Voorstoelen er ook uithalen, en dan op het zitje van de skelter zitten, beetje de skelter aanpassen zodat je gewoon de gaspedalen kan gebruiken.... Lijkt me best een leuk project om te zienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat het duidelijk zou zijn dat als ik een foto van zijn bestelbus zou plaatsen, hoe hij er dan in zou staan? Een skelter achterin een Seat Marbella was spectaculairder geweest.
Agreed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:50 schreef nietzman het volgende:
Ja neem ons eens niet in het ootje Alex.
Hij is er toe in staat.. Alleen heeft hij zn voorstoelen vstgemaakt met loctite dus dat kanniet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Voorstoelen er ook uithalen, en dan op het zitje van de skelter zitten, beetje de skelter aanpassen zodat je gewoon de gaspedalen kan gebruiken.... Lijkt me best een leuk project om te zien
Geloof mij nou, met grof geweld is alles mogelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is er toe in staat.. Alleen heeft hij zn voorstoelen vstgemaakt met loctite dus dat kanniet meer
Smakelijk liefquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Loctite?
Oh eten.
Bon appetite mon amies!
http://fotoboek.fok.nl/2cvquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:54 schreef Bob. het volgende:
Nouja ik ken het waarschijnlijk toch niet, maar wie was het?![]()
Je moet niet alles geloven wat die kutsmurf je verteldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
Hallo.
Dit is het tofste topic op Fok heb ik mij laten vertellen, dus ik kom dat even checken![]()
Ken ik jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat die kutsmurf je verteld
oh was jij dat, had je niet herkend zonder autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij was ooggetuige van mn recordpoging aantal schnitzels in een weekend eten
Die foto in mijn fobo is wel al van een tijdje geleden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Vlad is de excuusneger van de PTA SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |