Toevallig net Nuon Solar Challenge(zonnekracht auto's in Australië) vond ik erg leuk om te zien. 2 jaar geleden had je programma's van Max Westerman(Max in alle staten) ook erg leuk. Jouw vrouw mijn vrouw, Herrie de keuken, Expeditie Robinson allemaal wel leuk om naar te kijken vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
Noem eens een paar leuke programmas op RTL dan, behalve voetbal dat daar nu word uitgezonde volgens mij,,,
jahh oke kan ik inkomen dat mensen dat leuk vinden,, vroeg het me alleen af hoor, was geen aanval ofsow,, ontvang zelf namelijk geen nl-tv en het enige wat in me opkwam was, goede tijden, dancing with stars en idols achtige shitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:51 schreef michiel5 het volgende:
Eens!
@DAMH: CSI, Shark, diverse klusprogramma's (vind ik leuk dan he, mijn smaak, mijn mening)
intellectueelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Siewe het volgende:
Intelectueel
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Alsof er wat mis is met je als je eens een avondje naar RTL kijkt(dat trouwens ook best wel leuke programma's heeft)
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |