Nee, m.i. is dit ONZ.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
Is dit C&H?
En toch berust de TT volledig op waarheid.quote:
Vind je het gek als je zoveel herrie maaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:36 schreef Blight het volgende:
Nee, inderdaad. Heb ze ook niet horen klagen ofzo.
Moet jij niet leren voor je tentamens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zoveel herrie maakt[ afbeelding ]
rond middennacht ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet jij niet leren voor je tentamens?
Truequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo? ik kom toch geen meisjes tegen morgen.
Lekker rustig aan dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:06 schreef Misstique het volgende:
Vandaag wederom geen drol te doen.
Het is wel erg lekker/leuk/gezellig dus ik blijf er toch maar mee doorgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef Misstique het volgende:
Al dat gesport is ook gewoon slecht voor je.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:26 schreef Blight het volgende:
Mensen die 'rollator' zeggen als ze weg gaan.
Dat is er een in de categorie 'jolige manieren om te groeten'. Net zoals 'latex' en 'de groenten en tot sinas'.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Rollator? Dat is een groet tegenwoordig??
Och arme, hou op. Ik raak er steeds depressiever vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is er een in de categorie 'jolige manieren om te groeten'. Net zoals 'latex' en 'de groenten en tot sinas'.
Mag ik bij jou wonen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef Misstique het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn we aan deze kant van NL niet zo flauw.
Gelukkig maar want ik trek het altijd erg slecht die onzin... Ik krijg altijd meteen een beetje een "simpele" indruk van mensen die dat roepen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef Misstique het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn we aan deze kant van NL niet zo flauw.
"Hallo, met wie?"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:48 schreef jackson het volgende:
Goeie dagschotel doet het altijd wel aardig maar het is allemaal te flauw voor woorden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
[..]
"Hallo, met wie?"
"Ha Wie, met Lo!"
[afbeelding].
Hier draait het gelukkig netjes op 550 kbps.quote:
Dag hondje.quote:
Internet bokt?quote:
Stuitert, valt weg, doet vervelend.quote:
Geef het een drommelsche oplawaai!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuitert, valt weg, doet vervelend.
Ah... zurigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuitert, valt weg, doet vervelend.
Zoiets is ook met handen van mannen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
Hoe groter het probleem, hoe groter de knuppel! [ afbeelding ]
Hoe groter het probleem, hoe groter de handen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoiets is ook met handen van mannen.
Mneejuh. Hoe groter de handen, hoe groter de piemel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:32 schreef mcDavid het volgende:
Hoe groter het probleem, hoe groter de handen?
Fabeltjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mneejuh. Hoe groter de handen, hoe groter de piemel.
quote:
Geen nood, geen nood!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Daar wilde ik net op overstappen.
Dan moet ik naar het strand of zwembad.quote:
of je vraagt het gewoon even.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik naar het strand of zwembad..
B.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:45 schreef nyny83 het volgende:
Hey Misstique, wat is je cupmaat?
Nee. Neeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:04 schreef Misstique het volgende:
Gister zei ik nog dat wij hier in t oosten niet zo flauw waren met die stomme groeten als Rollator enzo.
Zegt een collega van me net: 'Hasta la pasta'..
Hmmwhehehe!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:04 schreef Misstique het volgende:
Gister zei ik nog dat wij hier in t oosten niet zo flauw waren met die stomme groeten als Rollator enzo.
Zegt een collega van me net: 'Hasta la pasta'..
Klopt. Zo ben ik.quote:
quote:
Nou, dat viel mij dus ook al op. Gaat als een gek over mijn scherm, ik schrik er gewoon vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:55 schreef Misstique het volgende:
FOK is hier exceptioneel snel trouwens.
Wat heeft dat met de huidige snelheid te maken dan? Dat iedereen ziek is en dus niet post?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:59 schreef Blight het volgende:
En de 'r' zit weer in de maand.
Vanavond weer tieten voor mij maar geen bier denk ik. Zaterdagavond veel bier maar weinig tieten.. nouja, ze zullen er wel zijn maar mag er niet aanzitten denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:13 schreef Blight het volgende:
Dat is waar. Hoewel het wel weer bijna die tijd van de week is.
Nog veel beter idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef Blight het volgende:
Niet eens wijn, Tiek?
Heb hier mezelf maar getrakteerd op de nieuwe Podcast van Dance Department !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
Eindelijk knappe muziek hier. Stairway to heaven staat lekker hard aan.
Hmmwhah.. niks echt mis mee toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:25 schreef Misstique het volgende:
3FM hier.
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef Blight het volgende:
Ohja, Radiohead! Die moet ik nog steeds aanschaffen.
Je kunt em gratis downen via de In Rainbows site.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef Blight het volgende:
Ohja, Radiohead! Die moet ik nog steeds aanschaffen.
GMTA.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef Blight het volgende:
Je kan 'm ook gewoon van de site halen, in dit geval..
De dvd's niet denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef Blight het volgende:
Je kan 'm ook gewoon van de site halen, in dit geval..
Klopt, die komen namelijk pas in december uit.quote:
Ik doel op andere dvd's denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, die komen namelijk pas in december uit.
Maar, dat haar!quote:
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Blight het volgende:
Rancid. Die heb ik jaren geleden nog gezien op Lowlands. Één grote cirkel-pit daar vooraan. Of de muziek goed was weet ik niet meer, maar die pit was fantastisch..
Je moet er van houden jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:58 schreef Blight het volgende:
Die heeft een boel plakplaatjes op zijn armen zeg.
Dan ga je nu dit checken:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Blight het volgende:
Rancid. Die heb ik jaren geleden nog gezien op Lowlands. Één grote cirkel-pit daar vooraan. Of de muziek goed was weet ik niet meer, maar die pit was fantastisch..
Die lange plukken langs zn bakkebaarden.quote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
Die lange plukken langs zn bakkebaarden..
Neuh, niks voor mij.
Veuls te softy.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef mcDavid het volgende:
Dan ga je nu dit checken:
klik voor YouTube-filmpje
Zoiets idioots had ik wel toen ik een jaar of 16 was,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die lange plukken langs zn bakkebaarden..
Neuh, niks voor mij.
Ik dacht er gisterenavond nog aan inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Blight het volgende:
Wij moeten nog eens wat muziek uitwisselen, Kuuks.
Oeh, bijna tijd voor de lunch dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Misstique het volgende:
Het wordt weer trager hier.
Iedereen begint te fok!ken in de pauzequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef Misstique het volgende:
Je kunt er wel de klok op gelijk zetten ja.
Dat is inderdaad vreemd... 's avonds zal het toch wel beter worden ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Maar de rest van de dag blijft het dan ook altijd kut met peren.
Toch blijft het vreemd dat het dan zo traag blijftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:
wellicht heh, maar dat is een wilde gok, ligt het niet zozeer aan de users, maar meer aan FOK!.
Mwah, hier is het wel weer flink traag hoor..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:59 schreef cerror het volgende:
Ik vind het wel meevallen die traagheid.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:30 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb bij kuukske geslapen! [ afbeelding ]
Die is nu pas!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
24uurs-kick.
Begin jij nu ook al?!quote:
Ohjaquote:-edit-
eigenlijk 25 uur.
"at least not till next weekend"quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
Nooit meer drank. Ik ben helemaal naar de klote.
Worst hangover ever geloof ik dat ie heetquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht toch écht alle Offspring teksten uit mijn hoofd te kennen, maar welk nummer is dat dan?
worst hangover ever ofzo heet het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht toch écht alle Offspring teksten uit mijn hoofd te kennen, maar welk nummer is dat dan?
Hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef Janetje het volgende:
Sodeju wat is het hier dood..
Was er niet gewoon een toilet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Bravebart het volgende:
treinpo van mcD.
ctrl-alt-pijltje omlaag mits goede video driverquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Blight het volgende:
Eerder de Franse.
Sommige mensen met een breedband internetverbinding, merken verschil in snelheid tussen FOK! en andere sites. Maar met een 16K modem denk ik niet dat je dat merkt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Q. het volgende:
Welke traagheid?
Wehhehhehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef mcDavid het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tje_aan_de_wand.html
Is het dat het zo laat is of is dit gewoon grappig?
briljant inderdaad. Misschien moeten hier wat meer mensen komen posten... nieuwe indrukken, nieuwe grappen etc. Blight en Misstique die elke dag "neuken" wordt een beetje oud misschienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
Wat een bijster goed topic is dit toch geworden de afgelopen jaren zeg. Heel sterk
Of nodig een stapel newbies uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
Misschien is de rek er wel gewoon uit en moeten we het maar eens opgeven.
Het was slechts een idee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Nee, dankje de kuukuuks. Ik drink nog liever uit de plee!
FOK is te traag om veel te posten. Dan is de lol er bij mij heel snel vanaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
Wat een bijster goed topic is dit toch geworden de afgelopen jaren zeg. Heel sterk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
FOK is te traag om veel te posten. Dan is de lol er bij mij heel snel vanaf.
Je maakt best leuke muziek.quote:
Okeequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
Hey Drib. Zullen we masturberen?
Ja don't blame me ik zing nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je maakt best leuke muziek..
Alleen jammer van de zang..
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Mja hond. Toffe herrie.
Ik overweeg zélfs om Rotterdam te vereren met een bezoekje. Maar maar maar.. mja.
Overweeg.
Oh. Kijk! Dat klinkt erg interessant ineens.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Kijk! Dat klinkt erg interessant ineens..
JA misschien wel 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Een sticker! Wow!
Uiteraard is dat erquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:26 schreef Blight het volgende:
Als er ook bier is, wellicht.
1 februari dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:37 schreef Blight het volgende:
Wanneer is het eigenlijk? Rotterdam is wel ver,.
Dan heb je heel goed gezien jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:50 schreef Blight het volgende:
Oh, dat duurt nog ff. Ik zie wel.
Mysterie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:39 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Tja, als ik niet was teruggekomen hadden jullie een mysterie gehad waar jullie weer vier topics mee door konden lullen.
Omdat jij mn naam nooit goed schrijft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders hebben jullie mij nog![]()
Misstiek waarom kom jij niet naar rotterdam
Joh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:47 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Een krachtige term om een geheimzinnig voorval te kenschetsen, ja.
Dat is geen mysterie voor mij, heur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Het "O-spannend-ik-hou-het-haast-niet-meer-van-wie-is-deze-klooon"-mysterie.
Of jij hebt hem verkeerd geschreven bij het registrerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat jij mn naam nooit goed schrijft..
Ja, dat zal het zijn, Dribbel_quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of jij hebt hem verkeerd geschreven bij het registreren
Dat met die streepjes tussen de lettergrepen heb ik ook op de basisschool nog gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:15 schreef Misstique het volgende:
Sar-cas-me.
Blijkbaar niet want ik heb een verkeerd onderdeel weten te bestellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:30 schreef jackson het volgende:
Ik ga een nieuwe pc aanschaffen en de ICT nerd komt weer in mij boven![]()
Ideaalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Joechei! Ik kan weer door beide neusgaten ademhalen.
Heb jij ook dat je door al dat neussnuitgedoe en niezen van die pijnlijke randjes om je neusgaten krijgt?quote:
Welterusten alvast.quote:
Uhh... neequote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je door al dat neussnuitgedoe en niezen van die pijnlijke randjes om je neusgaten krijgt?
Oh. Dat je oren dicht gaan zitten dan?quote:
Dat wil heel soms wel eens gebeuren ja... Had deze keer relatief weinig last van de verkoudheid hoor, het viel dus meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Dat je oren dicht gaan zitten dan?
Verdulle.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef jackson het volgende:
Dat wil heel soms wel eens gebeuren ja... Had deze keer relatief weinig last van de verkoudheid hoor, het viel dus mee
Mja. Nja. Hm.quote:
Bwehehehe.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:27 schreef mcDavid het volgende:
Grap van deze avond:
http://www.nu.nl/news/129(...)ezien_voor_lijk.html
*kusjekroel*quote:
quote:
Whehehequote:
Hm, yep. Dat klopt. Tofjes!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe.
Hé trouwens. Heer B. Had u zich al gerealiseerd, dat, mocht u ook naar Dribbels herriefeestje gaan, wij gaan meeten?. Misschien.
Gistermiddag was het echt weer huilen. Vond het maandag best goed lopen eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:43 schreef nyny83 het volgende:
Mogguh enzo... en idd... doordat dat kutfok zo traag is kom ik hier nog maar weinig. Het ligt niet aan jullie hoor lieve schatjes![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb té lang niet geTony-Hawkt. I suck.
Ik zuig wel hoor. Aan een rietje als ik weer een smoothie heb gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb nooit getony-hawkt, maar ik zuig niet. Ik laat me zuigen![]()
Hoe heet die game mode ook alweer waarin je ombeurten elkaar moet aftroeven met een trick, binnen de 10 seconden, en de verliezer een 'letter' krijgt? Dat was tof.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb té lang niet geTony-Hawkt. I suck.
Eh. Mja. Geen ideequote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
Hoe heet die game mode ook alweer waarin je ombeurten elkaar moet aftroeven met een trick, binnen de 10 seconden, en de verliezer een 'letter' krijgt? Dat was tof.
Dit om mijn fantasie over jou gewoon op peil te houdenquote:
Dit beschouw ik als een compliment.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:22 schreef jackson het volgende:
Dit om mijn fantasie over jou gewoon op peil te houden![]()
Ja snoezig hèquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef Blight het volgende:
Wat zien we er snoezig uit als we na elkaar posten Kuuks, zo als sig buddies..
Verstandigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit beschouw ik als een compliment.
Stiekem ben ik ook heel verstandig. En wijs.quote:
Dat geloof ik dan weer niet zo snelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook heel verstandig. En wijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |