Nee, m.i. is dit ONZ.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
Is dit C&H?
En toch berust de TT volledig op waarheid.quote:
Vind je het gek als je zoveel herrie maaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:36 schreef Blight het volgende:
Nee, inderdaad. Heb ze ook niet horen klagen ofzo.
Moet jij niet leren voor je tentamens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zoveel herrie maakt[ afbeelding ]
rond middennacht ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet jij niet leren voor je tentamens?
Truequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo? ik kom toch geen meisjes tegen morgen.
Lekker rustig aan dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:06 schreef Misstique het volgende:
Vandaag wederom geen drol te doen.
Het is wel erg lekker/leuk/gezellig dus ik blijf er toch maar mee doorgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef Misstique het volgende:
Al dat gesport is ook gewoon slecht voor je.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:26 schreef Blight het volgende:
Mensen die 'rollator' zeggen als ze weg gaan.
Dat is er een in de categorie 'jolige manieren om te groeten'. Net zoals 'latex' en 'de groenten en tot sinas'.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Rollator? Dat is een groet tegenwoordig??
Och arme, hou op. Ik raak er steeds depressiever vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is er een in de categorie 'jolige manieren om te groeten'. Net zoals 'latex' en 'de groenten en tot sinas'.
Mag ik bij jou wonen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef Misstique het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn we aan deze kant van NL niet zo flauw.
Gelukkig maar want ik trek het altijd erg slecht die onzin... Ik krijg altijd meteen een beetje een "simpele" indruk van mensen die dat roepen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef Misstique het volgende:
Allemaal nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn we aan deze kant van NL niet zo flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |