Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:21 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen houden ook geen rekening meer met elkaar. Hebben ze enig idee wat ze je aaa doen met die onzekerheid?
Oow dat zou best kunnen, ik keek wel eff om me heen voor ik aanstalten ging maken maar zag niemand in de buurt van automaat dus ik pakte het gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Fix je avatar eens ofzo, jezus christusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef DJKoster het volgende:
Ow, en die automaten maken nog beste goede fimpjes:
http://www.bureaubrabant.nl/smallcmsv2/index.php?id=517
Nee ik was het vergete!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Snakey het volgende:
Ow ja, dat was ik vergeten vandaag.![]()
Ik stuur je m'n gegevens wel, dan kun je het op m'n rekening storten. Thanks.![]()
25-25 kan alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee ik was het vergete!
TSer, zulle we 50-50 doen? Voor de moeite?
Dat zeg je nu maar als je daar staat dan word je gewoon keihard verleidquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Frosting het volgende:
Wist je als het laat zitten dat het geld dan automatisch weer terug naar binnen zou genomen worden?
Mijn tante heeft het per ongeluk ooit eens vergeten in een verwarde bui. Gelukkig was er toen geen aasgier langs geweesten had de pin automaat het terug naar binnen gewipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |