Neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
Zegk Polly, hejje dat beest inmiddels gevangen?
Nee dat is mijn doopnaamquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee [afbeelding] Spoorloos [afbeelding] Rotbeest. van 0700 tot 0730 al lopen lokken en rennen, kreeg m niet te pakken en nu ben ik 'm kwijt [afbeelding]
Wat ga je doen?quote:
Dat kan ik toch niet ruikenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naar muck, beetje bij de les blijven he
Oh ja ik kom hier niet meer zooo veelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft ie het ook niet al dagen over
Dag fritsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga eens richting station, ben eigenlijk al een soort van te laat
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga eens richting station, ben eigenlijk al een soort van te laat
lekker danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
Ik heb geen warm water, ook dat nog!
al nieuws?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
Ik heb geen warm water, ook dat nog!
ik hou niet zo van espresso....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb hier wel koffieveel koffie
en veel espresso![]()
awwwwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een toffe beesten zijn dat
Nope, net ff de buurvrouw gesproken en ze zou me op de hoogte houden en in haar tuin kijken..quote:
Damn! Het beestje is echt kwijt hèquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Nope, net ff de buurvrouw gesproken en ze zou me op de hoogte houden en in haar tuin kijken..
Mjaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn! Het beestje is echt kwijt hè
Vast wel joh! Heeft 'ie geen TomTom?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
MjaHij was er ook pas net dus ik weet niet hoe groot de kans is dat ie het terugvindt.
woon je op de begane grond enzo? kan ie in je tuin/bij je deur?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
MjaHij was er ook pas net dus ik weet niet hoe groot de kans is dat ie het terugvindt.
Als een panische gek gaan schudden met voer wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
woon je op de begane grond enzo? kan ie in je tuin/bij je deur?
Feit is wel dat die beestjes zich verschuilen onder de eerste beste struik die ze zien als ze nooit buiten zijn geweest. Angst... vaak als het donker is gaan ze pas op pad. Dus de kans dat ie erg dichtbij is, is reeel aanwezigMaar op je stem zal ie niet reageren...
Mja, deze SC is eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
was dat een Lepelvosje?
'Het lepelvosje' van Harrie Jekkers![]()
![]()
![]()
briljant
enneh.. nog steeds geen moer te doen hier op 't werk, maar daar is een ander slowchattopic voor geloof ik?![]()
Ja, maar hier mag je er ook over praten hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
was dat een Lepelvosje?
'Het lepelvosje' van Harrie Jekkers![]()
![]()
![]()
briljant
enneh.. nog steeds geen moer te doen hier op 't werk, maar daar is een ander slowchattopic voor geloof ik?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |