Hetzelfde hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Nadine23 het volgende:
Ik heb biologie niet in m'n examenpakket gehad, buiten dat is het al te lang geleden
daar had ik niet eerder van gehoord, maar zover ik kan nagaan is het een onderdeel van de interfase.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef krapula het volgende:
S-fase
je moet mijn kennis ook niet overschatten. Ik heb op school een lijstje met vier namen geleerd en daar vraag ik nu naar. Het blijkt veel uitgebreider te zijn, maar dat lijkt me te ver gaan voor een Algemene Kennis Quiz.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef krapula het volgende:
dat je er niet eerder van hebt gehoort kan komen vanwege mijn beperkte biologische kennis... ik geloof dat daar het gerommel met DNA begint, vermeerdering etc... of het ook echt s-fase heet weet ik niet
En dat is goedquote:
Sorry voor de late reactie!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:47 schreef hhhpsycho het volgende:
door zichzelf
wel een beetje summier, toelichtingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef rdanjel het volgende:
beide sexen
in 1 ....................quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef rdanjel het volgende:
manlijk en vrouwlijke geslachtsorganen
sorry rdanjel, het gaat er specifiek over dat een organisme kenmerken heeft van beide geslachten, bij mensen is het eigenlijk geen hermafrodiet maar een interseksueel. Ik miste bij jouw de link naar een individu.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Nadine23 het volgende:
iemand die geslachtsorganen heeft van beide seksen? zoals rdanjel zei?
Ik zal het de volgende keer voor je uittekenen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
sorry rdanjel, het gaat er specifiek over dat een organisme kenmerken heeft van beide geslachten, bij mensen is het eigenlijk geen hermafrodiet maar een interseksueel. Ik miste bij jouw de link naar een individu.
Nadine23+1
Punten 1052
DeeBee 1
Doeka 1
MadMaster 1
PhysicsRules 3
Neleos 1
RoofingBurner 2
steekbal 2
Nadine23 4
rdanjel 1
hhhpsycho 1