quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:49 schreef b.a.s. het volgende:
Hallo allemaal en Dreamboy bedankt voor de OP!
[ afbeelding ]
Dir gesprek gaat nergens over, herhaling van zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Copycat het volgende:
TVP om mijn avond thuis werken op te fleuren.
Ik vond het schitterend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Ik moest gisteravond best lachen om Dennis hoe die tegen Nadia bezig was
ik zou ook niks ontkennenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Ik moest gisteravond best lachen om Dennis hoe die tegen Nadia bezig was
Ja, ik ook. Maar die kan er toch niet uit. Het doel zal wel zijn haar ervan te overtuigen dat hij er echt uit moet morgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb eigenlijk liever alle ballen op Nadia....
Ik ook, maar dan weten we zeker dat niemand er morgen uit gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Precies, maar goed. De 7 presteren het om alles onheus aangedikt over te brengen. Slaat nergens op. Kan zelfs een averechts efect opleveren (Hoewel ik het idee heb dat Nadia achter al heeft aangegeven zich erbij neer te leggen).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook niks ontkennen
en gewoon op de zelfde voet doorgaan en met opgeheven hoofd de villa verlaten
eerst morgen even dennis er uit en dan alle ballen op nadiaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik TVP ook vooral voor de reacties van users, de bewoners kunnen me steeds meer gestolen worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Dir gesprek gaat nergens over, herhaling van zetten.
Kappen met werken, even relaxen nu, kan dat ?
hoe moet je met opgeheven hoofd die villa verlaten als je voortdurend met neergehangen hoofd in de de villa aanwezig bent geweest en je altijd achter anderen hebt verscholen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook niks ontkennen
en gewoon op de zelfde voet doorgaan en met opgeheven hoofd de villa verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |