quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Karrs het volgende:Dus.

Een loeiend iets in je PC is een koeler die 't allemaal niet meer weet, maar dat wist je al.
Iets is gigantisch aan het oververhitten als ik dit zo lees. En als 't je voeding-koeler is (je zei niet wélke fan je een tikje gaf), kan het maar zo je moederbord zijn die dus raar gaat doen met je randapparaten.
Dus! Wacht niet langer! Bevrijd je kast en doe je zijkanten eraf! Zo krijgt ie in elk geval genoeg lucht tot je erachter bent wat er precies te heet wordt en waarom.
Het is de voeding koeler, en het lijkt zo maar een willekeurige stuiptrekking, want hij doet het of gelijk bij het opstarten, of helemaal niet.
quote:
Had al een beetje rond geswitcht, maar werkte niet. Kwam denk ik omdat de BIOS nog ingesteld was voor een RAID-configuratie die allang niet meer klopt

.
Nog een keertje doorgelopen en nu doet mijn 2e HD het in ieder geval wel op een andere aansluiting.

.
Ben inderdaad bang dat mijn moederbord ziekjes is.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef Floripas het volgende:Ik heb precies hetzelfde gehad toen mijn computer te dicht bij mijn verwarming en niet geheel waterpas stond, maar daar ben je waarschijnlijk zelf ook al wel achter.

Hij staat niet te dicht bij de verwarming en redelijk waterpas... denk ik.

.