Het irriteert me mateloos dat hij als een gladde aal overal doorheen siddert. Creep dat ie is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Hebben we al geklaagd dat Brian weer niets doet?
Nee nog niet, het valt inderdaad wel weer op, maar what else is new?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Nee ik baal hiervan.... ik zit meer te wachten tot zij zorgt voor een ontploffinkje tussen Brian en Amanda.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
ik wacht zo op het moment dat nadia keihard aangepakt gaat worden...dat gaat gebeuren vanaf morgen als ze hem erin houdt
Hij speelt 't gewoon heel slim.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Het irriteert me mateloos dat hij als een gladde aal overal doorheen siddert. Creep dat ie is.![]()
Daar ben ik mee gestopt, iedere dag hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Wat druk je dat netjes uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is niet meer dan een warm hoopje faeces nu....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Geen zon gezien vandaag en Brian maar met zijn zonnebril op zijn pooierhoofd.........![]()
Hoop stront, I know you like thatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
[..]
Wat druk je dat netjes uit.![]()
Dat zal best. Maar ik vind het een enge gladjanus en hij komt overal onderuit.quote:
Ik heb nog nooit een seonde gelooft dat hij weg zou gaan, dan ben je nu ook niet zo teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een GTST-actrice die Nadia.....
shoot. Gaat hij dan toch blijven ?
Hij praat vaak poep ja. Dus wat dat betreft is het beter dat ie z'n mond dicht houdt. Overigens mag ie ook een zak over z'n hoofd heen trekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Dimitri kan beter z'n mond houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |