Maar jij bent een woman of the opposite sex, dan "mag" datquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, hier is support voor Ally mcBeal
Oh oh oh wat was ik daar fan van zeg, ik had zelfs een emailadres met iets van Ally erinMaar na de eerste paar seizoenen werd het snel minder leuk
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flashquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede site om op te zoeken: http://www.videohelp.com/dvdhacks
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor alle informatie. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik ga er verder niks mee doen geloof ik.![]()
't houdt ze van de straat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ondankbaar hoorMoet je zien wat een lappen tekst allemaal
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou, uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken de site, maar geloof me als ik zeg dat de mijne alleen regiovrij te krijgen is als ik 'm flash
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik dįįr nou al die moeite voor?
Oh ja. Nou vooruit, dan doen we het daarvoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
Ahquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site was ook meer voor Soempie bedoeld dan voor jou,
Dat niet. Ik heb de DVD nooit besteldquote:uit je tekst kon ik opmaken dat het jou al gelukt was om je dvd-speler regiovrij te krijgen
Bwuhhh.... bakje!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geleerd. Dat is ook wat waard.![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand een toffe suggestie voor wat ik zal gaan eten vanavond?
Ik was gisteren jaloers op oud-huisgenoten, zij hadden quiche. En ik heb daar maar 1 keer quiche gehad die niet lekker was, toen kookte het toenmalige vriendinnetje van een huisgenoot. Maar zij was vegetariėr, hij hield niet van noten in het eten en zij niet van kaas. Dat was dus een vrij smakeloze hap
Boerenkool is wel lekker, maar ook enorm veel werk als je in je eentje eet. Dan kan ik een magnetronmaaltijd halen, of moeders lief aankijken en het haar laten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool!!!
ik mag maar geen boerenkool eten van thuis
Ik heb ook een huisgenoot gehad die dacht allergisch te zijn voor kaas, dus toen vermeden we kaas ook (later zijn we pas echt vaker quiche gaan eten), maar voor de rest lustte die alles. Dan is het geen probleem om er rekening mee te houden, maar het moeten niet al te veel dingen worden die iemand niet lustquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een waardeloze combinatie ja
Ik heb wel een vriendin die geen kaas lust, dus wij moeten ook altijd wel een beetje creatief koken samen, maar dan gaan er juist vaak noten door
Klinkt als een prima weekendquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
quiche![]()
![]()
Zondagmiddag als lunch gegeten.Daarna wat afleveringen Sex & the City gekeken met een vriendin.
En vervolgens dus Catan gedaan met een groepje vrienden. 's Avonds op de bank gehangen met een film en een warme kop chocolademelk.
Ik ga meer van dit soort weekenden inplannen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |