http://www.youtube.com/watch?v=WSxDjW9bLCQ Satiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Help...iemand....hoe heet dat stuk ook weer wat Hupert zo vaak speelt? Is al vaker voorbij gekomen in de Cos, vijfde huppeldepup ofzo...mijn geheugen laat me in de steek![]()
Suc6quote:
he, jammer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor .....
Met dezelfde tetten als Nadiaquote:
Kruidnootjes? Je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is het saai![]()
Ik had net zo'n zin om weer met kruidnootjes tegen m'n scherm te gaan gooien![]()
Ik zou geen rotte tomaten proberenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kruidnootjes? Je brengt me op een idee.![]()
popcorn op??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is het saai![]()
Ik had net zo'n zin om weer met kruidnootjes tegen m'n scherm te gaan gooien![]()
DIe komen vrijdag weer aan bod. Kruisnoodjes Kruidnootjes heb ik in huis. Zo'n lekker sinterklaaspak met schuimpjes erdoorheen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou geen rotte tomaten proberen![]()
Vrijdag ? Morgen!!!!!!... En dan kunnen de rotte tomaten weer . Dan zit ik toch op me werk. Beeldschermpje meer of minderquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
DIe komen vrijdag weer aan bod. Kruisnoodjes heb ik in huis. Zo'n lekker sinterklaaspak met schuimpjes erdoorheen.![]()
Ach... doe je toch net als 0%, morgen.... knallen.... 100% zeker wetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan het de buren niet aandoen om dat nu klaar te gaan staan maken.![]()
Dat zal het zeker.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ach... doe je toch net als 0%, morgen.... knallen.... 100% zeker weten![]()
Rotte tomaten zijn onschadelijk, hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrijdag ? Morgen!!!!!!... En dan kunnen de rotte tomaten weer . Dan zit ik toch op me werk. Beeldschermpje meer of minder [ afbeelding ]
ik kom niet meer op mijn photobucket....... what to do ... what to doquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
geen caps hier meer, ik kan er hooguit 1000 uploaden in photobucket en dit is al mijn 5de account en zit nu alweer aan de grens![]()
al opgelost, lees net dat er tijdelijk wat problemen zijn.... pfff gelukkigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:31 schreef Desii het volgende:
[..]
ik kom niet meer op mijn photobucket....... what to do ... what to do
kweet het enorm OT, maar begin in beetje in de stress te schieten....![]()
nee hij heeft de oorbellen nu vast gegeven omdat hij bang is dat hij er vanavond uitvliegtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:37 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Dus Nadia heeft zich laten omkopen![]()
Als Nadia vandaag Dennis erin houdt is dat niet te wijten aan de FEBO!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef diedirk het volgende:
ALs Nadia morgen Dennis erin houdt is dat puur vanwege druk van de FEBO!
Zo had ik het nog niet bekeken, zit wel wat in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Nadia vandaag Dennis erin houdt is dat niet te wijten aan de FEBO!!
Er zijn nog nooit zoveel mensen uit de kast getrokken (toestemming gekregen) om het verhaal te sturen en Nadia er van te overtuigen dat ze Dennis eruit moet stemmen. (Luc, Kessler, Sandy, Shanti enz... )
Nadia heeft met Dennis een enorme troef in handen.. niet alleen kan ze Dennis in iedere hoek zetten die ze wil, maar ook de FEBO heeft ze zo in haar greep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |