Ik druk dat dagelijks uit, maar daar hoef ik toch geen ruchtbaarheid aan te geven op een forumquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop stront, I know you like that![]()
Het schoothondje wordt te weinig uit gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kilo is hij aangekomen sinds hij in de kooi zit ?
Volgens mij wil Dimitri zelf wel van bil met Dennix. Hij doet alsof ie Dennix niet mag, maar ondertussen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Huub begint over nix zn kledinglijn.
Dimitri: Wat zeg je? Gaydinglijn?
tenzij al zijn vrienden bij zijn optreden/show zijn....en dus niet de streams hebben gekekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef riri het volgende:
benieuwd wat luc met het nieuws gaat doen waarmee hij straks het huis weer binnekomt...zijn vrienden hebben hem natuurlijk allang verteld dat nadia dennix erin gaat houden
Beetje naamsbekendheid kan geen kwaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik druk dat dagelijks uit, maar daar hoef ik toch geen ruchtbaarheid aan te geven op een forum![]()
Ik geef alleen nog maar toe dat het me oplucht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beetje naamsbekendheid kan geen kwaad![]()
Ondertussen speelt iedereen wel haar spel en staat zij in het middelpunt.... Beter kan toch niet. 70% van de tijd op streams en tv.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:34 schreef riri het volgende:
Nadia verknald het hele spel...zitten de anderen te spelen zit zei met haar domme glossy steeds naar foto'tjes te kijken
nee hoor ik ook en zeker als er Chanel op staat !!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik nou de enige die echt afschuw heeft van dure kado's? Jesus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef Ziet het volgende:
op zich wel een goeie zet om nadia dure oorbellen te geven...
kun je meteen zien watvoor materialist zij is
alleen heeft dennis ze met een andere bedoeling gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |