Ach, morgen pas de 4e partij, dus waarschijnlijk niet voor 16.30-17.00.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:33 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me klote om zo laat te moeten spelen zeg.. Hierna nog persconferentie (misschien gaat die dan niet door vanwege de tijd? Of wel?) nog masseren..
Is dat zo? Ik dacht dat hij het al niet meer kon halen?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:05 schreef hayrabet het volgende:
nalby wint!!! hij moet wel dan heeft hij nog enige kans om mee te doen aan masters cup
Nalby moet de Masters winnen om zich te plaatsen en dan mogen Haas, Robredo, Blake, Murray, Gasquet, Ljubicic de halve finale niet halen en mogen Canas, Youzhny de finale niet halen. Elikian heeft een topic gemaakt met een mooi overzicht.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat hij het al niet meer kon halen?
Oftewel, als Murray wint van Santoro kan Nalbi het niet meer halen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
Nalby moet de Masters winnen om zich te plaatsen en dan mogen Haas, Robredo, Blake, Murray, Gasquet, Ljubicic de halve finale niet halen en mogen Canas, Youzhny de finale niet halen. Elikian heeft een topic gemaakt met een mooi overzicht.
hij heeft gemiddeld 1 punt per servicegame gemaakt en 0 uit 7 op zijn 2e service..ik voel een warning aankomenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:29 schreef Wopper1 het volgende:
3 Dubbele fouten voor Davydenko in 1 game.
Wrom staat die tovenaar niet op de players list ??? Of kijk is scheel ?quote:Op donderdag 1 november 2007 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Murray wint de eerste set van tovenaar Fabrice met 6-4.
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Wawa gaat Nadal verslaaaaaaan..come on!
Is 'ie mentaal niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Wawa gaat Nadal verslaaaaaaan..come on!
Nee, niet gehoord , whahahahahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 15:11 schreef Tim86 het volgende:
hoorde iemand net dat geile kreuntje van de sport 1 commentator toen Wawa op 4-3 deuce een kans miste na een mishit van nadal?
Was echt bizar hahaha..hij wordt gepijpt onder de tafel volgens mij
hij vertelde doodserieus waarom wawrinka de bal miste (erg hoog, diep en een raar effect blabla) en toen was het 2 sec stil en toen kreunde hij ineens heel verwijfdquote:Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, niet gehoord , whahahahahaha
thx voor de sig ;-)quote:Op donderdag 1 november 2007 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij vertelde doodserieus waarom wawrinka de bal miste (erg hoog, diep en een raar effect blabla) en toen was het 2 sec stil en toen kreunde hij ineens heel verwijfd
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx voor de sig ;-)
en excuses voor de gif kwaliteit ...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |