Een virtuele kus, maar dan ook een heel dikke! op je voorhoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:00 schreef Shivo het volgende:
vi /etc/fstab
met de j naar de betreffende regel scrollen
dd (verwijderd regel)
:wq (slaat op en sluit af)
klaar.
Linux is geweldig, als de GUI werkt...... Ik ben niet nieuw met Linux. Ben alleen geen oud-gediende, ben de GUI gewend, ken de opdrachtprompt niet, nooit hoeven gebruiken...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
vi aanraden aan iemand die nieuw is met linux
Probeer eens joe,pico,nano,mc
En Shivo, anders raad je de volgende keer 'ed' als editor aan
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
En Shivo, anders raad je de volgende keer 'ed' als editor aan
Ik rust mijn kofferquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef beerten het volgende:
[..]
Een virtuele kus, maar dan ook een heel dikke! op je voorhoofd.
Ik geloof alleen niet dat je er op zit te wachten. ik ben een aardige vent, maar wel een ontzettend lelijk wijf....!
Soms is de oplossing zo belachelijk simpel.... Maar ja, als je het niet weet...
Thnx!
Wat, hij legt het stap voor stap uit, en dan nog commentaar hebben op vi. ga je schamen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Een collega vanmij zei het volgende:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wat, hij legt het stap voor stap uit, en dan nog commentaar hebben op vi. ga je schamen!
vi(m) ftw!
:x
quote:De eerste 4 jaar loop je er op te vloeken en tieren, de jaren er na heb je er een haat-liefde verhouding mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |