Een ander zou zeggen "my ass" maar Dennis geeft een opening...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
"Dit is absoluut niet goed te praten "
hij geeft een opening......
Meschien wordt het dan wel iets harderquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef SiRojK het volgende:
Ik denk echt dat ze hem er in houdt! Ze geeft hem nog het voordeel van de twijfel en houdt hem er morgen in!
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik heb wel iets met die types, inmiddels had ik het gewenste contact echter terug gebracht tot 30 minuten per maand. En je mag er van uitgaan dat mijn grenzen anders liggen dan bij Dennis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een ander zou zeggen "my ass" maar Dennis geeft een opening...
Lekker snel![]()
![]()
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Zijn het eigenlijk wel echte mensen. Als ik nu zo lang buiten stil ga zitten ben ik stijf bevroren![]()
I feel youquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Zijn het eigenlijk wel echte mensen. Als ik nu zo lang buiten stil ga zitten ben ik stijf bevroren![]()
Het is triest.......maar ja, hoe lang kan iemand kruipen voor roem en een miljoen, hoe diep kan iemand gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik naar dit gesprek zit te luisteren, het is te triest voor woorden, het gedrag van N was duizend keer erger dan dat van D vannacht. Maar D zal en moet kruipen voor die bitch, dus heb ik alvast een kruippakje voor hem uitgezocht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |