ik kwam voor een konijntje bij de dierenwinkel en tussen de konijntjes zat een schattig poesje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo kwamen wij 9 jaar geleden ook met 2 kittens thuis ipv 1![]()
He geds! Wel de juiste keuze idd, maar je schrikt je echt wezenloos. Heb zelf ooit es een duif op de voorruit gehad op de snelweg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Die van maandag wel jaIk kon niet stoppen want er reed een auto achter me. En als ik moet kiezen tussen mezelf en kind of een fazant dan is de keuze niet moeilijk
Hoi lwrbquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kwam voor een konijntje bij de dierenwinkel en tussen de konijntjes zat een schattig poesje.
zo ben ik aan doerak gekomen
nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi lwrb![]()
Zat Doerak in een dierenwinkel? Ik zie het al voor me, zo'n klein schattig wezentje tussen de konijntjes![]()
Heb je je charmes al in de strijd gegooid voor 2 katten?![]()
Als hij toch al chago is kun je het beter nu doen, scheelt je morgen weer een chago avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee.
de situatie is er ook even niet naar
de badkamer ligt in puin
de auto stopte ermee voor de bouwmarkt waar hij tegels wilde kopen, die uitverkocht bleken te zijn
vervolgens de motor verzopen, de accu leeggestart en om af te koelen zijn we maar even naar de winkel
gelopen waar hij een kast had gekocht, die niet voorradig was en waar we nu al 3 weken op zaten te wachten.
blijken ze hem nu ineens te hebben staan, hebben niet even gebeld en nu konden we hem dus niet meenemen
al die zeikerige kloteklanten waar hij moet schilderen.
kortom hij had een geweldige dag
en dan ga ik niet nog eens over katten zeuren, dan speel ik echt met mijn voortanden.
en op het ogenblik zit ik ook weer af en toe in een dip over doerak.
stom hedr is niks meer aan te doen en toch maar blijven tobben
en ik mis dr weer zo
Meid tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit op het moment ook weer in zo'n bui van: ik wil helemaal geen nieuwe kat , ik wil doerak![]()
sarcasmequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Nee joh, de kans dat hij nu instemt is nul komma nul
Als mijn vent zo'n dag heeft ga ik terug zeuren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...als die vent van mij zo'n dag heeft gehad, vraagt dat om een heul andere aanpak![]()
Niet aan z'n kop zeuren en wat lekkers inschenken...en evt. de frituurpan 's avonds nog ff aanzetten.
De liefde van meneer Ingetje gaat grotendeels door de maag![]()
Ik zou het eigenlijk genant vinden....niets durven zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Dat zou ik nou niks vinden als ik de buren zou kunnen horen.
Ik zou een briefje door de brievenbus gooien of je mee mag doen morgenavond
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mijn vent zo'n dag heeft ga ik terug zeuren.
Even totaal wat anders ; horen jullie je buren ook sex hebben?![]()
Onze buuf heeft verdomme al 4 nachten achter elkaar keiharde sex wat je door de muren heen kan horen![]()
Is het dan rude om een berichtje bij dr achter te laten op hyves?
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Dat zou ik nou niks vinden als ik de buren zou kunnen horen.
Ik zou een briefje door de brievenbus gooien of je mee mag doen morgenavond
Guusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef Rewimo het volgende:
Guus heeft mijn vaders klok kapot gegooidHij is op de kast geklommen en bij het naar beneden springen heeft hij de klok en nog een paar andere dingen op de grond gegooid.
Niet dat die klok duur was of zo, maar hij was van mijn vader... en hij is niet meer te repareren
Dan heeft Q een leuke avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?
Nou nee, we doen het zelf ook best vaak, maar het is nog nooit voorgekomen dat we te horen warenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaloers?![]()
Onze buurman is vrijgezel en neemt ook nooit een dame mee naar huis. Hij is ook haast nooit thuis. Lekker rustig![]()
Ik zou gewoon ff aanbellen, vlak voor het hoogtepunt![]()
Ze zijn beide nou niet echt aantrekkelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?
oeh, kan je niet vragen of kijken en meteen meenemen tot de mogelijkheden behoort?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Qwea het volgende:
Ik zit btw over Baloe in.
Die gek heeft 2 vet bulten, 1 aan de zijkant van zn buikje en hij loopt er constant aan te krabben. Volgens mij jeukt het
Binnenkort toch naar de DA, eens kijken of ze die bult kan weghalen
Je bedoelt dat niemad het je ooit gezegd heeft of een berichtje erover op je hyves heeft achtergelaten. Neeeee, die arme mensen dachten: laten wij eens evenm flink tekeer gaan zodat ze weet hoe het voelt en klinkt enzo, en verder lopen ze je voorbij met een rood hoofd. Niet omdat jij hen hebt gehoord maar omdat ze jou steeds horenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou nee, we doen het zelf ook best vaak, maar het is nog nooit voorgekomen dat we te horen warenEerst waren het de bovenburen en nu de zijkant buren
Dat maakt niet uit. gezien het geluid dat er geproduceert wordt weten ze van wantenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zijn beide nou niet echt aantrekkelijk
als je met de trein gaat ben je vanaf zaandam idd 2:45 onderweg geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oeh, kan je niet vragen of kijken en meteen meenemen tot de mogelijkheden behoort?
ik heb digger nog steeds niet uit mijn systeem (heb vanmorgen zelfs uit zitten zoeken hoe lang ik onderweg zou zijn : (bijna 3 uur heen en 3 uur terug)
echt nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemad het je ooit gezegd heeft of een berichtje erover op je hyves heeft achtergelaten. Neeeee, die arme mensen dachten: laten wij eens evenm flink tekeer gaan zodat ze weet hoe het voelt en klinkt enzo, en verder lopen ze je voorbij met een rood hoofd. Niet omdat jij hen hebt gehoord maar omdat ze jou steeds horen![]()
Arme beestjes...quote:Ja dat is er zeker, helaas wel. Het meisje ( buurvrouw van mijn vriendin) die voor de katten hoort te zorgen. Heeft ze in haar huis achter gelaten en is weg gegaan om bij iemand anders te wonen. Grote pan water en voer neergezet. En daar konden ze het mee doen. Er was er eentje ontsnapt en zo is het balletje gaan rollen met politie enzo. Gelukkig is me vriendin een dierenvriend maar ze heeft al 2 katten en een kleine flat en dat gaat soms niet goed, wel samen maar de ruimte is te klein
In Den helder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef Qwea het volgende:
Er staat hier iets verderop telkens een kerel bij de flats. MM zag hem eergisteren om 23:30 en toen hij MM zag liep hij snel naar zn fiets en ging er als een speer vandoor. En vanmorgen zag ik hem om 07:00, keek die me erg lang aan, liep ik op hem af en rende die keihard weg.
Lees ik dus net dat 4 dagen geleden een meisje daar verkracht iswie weet is het diezelfde vent wel
Oeh, ja, ik probeerde je terug te PM-en maar mijn verbinding deed vervelend, ga het nu even doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Hey Senesta, had je mijn PM nog gekregen?
Jah die. En die straat is hier dus vlakbij, en die man staat dus achter de flatsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
In Den helder?
Dat meisje dat opgesloten zat in die flat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |