Als daar nou een direct verband tussen die twee bestond, zouden die problemen zich vanzelf ook oplossen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:36 schreef Cynic het volgende:
R&B en elkaar overhoop steken op school. Toffe bedoening in de Randstad.
Ahh, een kennerquote:
Falsetstemmen heerschen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ahh, een kenner.
Falsetstemmen en drummen voor beginners FTW!!!!
(Zo je maar, toffe muziek hoeft helemaal niet moeilijk te zijn).
Ze waren vandaag ook weer tof. Jeff Keith was verbazingwekkend goed bij stem, altijd knap met zo'n rasp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
die heb ik in juni tijdens arrow classic rock gezien, leuke band!!!
Nee. Mark Slaughter welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
Kent iemand Mark Slaugter (nog)?.
Ja hey, het was al laat toen ik dit typte. Ik was er heilig van overtuigd 'Slaughter' getypt te hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Mark Slaughter wel. Nou ja, een beetje van zijn band Slaughter en het beetje exposure wat het heeft gehad op Headbanger's Ball.
Thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:07 schreef Cynic het volgende:
Ik vind jullie bandnaam trouwens best goed.
Falsetstemmen, ik ben totaal geen liefhebben van de Bee Gees, maar bij EoDM is het zo extreem sleazy dat het perfect past!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ahh, een kenner.
Falsetstemmen en drummen voor beginners FTW!!!!
(Zo je maar, toffe muziek hoeft helemaal niet moeilijk te zijn).
Ja, en ook vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Josh Homme, dat is toch die dude van QOTSA??
![]()
Onterecht. Kyuss vind ik aanzienlijk beter aan te horen dan QotSA.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nooit geluisterd, dat Kyuss, en nu ik dit weet zal ik dat waarschijnlijk ook niet gaan doen
Uiteraard, maar andere stoner vind ik uiteraard ook niet te versmadenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ook bekend met de Desert Sessions (Volume 9&10 zijn ze inmiddels alweer) Snarky?
Vooral de nummers met PJ Harvey, Nick Olivieri (ook ex Kyuss, ex Qotsa, ex Dwarves) en Blag Dahlia ( Dwarves) vind ik geniaal
Ga ik ze omwille van jullie vanavond eens even checkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onterecht. Kyuss vind ik aanzienlijk beter aan te horen dan QotSA.
Interesse in een 4 x 12 Hughes en Kettner met Celestion's G12 Greenback's geladen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
liever 4x12, en liever geen Marshall. Blijken een slechte naam te hebben icm met Hi-Gain-amps.
Nee, dat is hun meest toegankelijke plaat, hun andere platen zijn ook supertofquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat het daarna alleen bergaf gaat? Of is alles wat daarna komt alleen maar beter??
wat voor 4x12 precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Interesse in een 4 x 12 Hughes en Kettner met Celestion's G12 Greenback's geladen?
Zowel mono als stereo mogelijk.
ja maar als ie aan alle kanten rechthoekig is is het primaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
Zo'n grote vierkante bak waar herrie uitkomt Ares
En zal die vanavond even checken Snark!
Zo'n vierkante de benedenkast dus (makkelijk stapelen etc)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja maar als ie aan alle kanten rechthoekig is is het prima
als ie zo een schijne kant het dan is ie niet prima
Vanavond meer ok moet nu ff aan de slag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
Foto + kosten??
Als Ares het niks vind is het misschien wel wat voor onze zanger/gitarist
Ik met Blues for the Red Sun, maar dat is persoonlijke voorkeur. Sky Valley zou idd. maar zo eens toegankelijker kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:00 schreef SNArky het volgende:
Ik zou beginnen met Sky Valley als ik jou was.
ik zal vanavond of morgen ff kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Soon, net gitaar verkocht, en krijg mijn geld zondag![]()
Dan stuur ik het wel opKomt goed. Doe anders nog een keer een PM met al je gegevens, volgens mij ben ik het alweer kwijt
Is goed hoor allsystemshalt, werkze!!
zoiets als het echt goedkoop moet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee nu weer even een serieus iets
Omdat onze oefenruimte steeds zit met gezeik over ruimte en tijd wanneer er plaats is ivm drukte en cursussen die er gegeven worden zitten we er over te denken thuis te gaan oefenen zoals we eerder ook al deden
De ruimte hebben we wel, geen geluidsoverlast, rechts geen buren, links een dove oma dus dat in combinatie met een vrijstaand huis is geen probleem. Er staat al een goed drumstel, 2 goeie gitaarversterkers. We hebben 2 mics met standaards en een goedkoop behringer mixertjes.
Wat we dus nog moeten hebben is een basversterker, maar dat is 2e hands wel te vinden voor niet al te duur.
Maar het gaat hierom
Een monitor nog, 1 is voldoende. Maar ik moet even weten wat voor soort monitor we hebben.
[ afbeelding ]
Zo'n soort mixer is het dan, wel met 2 ingangen enz en wat uitgebreider maar zo'n soortGoedkoop dus. Maar hierop moet dus een actieve monitor aangesloten worden lijkt me?
Wat gaat zoiets ongeveer kosten en wat heb je nodig. Het hoeft geen superkwaliteit te zijn maar moet gewoon goed hard genoeg gaan
Link naar site waar ze te koop staan ofzo, of marktplaats ofzo zou handig zijn
Ja 2e hands is ook goed hoor. Zitten ook te denken om misschien toch een powered mixer aan te schaffen. Maar dat kost gelijk wat meer geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zoiets als het echt goedkoop moet?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=B212A&a=103&treeID=7_3_1
Ok, ik heb:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Aresdreams het volgende:
alleen als je daar zelf zin in hebt, en opsomst wat je hebt
Vooruit... welkom dan maarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ok, ik heb:Jackson DXMG elektrische gitaar Yamaha RGX-121 elektrische gitaar Ibanez V70-CE elektro akoestisch Goedkope prutakoestische gitaar Marshall Valvestate 8280 2x12" versterker Marshall Valvestate 10 oefenversterker Boss ME8 multieffect Line6 Pocket Pod
Zo goed? De hoeveelheid apparatuur probeert mijn speelkwaliteiten te verhullen
Leuk om op de bank mee te oefenenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bevalt zo'n pocket pod eignelijk ?
ME8 is toch in prencipe de uitgeklede versie van de GT-8?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Leuk om op de bank mee te oefenenVette gitaargeluiden zitten erin, alleen wel met een irritante pieptoon erin... En het ding vreet batterijen, gaan echt niet lang mee, dus ik gebruik een losse universele adapter die ik bij de Gamma heb gekocht. Maar verder: erg leuke geluiden erin, en ik heb het idee minder latency dan mijn Boss ME8.
denk dat dat het probleem van 99% van de mensen hier in dit topic wel is.. geen geld om dingen te kopen/onze collectie uit te breidenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Cynic het volgende:
ah, de mensen bij Thomann denken ook weer eens dat ik geld te besteden heb. Ze moesten eens weten![]()
Dat is ergens ook maar goed ook. Ik zag al weer allemaal leuke spulletjes terwijl ik eigenlijk alles wel zo ongeveer heb wat ik echt moet hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk dat dat het probleem van 99% van de mensen hier in dit topic wel is.. geen geld om dingen te kopen/onze collectie uit te breiden
Nee hoor, ME-8 was in het verleden ooit een van de beter modellen van Boss, maar die is eigenlijk al jaaaaaren oudquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ME8 is toch in prencipe de uitgeklede versie van de GT-8?
Yep, ik heb hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk dat dat het probleem van 99% van de mensen hier in dit topic wel is.. geen geld om dingen te kopen/onze collectie uit te breiden
okquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Leuk om op de bank mee te oefenenVette gitaargeluiden zitten erin, alleen wel met een irritante pieptoon erin... En het ding vreet batterijen, gaan echt niet lang mee, dus ik gebruik een losse universele adapter die ik bij de Gamma heb gekocht. Maar verder: erg leuke geluiden erin, en ik heb het idee minder latency dan mijn Boss ME8.
99 euro, dus is niet veel geld voor wat je ervoor krijgt vind ik. Ik mis alleen pedalen, ik wil een Floor POD, maar heb geen geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okwel wat minder als de normale pod dus
Wat kost zo'n dingetje nou ?
Heb nu zo'n toneport te leen, en die bevalt ook erg goed meot ik zeggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
99 euro, dus is niet veel geld voor wat je ervoor krijgt vind ik. Ik mis alleen pedalen, ik wil een Floor POD, maar heb geen geld![]()
Pocket Pod heeft ook Zang-effecten erin zitten. Maar is niet heel handig om op te nemen, lijkt me de Toneport wat handiger voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb nu zo'n toneport te leen, en die bevalt ook erg goed meot ik zeggenIetjse duurder maar ook in die rpijsklasse, en ook nog mogelijkheid Mic op te nemen. Relax ding ook
Nouja dat maakt opzich nog niet zoveel uit die effecten voeg je toch meestal later pas toequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pocket Pod heeft ook Zang-effecten erin zitten. Maar is niet heel handig om op te nemen, lijkt me de Toneport wat handiger voor.
Nouja als je opneemt mét effecten dan staat het vastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:54 schreef Aresdreams het volgende:
dan kan je ze ook weer makkelijker weghalen wil je zeggen?
Haha, dan ben ik beter!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
Zo goed? De hoeveelheid apparatuur probeert mijn speelkwaliteiten te verhullen
Ik heb wel eens een poging gewaagd om de bekende etude van Mateo Carcasi te spelen, maar ben er toen achter gekomen dat ik toch maar beter wat minder klassieke dingen kan spelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
Speelt iemand nog wel eens klassiek hiero? Ik probeer dus dit nummer in te studeren http://nl.youtube.com/watch?v=9aPxQQPPQm8 wat op zich aardig opschiet... in 2009 moet ik m wel kunnen zeg maar
Het is het liedje Itsumo Nando Demo van de animatiefilm Spirited Away... erg mooiDe tabs zitten bij de beschrijving van het filmpje, mocht je het willen proberen...
Na een dagje oefenen... *klik*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een poging gewaagd om de bekende etude van Mateo Carcasi te spelen, maar ben er toen achter gekomen dat ik toch maar beter wat minder klassieke dingen kan spelen.
Ik lekker nog beter!!quote:
*meldt zich stiekum ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik lekker nog beter!! [ afbeelding ]
Powerchords for life RRAAAANNNNGGGG [ afbeelding ]
Naderhand de moddeling software gebruiken van Gearbox zit er helaas pindakaas niet in. Of je moet de VST plugin hebben aangeschaft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je opneemt mét effecten dan staat het vast
Als je opneemt zonder effecten heb je altijd de basis, en bevalt het niet kan je alle effecten dus weer weghalen en opnieuw proberen
dus ja dat ja
Herken ik hier de rasgitarist????quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:04 schreef punkjunk het volgende:
Ik neem helemaal geen geld mee denk ik haha.
Heb jij wel geld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben een halfbloedgitarist.
Nu heb je me nog niet verteld wat er mis is met open Gquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:04 schreef punkjunk het volgende:
Ik neem helemaal geen geld mee denk ik haha.
Hehquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:41 schreef Witchfynder het volgende:
Hij verloor er interesse in toen hij zag dat het niet helemaal barré is.
ze sturen telkens zo'n mooie folder, maar ik ken ongeveer hun hele website uit mn kopquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Cynic het volgende:
ah, de mensen bij Thomann denken ook weer eens dat ik geld te besteden heb. Ze moesten eens weten![]()
Ik heb twee bassen, een Spaanse gitaar, een westerngitaar, een cabinet, een wireless-set, een electrische gitaar, een flightcase en een power conditioner te weinig iig.quote:
Kleine Aria van 30 watt? Perfect voor thuis. 50 euro.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, bereid je voor op een nieuwe member van deze topicreeks.
Ik heb "daarnet" van Deansensitized z'n Ibanez SA 120 overgekocht, zit alleen geen versterkertje bij. heeft iemand nog een toffe versterker in de aanbieding?![]()
quote:
Misschien herkende hij ook de rasgitarist en ging hij er van uit dat je toch niks ging kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
..maar 'die staan daar en die zijn niet aangesloten' zorg dan dat het zo is stomme piemel en waar blijft me koffie..
Pech voor ze. Een verkoper die weigert even een versterker voor je aan te sluiten, wil niet aan je verkopen. Help hem daar maar bij door de concurrent lastig te gaan vallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
'die staan daar en die zijn niet aangesloten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |