Niet waar! Amanda liegt weer eens, het waren er 9 dat vertelde ze aan tafel toen Nena een dagje langs kwam in April. Nu opeens zijn het er zes, wat een mutsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda:6
Nadia:7
(met hoeveel mannen ze naar bed zijn geweest)
Pijpen is geen sex volgens de DAMESquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:19 schreef carpediem23 het volgende:
En Nadia heeft haar klanten niet meegerekend.
Lieke en Dennix?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pijpen is geen sex volgens de DAMES![]()
Lieke Huh ?quote:
Ja maar Brian is min driequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:17 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Niet waar! Amanda liegt weer eens, het waren er 9 dat vertelde ze aan tafel toen Nena een dagje langs kwam in April. Nu opeens zijn het er zes, wat een muts
Wehehehehequote:
begon goed, denix flink pissed, gaat huub piano spelen, dus japie weer naar zijn eigen bed...eh??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD Huub, een kans gemist .......
Eric Satie - gymnopede oid?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Help...iemand....hoe heet dat stuk ook weer wat Hupert zo vaak speelt? Is al vaker voorbij gekomen in de Cos, vijfde huppeldepup ofzo...mijn geheugen laat me in de steek![]()
Normaal speelt hij Satie, maar dit klonk meer als Bach.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Help...iemand....hoe heet dat stuk ook weer wat Hupert zo vaak speelt? Is al vaker voorbij gekomen in de Cos, vijfde huppeldepup ofzo...mijn geheugen laat me in de steek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |