ziet er eng uit, begint op Linux te lijken..
Zodat ook Windows-gebruikers (die bijna geen FW hebben) ook een iPod kunnen aansluiten. Ik kan me geen andere reden voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.
Die FW400/800 harde schijf is echt een stuk sneller dan als ik em met USB 2.0 aansluit..![]()
Firewire zit op m'n geluidskaart bij m'n normale PC. Ik had echt liever een Firewire kabel gehad bij m'n iPod. Dat werkt gewoon veel beter en constanter..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zodat ook Windows-gebruikers (die bijna geen FW hebben) ook een iPod kunnen aansluiten. Ik kan me geen andere reden voorstellen.
De nieuwere iPods kunnen niet eens met Firewire overwegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Firewire zit op m'n geluidskaart bij m'n normale PC. Ik had echt liever een Firewire kabel gehad bij m'n iPod. Dat werkt gewoon veel beter en constanter..
Blegh, ik hoef dan geen nieuwe iPod meer...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nieuwere iPods kunnen niet eens met Firewire overweg
Ja, alleen je zult em niet morgen krijgen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
heeft surfspot 'm al?
Het scheelt maar ¤14,- deze keer. Terwijl je em morgen gewoon om 18:00 in de winkel kan ophalen in feite..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Adelante het volgende:
als het maar voor pauper studenten tarrief is, kan ik best een aantal dagen wachten
doe je een keer braaf, krijg je datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef super-muffin het volgende:
Er schijnen leverings problemen te zijn met de family packs.
Die komen pas na het weekend.
Ik gebruik er vast al 1 license daarvan oke?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:02 schreef super-muffin het volgende:
Er schijnen leverings problemen te zijn met de family packs.
Die komen pas na het weekend.
150 euro!quote:192 MB RAM,
266 Mhz G3 proc.,
4 GB Harddisk.
Batterij overleden, netadapter prima.
Ga je dat in het volgende topic ook doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |