Volgens mij zei ze mompelend dat ze bij het eerste vecht-verhaal weggehaald werd door Badr Hari (bekende kickboxer). Kent ze die ook al? Kan ook zijn dat ik het verkeerd hoorde hoor...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb 2x gevochten in mijn leven
Bron?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef ThomasSlayer het volgende:
0% gaat morgen naar huis.
Bij de stemronde zal iedereen motiveren waarom Dingus beter naar huis kan gaan. Naad mag als laatste haar zegje doen. Omdat zij iedereens motivatie dan heeft gehoord en weet wat voor een ellende het zal worden als zij hem erin houdt kiest onze 5 miles high snol eieren voor haar geld. ergo Dennix koffers pakken.
Eind goed al goed. Jullie kunnen rustig gaan slapen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Snap dat iedereen wegrent.. De eerste sexervaringen van Amanda en Nadia
![]()
![]()
Ach jeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Amanda vond haar eerste keer in een steegje niet echt fijn.
vd Valk, Schiphol ....... En ze begreep niet waarom haar vriendje zomaar ineens een hotel had geboekt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Amanda vond haar eerste keer in een steegje niet echt fijn.
Appelemoes met kersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
vd Valk, Schiphol ....... En ze begreep niet waarom haar vriendje zomaar ineens een hotel had geboekt.
Hij was veel ouder en de lakens zaten onder het bloed....zometeen meer "smakelijke" details.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
vd Valk, Schiphol ....... En ze begreep niet waarom haar vriendje zomaar ineens een hotel had geboekt.
Vind ik veel voor een meisje van 19quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda:6
Nadia:7
(met hoeveel mannen ze naar bed zijn geweest)
Daar geloof ik geen ruk van .. Was dat niet de leeftijd van de eerste keerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda:6
Nadia:7
(met hoeveel mannen ze naar bed zijn geweest)
Amanda kan ik nog enigszins geloven met wat moeite, maar Nadia heeft er echt wel veeeeel meer gehad. Dat mens liegt dat ze barst.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Vind ik veel voor een meisje van 19
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen ruk van .. Was dat niet de leeftijd van de eerste keer![]()
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |