PhysicsRules +1quote:
De koningshuizen zijn allemaal inteelt. Onze eigen Bea is ook familie van de Romanovs.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:08 schreef Nadine23 het volgende:
Hmm dan waren Elisabeth en Philip familie van elkaar? Ah dat verklaart een hoop (zie Charles)
Ik bedoelde eigenlijk zijn dochter Anna Paulowna, maar dit is natuurlijk goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:17 schreef Nadine23 het volgende:
Paul de eerste?
Inderdaad, ze schijnen de afstammelingen te zijn van gestrande aliens (hun ruimteschip was kapot, konden geen nieuwe bouwen, dus bleven ze op aardequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:25 schreef rdanjel het volgende:
aliens?
Over dit onderwerp is een komedie serie over gemaakt. Hoe heet deze serie die over de kleine harige wezen gaat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef Nadine23 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze schijnen de afstammelingen te zijn van gestrande aliens (hun ruimteschip was kapot, konden geen nieuwe bouwen, dus bleven ze op aarde)
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef Nadine23 het volgende:
Alf?
Ik ben wel 23 (haha), maar je zal toch echt ff een vraag moeten verzinnen, dat vind ik ook het minste deel van deze quiz.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef Nadine23 het volgende:
BijnaAlvast op m'n verjaardag geanticipeerd LOL
Maar ik heb even geen inspiratie meer! Wie wil, mag een leuke vraag bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |