Ach dan doe je toch meteen upgraden? Hoeft ze ook niet aan Tiger te wennen, kan ze meteen instappen bij Leopard. Jij bent toch in de buurt..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Tijn het volgende:
Het gaat er meer om dat ze net een beetje gewend is aan hoe Tiger eruit ziet en dan alweer met iets nieuws wordt gepresenteerd. Dat helpt gewoon niet aan het hele proces, weet je. Ze vindt sowieso alles wat te Apple-achtig is maar vreemd.
Maar ja, ik ben gewoon het gezeik met d'r brakke Windows-laptop zat, dus ze gaat het maar gewoon doen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan je die Windows-laptop niet een keer in de trein laten staan...?![]()
![]()
iScrobler zonder problemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Last.fm werkt trouwens wel of niet (goed) onder Leopard hoorde ik iemand over? Bevestigingetje hier?
Niet dat ik daardoor niet zou upgraden, maar kan m'n stats altijd wel waarderen.
Ik geloof dat Sjoewie al maccerde dat het niet werkte..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Last.fm werkt trouwens wel of niet (goed) onder Leopard hoorde ik iemand over? Bevestigingetje hier?
Niet dat ik daardoor niet zou upgraden, maar kan m'n stats altijd wel waarderen.
Helaas helaas. Antieke technologie inmiddels.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, ga me nou niet vertellen dat G4's niet van USB disks kunnen opstarten he
OMG. Heb je al die moeite gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Oh mên, ga me nou niet vertellen dat G4's niet van USB disks kunnen opstarten he
Ja, daarbij verschijnt de USB-disk dus niet. Ook niet als ik via System Preferences naar Startup Disk ga trouwens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jawel toch? Anders moet je nog even de "Alt" of "Option" knop inhouden bij het booten, dan kun je je boot-volume kiezen..
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:59 schreef Tijn het volgende:
Nee, m'n FW schijf ligt bij een vriend van mequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een G4 kan niet opstarten van een USB disk. Heb je geen Firewire schijf beschikbaar?
Omdat een USB chipje veel goedkoper is dan een FW chipje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom USB het aan populariteit gewonnen heeft van FW.
Wat, als ik mij niet vergis, door Apple komt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat een USB chipje veel goedkoper is dan een FW chipje.
En dit ziet er eng uit, begint op Linux te lijken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ga dit doen. Ik ben niet zover gekomen om het nu op te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |