Bij nader inzien was deze goed geweest (volgens Wiki dan), maar heb de punten al toegekend, sorry!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Groenland
En nu? Jij de punt maar nemen? en een nieuwe vraag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
geen foute antwoorden goed rekenen, hoor![]()
![]()
1000x spijt! Ik zal het nooit weer doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
geen foute antwoorden goed rekenen, hoor![]()
![]()
Als je hier vragen stelt waarop een antwoord gegeven mag worden moet je die toch in BOLD plaatsen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef rdanjel het volgende:
Nadine misschien een (lekker) blondje?
dan moet ik nog even wachten totdat ik een vraag goed heb. Maar jij bent de enige die ook het antwoord weetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Nadine23 het volgende:
[..]
Als je hier vragen stelt waarop een antwoord gegeven mag worden moet je die toch in BOLD plaatsen?
misschien vind rdanjel zijn vraag wel heel erg bold'quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:06 schreef Nadine23 het volgende:
[..]
Als je hier vragen stelt waarop een antwoord gegeven mag worden moet je die toch in BOLD plaatsen?
gewoon middelbareschool biologie, heeft niets met physics te maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:12 schreef Nadine23 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, ik zeg fase 1 t/m 4?
Je doet je naam in ieder geval eer aan!
Nu mag rdanjel een gok doen.
we zijn er bijna. Metafase, anafase en telofase zijn goed. Interfase is de tijd dat een cel juist niet in mitose is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef hhhpsycho het volgende:
anafase
telofase
interfase
en dan de vierde nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |