Voorbereiden is uitstel. Ik zou spontaan gaan rennen en zweten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef JortK het volgende:
ik moet mezelf even spontaan voorbereiden op het feit dat ik wil gaan sporten
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vandaag al gesport.
Nee, ik heb serieus gesportquote:
Ben je al omgekleedtdtdt?quote:
Ik zit de hele dag al in me trainingsbroekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je al omgekleedtdtdt?
15:00 ga ik weg, sportschool zit hier aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Moet je dan niet eens richting sportschool ofzo?
de hele dag in Jort's trainingsbroek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
Dát is handig Jort. Dat zou ik ook wel willen.
ik moet vijf minuutjes lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Nee, de sportschool voor de deur.
Ik moet een kwartier autorijden.quote:
Het is redelijk richting de andere kant van Breda. Maar goed, ik stop er toch mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Frutsel het volgende:
mooi kutver weg of nie
meestal rij ik rechtstreeks vanuit me werk langs
morgen weer
waarom ga je stoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is redelijk richting de andere kant van Breda. Maar goed, ik stop er toch mee.
Het wordt te duur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
waarom ga je stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |