In dit topic vragen? PM? Mail?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het waarde IT meneer, maar als ik in de gebruiksaanwijzing niet kan vinden op welke van de 8 pinnen de jumper moet komen dan ga ik niet lukraak een jumper ergens op steken. Maar het is opgelost.
Meneer mevrouw eh... Mod, die mevrouw bovenaan baggert in dit topique met haar bank!quote:
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als jij weer een keer in je autistentopics post
als ik dat doe werkt het nietquote:
nou het was geen kut topic Juup, foeiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topic
![]()
Ik had geen geduld en stuiterde van muur tot muur. En al sik geen geduld heb dan doe ik waar ik op dat moment zin in heb, en dat is niet per definitie altijd de goedkoopste en slimste manierquote:
mijn collega is moeder geworden.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
mijn collega is moeder geworden.
Wat is iedereen ineens snel aangebrand, volgens mij bedoelt niemand het zo verkeerd.
Tralalala, ik ben blij!
Het kwam gewoon anders over dan dat je het nu uitlegt, koning hapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topic
![]()
Nee een bank verkoop topic. So whatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou het was geen kut topic Juup, foei![]()
Kwestie van interpreteren en niet gelijk j gevoel laten spreken (ik heb makkelijk praten want ik ben nog een graadje erger denk ik).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kwam gewoon anders over dan dat je het nu uitlegt, koning hap
Dat wou ik ook ff zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwestie van interpreteren en niet gelijk j gevoel laten spreken (ik heb makkelijk praten want ik ben nog een graadje erger denk ik).
Aha boeiend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat is iedereen ineens snel aangebrand, volgens mij bedoelt niemand het zo verkeerd.
Tralalala, ik ben blij!
Flikker toch op Juup, je opmerking kwam behoorlijk achterlijk over, en nu heb ik alles gedaan. Het is dat ik weet wat je mankeertquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee een bank verkoop topic. So what![]()
Als mevrouw een keer op haar korte teentjes getrapt is moet iedereen het aar gelijk ontgelden, dus niet he niet bij mij.
ja, dan moet ik het topic maar sluiten he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Meneer mevrouw eh... Mod, die mevrouw bovenaan baggert in dit topique met haar bank!
Doe maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dan moet ik het topic maar sluiten he?
Laat ook maar, is de discussie niet waard. Gaat alleen de sfeer maar van naar de knoppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flikker toch op Juup, je opmerking kwam behoorlijk achterlijk over, en nu heb ik alles gedaan. Het is dat ik weet wat je mankeert
Bluf!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dan moet ik het topic maar sluiten he?
allemaal nep, murp, wij praten vaker zo tegen elkaar, no worriesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef murp het volgende:
en doe eens rustig in dit topic, straks komen er nog ruzies of fok.... dan krijgen we topics in KLB en in R&P...
gewoon lief voor elkaar zijn
en ja, ik hou dit topic effe in de gaten..
1. ik viel je niet aan, ik deed een vriendelijk verzoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef FUFR het volgende:
SQ, even voor de records, ik voel me alles behalve aangevallen door je opmerking hoor, je gaat je goddelijke gang maar. Mij mag je vrijelijk beledigen (al moet de eertse keer nog komen), mijn dochter en het moederschip niet. Die kunnen zich hier niet verdedigen.
* handenarbeid verrichten gaat
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef murp het volgende:
en doe eens rustig in dit topic, straks komen er nog ruzies of fok.... dan krijgen we topics in KLB en in R&P...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee een bank verkoop topic. So what![]()
Als mevrouw een keer op haar korte teentjes getrapt is moet iedereen het aar gelijk ontgelden, dus niet he niet bij mij.
Murp, we schelden elkaar hier al 1180 topics uit, dus beter ga je wat nuttigs doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tralalala, ik ben blij!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Murp, we schelden elkaar hier al 1180 topics uit, dus beter ga je wat nuttigs doen
Nee is de discussie idd niet waardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat ook maar, is de discussie niet waard. Gaat alleen de sfeer maar van naar de knoppen.
Hb jij jouw bank ook op De Vondst ofzo gezet? Kost niets of bijna niets en veel toerken e.d. willen wel kopen dnek ik?
Varkensleerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee is de discussie idd niet waard
De vondst, misschien wel. Hoewel het varkensleer is he
dan ga je vast geen Finding Nemo kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:27 schreef Juup© het volgende:
Ik ga een dvd'tje kijken, rukken, en dan weer naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha boeiend.
Nee ik snap het.
Zo vanaf nu allemaal de handjes in de lucht en zing met mij mee:
Deze vuist op deze vuis, deze vuist op deze vuist, en zo gaan wij naar booooveeenn..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef amaranta het volgende:
Is ze uitgescheurd?
uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben gewoon vrolijk, dat mag toch..
Dat heb ik niet gevraagd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef amaranta het volgende:
Is ze uitgescheurd?
ik ben er gisteravond al "in" geweestquote:
waar reageer ik dan heetgebakerd?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:36 schreef bleiblei het volgende:
Heuj... Wat een geneuzel om een fucking bank zeg.
Ja, ik kan me voorstellen dat SQ het niet tof vind dat er semi lollig gedaan wordt in een verkooptopic omdat het je het dan wel kan vergeten om dat ding verkocht te krijgen.
Ja, ik vind ook dat SQ wat heetgebakerd reageert.
Ja, ik vind ook dat anderen hier daar ook wat flauw op reageren.
En FUFR, ik ben gisteravond al "in" geweest![]()
.
ohquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Murp, we schelden elkaar hier al 1180 topics uit, dus beter ga je wat nuttigs doen
Geeft niet, ik compenseer je welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik scheld jullie helemaal niet uit, laat staan zoveel topics
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, ik compenseer je wel![]()
Ik ben helemaal niet cranky, houd dat hoofd van je toch gewoon eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:58 schreef r8ality het volgende:
SQ, ben je misschien een beetje cranky omdat er nog een buttplug klemzit in je anus?
Lunch!.
Ik vond het ook wat flauw, maar goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:00 schreef amaranta het volgende:
wat een ongegronde klacht...
alsof dat jouw taak is
ZGAN klinkt toch heul niet Zweeds, gekkiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef amaranta het volgende:
tis dat ik beter weet sq, maar anders zou ik denken dat ZGAN de ikeanaam van jouw bank is
Dies vast voor mij!quote:
Ja, klopt, dezelfde bank als de mijne staat ook zgan op MP, voor 80 pleuro, maar die zag er echt op het plaatje ranzig uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, alleen meestal zetten ze dat er gewoon bij zonder dat het dat waard is.
was daar wel op gebatst dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, klopt, dezelfde bank als de mijne staat ook zgan op MP, voor 80 pleuro, maar die zag er echt op het plaatje vreselijk ranzig uit
was gewoon algemeen bedoeld dus ook voor jou iddquote:
ieuw!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was gewoon algemeen bedoeld dus ook voor jou idd
Stappen, net zoals afgelopen nachtquote:
Rukken was maar een grapje. Ik lig DVD nummer 1 van The Gathering - A Sound Relief te kijken en luisteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je vast geen Finding Nemo kijken
Insgelijks.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:31 schreef Mex_ het volgende:
Juup, je bent een eppo!
Zullen we SQ's bank kopen en de bank ontmaagden?quote:
6359 1020 5044 2910quote:
Ik hoef jouw poesje niet te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je mijn poesje gezien?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zullen we SQ's bank kopen en mij ontmaagden?
Hoeveel glazen gaan er nog sneuvelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
6359 1020 5044 2910
Voeg me ff toe en geef me de jouwe, kan ik je inmaken met tennis
Hoofdscherm --> rechts onderin envelopje --> links onder, 2e picto --> adresboek
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Stappen, net zoals afgelopen nacht
Ik vond het zo lief van mezelf....quote:
De hoeren zijn goedkoper.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zullen we SQ's bank kopen en de bank ontmaagden?
Ja, dan vind ik de mijne een stuk smakelijker. En op die bank is al 80 euro gebodenquote:
Heb ik niet zien staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het zo lief van mezelf....
Ik had een stel poesjes voor je neergezet op de vorige blz...
Nu ben ik teleurgesteld in de mensheid.
Meer staat er niet op?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:38 schreef r8ality het volgende:
Graafsewijk.
D'r staat hier een straat verderop een Peugeot 405 te koop. Er zit een briefje op: Te koop, Peugeot 403..
Dat is waar...maar hier hou je er een bank aan over ipv jeukquote:
Misschien moet je er ook bieden bij zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik de mijne een stuk smakelijker. En op die bank is al 80 euro geboden
Nu is het nep-Redbull en Liga Fruitkick bosvruchten (quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Joost vindt het gewoon leuk om stomme dingen tegen mij te zeggen denk ik. Kan ie weer gniffelen en ijsthee met brood over zijn scherm uitspuwen![]()
[juup]quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is waar...maar hier hou je er een bank aan over ipv jeuk![]()
De horrorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nu is het nep-Redbull en Liga Fruitkick bosvruchten ().
Jawel, maar het verkeerde typenummer eropzetten is wel heel erg kansloos.quote:
Ja, ik heb de prijs even weggehaald en er "zie omschrijving" van gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Misschien moet je er ook bieden bij zetten.
Of 99 euro ofzo(je kunt zoeken op een bepaalde prijs, volgens mijzeggen veel mensen tot 100 euro ofzo ?) en dan dat je biedingen vanaf 99 euro serieus bekijkt ofzo?
Biedingen op mp stellen niet veel/niets voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik de mijne een stuk smakelijker. En op die bank is al 80 euro geboden
Forbiddenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef JamesBrownie het volgende:
afbeelding ]afbeelding ]afbeelding ]afbeelding
Nog een keer voor Juup dan...
Heb je bij jouw spullen wel een prijs vermeld toen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Biedingen op mp stellen niet veel/niets voor.
Wie zegt dat je jeuk overhoudt aan hoeren, je moet natuurlijk wel iets fatsoenlijks kiezen he.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is waar...maar hier hou je er een bank aan over ipv jeuk![]()
Kruisjes! Nog meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat raar, ik kan ze wel gewoon zien(dacht dat het aan SQ lag)(nou ja, aan dr comp dan ofzo)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een rotzooi
je mag gewoon niet hotlinken
quote:
Nogmaals.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, dus ik neem het van jou aan.
Ik ben Mex, ik denk dat je online kan Wii Tennissen tegen elkaarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
6359 1020 5044 2910
Voeg me ff toe en geef me de jouwe, kan ik je inmaken met tennis
Hoofdscherm --> rechts onderin envelopje --> links onder, 2e picto --> adresboek
Die ene met die tatoeagequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat je jeuk overhoudt aan hoeren, je moet natuurlijk wel iets fatsoenlijks kiezen he.
Ze zalle bij jou wel in je cache staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat raar, ik kan ze wel gewoon zien(dacht dat het aan SQ lag)(nou ja, aan dr comp dan ofzo)
Dat is idd triest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jawel, maar het verkeerde typenummer eropzetten is wel heel erg kansloos.
Zie je, het ligt aan SQ!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben Mex, ik denk dat de Wii fatsoenlijk online kan
kan dat niet dan? matigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben Mex, ik denk dat je online kan Wii Tennissen tegen elkaar
Ja bijvoorbeeld.quote:
Nee..je moet echt de url kopieren en in je adres balk plakken..dan zie je ze pas...die site is gewoon rukquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog een keer voor Juup dan...
PES2008 schijnt nogal te haperen op de PS3quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef bleiblei het volgende:
Had je toch voor de PS3 moeten gaan Mex!
Tipje van Feb:
Top Gear in Gran Turismo 5
Alleen jammer dat GT5 pas in 2012 gereleased gaat worden als ze zo doorgaan.
Dat kan hier ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je ken elkaar wel hendig sjiek berichtjes sturen
Nou, laat maar dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..je moet echt de url kopieren en in je adres balk plakken..dan zie je ze pas...die site is gewoon ruk
Al die moeite voor datquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets dus.
Ik had eraan gedachtr, alleen is die wat lang en je ziet hem toch niet.quote:
Miiwiiwiiwiiwiiquote:
Ik vond het wel aardig van mezelf.quote:
PES2008 op de 360 heeft daar iig geen last van (behalve in replays wil hij wel eens vaag doen), maar ik las ook zoiets ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PES2008 schijnt nogal te haperen op de PS3
Nou weet ik niet meer of ik nog wel een PS3 wil...komt volgend jaar de GT5 prologue niet uit?
Ik mis de @quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja die.
Das wel zuur. Tis dat ik niets met voetbalspellen heb, anders had ik het wel willen proberenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PES2008 schijnt nogal te haperen op de PS3
Nou weet ik niet meer of ik nog wel een PS3 wil...komt volgend jaar de GT5 prologue niet uit?
Jij hebt geen @quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mis de @
Maar is wel leuk voor op een kinderpagina.
Dank je
en op de PC viel het maar tegenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef febster het volgende:
[..]
PES2008 op de 360 heeft daar iig geen last van (behalve in replays wil hij wel eens vaag doen), maar ik las ook zoiets ja.
Alles via mail, ik gebruik daar nooit m'n telefoon voor. Gewoon een vraagprijs erbij en de biedoptie uitzetten, nemen ze gewoon contact met je op via de mailformpje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je bij jouw spullen wel een prijs vermeld toen?
En heb je die via mail/telefoon verkocht?
Volvo'squote:
Niet dat ik zo gigantisch voorstander van consoles ben (maar dat is meer "gamesquote:
Ah keej. Dan heb ik nog maar even geduldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alles via mail, ik gebruik daar nooit m'n telefoon voor. Gewoon een vraagprijs erbij en de biedoptie uitzetten, nemen ze gewoon contact met je op via de mailformpje.
Omdat er zoiets niet voor de PC bestond. Die PS2 heb ik puur en alleen gekocht voor GTA San Andreas trouwens, omdat ik anders een halfjaar moest wachten op de PC-versiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet dat ik zo gigantisch voorstander van consoles ben (maar dat is meer "games" ) maar wie heeft er vele uren als een imbeciele malloot op een plastic matje staan springen?
.
www.zotraagalsdikkestront.nlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet iemand nog een andere site die op hyves lijkt?
myspace.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet iemand nog een andere site die op hyves lijkt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben Mex, ik denk dat je online kan Wii Tennissen tegen elkaar
Dan moet ik een account aanmaken. Ik wil het best via jou doen trouwensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef amaranta het volgende:
sq bied haar je bank aan!!
ej swa wat doe je op mijn plein man...zoek een ander plein met je pattas en je hoofdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]je zou verwachten dat ik gewoon tegen je kan spelen als jij op m'n plein zit
Of de terminal waarachter ik zit te werkenquote:
Kan nahquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej swa wat doe je op mijn plein man...zoek een ander plein met je pattas en je hoofd
Topquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef amaranta het volgende:
ik bied het wel aan
en ik heb nog 4 velgen staan voor 150 euro...die mag ze ook meenemenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog flinke kledingkast... Als ze die bank van SQ op komt halen mag ze die ook meenemen voor 50 euro.
Waarom zit iedereen trouwens zo te kankeren op dat ze geld krijgt? Er staat toch nergens dat ze het van de overheid krijgt? Misschien krijgt ze wel geld van d'r moeder. Stelletje hormonenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef amaranta het volgende:
ik bied het wel aan
1 velgen, 2 velgens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik heb nog 4 velgen staan voor 150 euro...die mag ze ook meenemen![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen trouwens zo te kankeren op dat ze geld krijgt? Er staat toch nergens dat ze het van de overheid krijgt? Misschien krijgt ze wel geld van d'r moeder. Stelletje hormonen
wil je misschien wat documenten inbinden voor me? Ik heb er namelijk geen zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef r8ality het volgende:
Ik wil iets doen. Iets! Asjeblieft laat me IETS doen!
Er is hier niks te doen.
Niets..
Joost...ga iets doenquote:
De editsnol was me voorquote:
Zelfs dat zou ik doen. Zal ik de volgende vlucht van Den Bosch naar Eindhoven pakken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je misschien wat documenten inbinden voor me? Ik heb er namelijk geen zin in
Ik gebruik die knop teminste..daar betaal ik toch voorquote:
Ik denk dat fietsen sneller gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik doen. Zal ik de volgende vlucht van Den Bosch naar Eindhoven pakken?.
Dat vroeg ik me van de week nog af...waar is die vent gebleven eigenlijk?quote:
Gestoptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me van de week nog af...waar is die vent gebleven eigenlijk?
quote:
3FM.mp3quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Phil Collins - 06 - I Wish It Couldn't Rain Down.mp3![]()
Post allen het mp3tje wat nu op staat
Eensch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom iemand van 20 zonder baan, zonder geld, zonder diploma die alles gratis moet krijgen omdat ze NIKS kan betalen in godsnaam een kind probeert te maken![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het domweg hypocriet en asociaal
foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom iemand van 20 zonder baan, zonder geld, zonder diploma die alles gratis moet krijgen omdat ze NIKS kan betalen in godsnaam een kind probeert te maken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry, ik kan me weer es niet inhoudenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef amaranta het volgende:
SQ!
Je zou zeggen dat je toch het beste wil voor je kind...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
bb...dit is het moment dat de alarmbellen af moeten gaan...NU ingrijpen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, nu heb ik me ook op dat forum geregd
Nee, ik doe alleen maar flamenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb...dit is het moment dat de alarmbellen af moeten gaan...NU ingrijpen!
Datzelfde topic wat Maria net posttequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Post je wel een link SQ?
Te laatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb...dit is het moment dat de alarmbellen af moeten gaan...NU ingrijpen!
Dat kind is echt domquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef amaranta het volgende:
en ik heb al weer voor je moeten opnemen sq
ik lees meequote:
http://www.zwangerschapspagina.nl/search.php?search_id=egosearchquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta, heb je op dat forum ook zoiets als My Active Topics?
egosearchquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
http://www.zwangerschapspagina.nl/search.php?search_id=egosearch
Is phpbb, beetje brak dus
dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lees mee
Ze zal best voor dat kind kunnen zorgen (al vraag ik me af wat er van dat kind terecht komt) maar ze heeft geen euro te besteden aan luiers enzo
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:54 schreef Mex_ het volgende:
Ik kon het ook niet laten om te reageren
Hypocriet...in je bankstel topic mogen we niet baggeren maar daar welquote:
Over een half jaartje kun je genoeg doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kunnen we gezelling niet online tennis speulen
Moet je me alleen nog ff jou nr geven, anders kunnen we niet migrerenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:03 schreef febster het volgende:
[..]
Over een half jaartje kun je genoeg doen
Heb je mijn uitleg gezien waarom zo'n meisjes een kind willen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat geen 1 van die twintigjarige, "ik wil zo graag een babietje want babietjes zijn liev, en ik kan heus wel een flesje kopen van mijn zakgeld hoor" langer dan 10 minuten zou overleven op Fok
Dan kan ik ook beter naar "een of andere sportforum" gaan denk ikquote:tis dan ook een voornamelijk "vrouwen" site en tja dan gaat het nog wel eens over rozewolkjes geblaat he....jij kan gezien jouw reactie beter naar een of andere sportforum of voetbalforum of what so ever gaan daar zul je dat rozewolkjes geblaat ongetwijfeld niet tegenkomen...
Ik vind het wel sneu dat je dat soort domme mensen het niet kwalijk kan nemen dat heel werkend Nederland minimaal 40% van hun inkomen afstaan aan dat soort idioten. Als ze het nu hard nodig heeft omdat ze echt niet kan werken. Okee. Maar deze dame kan "niet met geld omgaan" en vindt een televisie een hoge prioriteit hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je mijn uitleg gezien waarom zo'n meisjes een kind willen?
Dat klopt best wel hoor, en je kunt het ze nauwelijks kwalijk nemen.
en een kind. Ze is wel een borderliner van 20 die van zakgeld leeft en in een instelling leeft, maar ze wil zo snel mogelijk een kind.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat je dat soort domme mensen het niet kwalijk kan nemen dat heel werkend Nederland minimaal 40% van hun inkomen afstaan aan dat soort idioten. Als ze het nu hard nodig heeft omdat ze echt niet kan werken. Okee. Maar deze dame kan "niet met geld omgaan" en vindt een televisie een hoge prioriteit hebben.
ik vraag me al tijden af wat amaranta daar doet eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu moet ik weg van dat forum, want ik word kanker aggressief van die zijige hormoondrachtige koeien![]()
![]()
Echt no no no nooooooooooo way dat ik ooit serieus met dit soort domme olifanten ga converseren als ik ooit zwanger word. Het is echt de absolute gruwelhorror!![]()
peukentijd
Het ging me voornamelijk om de zin die daarna kwam, maar daar gaat ze voor het gemak maar niet op inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kan ik ook beter naar "een of andere sportforum" gaan denk ik
quote:Ik word gewoon simpel van al dat rozewolkjes geblaat hier altijd. Niemand kijkt naar de ernst van de zaak. Maar goed, dat is een afwijking waar ik mee zal moeten leren leven.
Dat stemt mij ook wel eens droevig, maar het enige wat wij weldenkenden er tegen kunnen beginnen is zelf NOG harder rondneuken en ons NOG sneller voortplanten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef bleiblei het volgende:
Evolutie technisch zouden die mensen juist af moeten vallen in de Genepool. Maar nee, het zijn juist dit soort mafketels die hun genen incl. de minder toffe gewoontes en gebruiken (die we ze niet kwalijk mogen nemen. Hunnie kunnen der ook niets aan doen) op volle kracht aan het voortplanten zijn.
je kreeg een treffende reactie op die 2e zin iigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ging me voornamelijk om de zin die daarna kwam, maar daar gaat ze voor het gemak maar niet op in
[..]
40%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat je dat soort domme mensen het niet kwalijk kan nemen dat heel werkend Nederland minimaal 40% van hun inkomen afstaan aan dat soort idioten. Als ze het nu hard nodig heeft omdat ze echt niet kan werken. Okee. Maar deze dame kan "niet met geld omgaan" en vindt een televisie een hoge prioriteit hebben.
Nee, dat is daar nooit gezien die linkjes die amaranta daar post, die drachtige kinderen van 19 willen alleen lezen wat ze zelf er in zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ging me voornamelijk om de zin die daarna kwam, maar daar gaat ze voor het gemak maar niet op in
[..]
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu moet ik weg van dat forum, want ik word kanker aggressief van die zijige hormoondrachtige koeien![]()
![]()
Echt no no no nooooooooooo way dat ik ooit serieus met dit soort domme olifanten ga converseren als ik ooit zwanger word. Het is echt de absolute gruwelhorror!![]()
peukentijd
Minimaal he Juup. Minus de belastingvrije som uiteraard, maar boven die som betaal ik 52% hoor.quote:
Def P: "Doe wat nuttigs met je leven en beëindig het"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
En al die domme koeien maar *Ach meissie, ik heb hier dit en dit nog wel, mag je zo hebben!*.
Profiteurs. En de rest van de maatschappij heeft er alleen maar last van terwijl ze er zeker wel prima wat aan kan doen. Itt tot de mensen die wel echt hulp nodig hebben.
52% belasting?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Minimaal he Juup. Minus de belastingvrije som uiteraard, maar boven die som betaal ik 52% hoor.
Als je het zo gaat bekijken dan kun je net zo goed de hele gezondheidszorg afschaffen.. Je kan gewoon geen grenzen trekken..hoe jammer dat ook is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef bleiblei het volgende:
Evolutie technisch zouden die mensen juist af moeten vallen in de Genepool. Maar nee, het zijn juist dit soort mafketels die hun genen incl. de minder toffe gewoontes en gebruiken (die we ze niet kwalijk mogen nemen. Hunnie kunnen der ook niets aan doen) op volle kracht aan het voortplanten zijn.
Je kunt het hen wel kwlijk nemen, tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is idd het probleem. ZO zie je ook mensen met een geestelijke handicap die amper voor zichzelf kunnen zorgen toch aan kinderen beginnen. En als de kinderen er dan zijn is er van enige opvoeding weinig sprake. Ik kan best begrijpen dat het moeder c.q. vader gevoel instinctief is en enorm roept, maar dan toch mensen denk dan de toekomst.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken dan kun je net zo goed de hele gezondheidszorg afschaffen.. Je kan gewoon geen grenzen trekken..hoe jammer dat ook is.
Okee, eerst 37% sociale verzekeringen, die opgaan aan UITKERINGEN en ik heb ook een stukje inkomen wat inderdaad in die tweede schijf valt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
52% belasting?
Aardig inkomen heb jij dan.
Het zijn vaak de intellectueel iets minder bedeelde mensen die er maar op los neuken zonder aan de eventuele gevolgen te denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het hen wel kwlijk nemen, tot op zekere hoogte.
Ik heb tot mijn 18e ofzo ook altijd gedacht dat het normaal was om een uitkering te hebben, mijn vader heeft er jaren een gehad, mijn moeder nog langer, mijn tante altijd, alle mensen met wie we omgingen ook...
Alleen ging ik op een gegeven moment om me heen kijken en zien dat het niet klopte(en TOCH een kind op mijn 20e!!)
Deze meisjes zijn vaak niet zo slim(klinkt lullig, maar zo is het wel) al gaat dat ook niet altijd op, mijn beste vriendin van die tijd heeft nu vier kinderen, de oudste kreeg ze toen ze net 19 was en zij was best intelligent.
Dus al de door jouw betaalde sociale premies gaan naar uitkeringen toe?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, eerst 37% sociale verzekeringen, die opgaan aan UITKERINGEN en ik heb ook een stukje inkomen wat inderdaad in die tweede schijf valt.
Juup, ik ben salarisadministrateur, ik weet heus wel hoe het zit hoor, neem me nu gewoon es met een korrel zout.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus al de door jouw betaalde sociale premies gaan naar uitkeringen toe?
Beter je huiswerk doen schat.
Mwuhahaha.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Dat forum zou me gewoon beletten om ooit zwanger te raken. Al is het maar om de angst dat ik dan misschien ook zo word
Is dat minus je zorgtoeslag die ik betaal?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Juup© het volgende:
Dokter toe.
Tot later
P.S.
Die betaal ik ook van mijn uitkering die indirect door jullie ook betaald word
Ik kan niet tegen bewuste onjuistheden die daardoor een bepaalde stemming creëren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup, ik ben salarisadministrateur, ik weet heus wel hoe het zit hoor, neem me nu gewoon es met een korrel zout.
Ik krijg geen zorgtoeslag voor zover ik weet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat minus je zorgtoeslag die ik betaal?
Van je uitkering die indirect door mij wordt betaald?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen bewuste onjuistheden die daardoor een bepaalde stemming creëren.
Maar ik zal een pallet zout gaan kopen.
Het recht op voortplanten valt niemand te ontnemen omdat je geen grens kan trekken...helaas...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is idd het probleem. ZO zie je ook mensen met een geestelijke handicap die amper voor zichzelf kunnen zorgen toch aan kinderen beginnen. En als de kinderen er dan zijn is er van enige opvoeding weinig sprake. Ik kan best begrijpen dat het moeder c.q. vader gevoel instinctief is en enorm roept, maar dan toch mensen denk dan de toekomst.
Maar ja, shit happens.
Klopt, maar voorlichting of licht bedreigende coachende gesprekken kan misschien wat schelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het recht op voortplanten valt niemand te ontnemen omdat je geen grens kan trekken...helaas...
Nee, zo zie ik dat niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken dan kun je net zo goed de hele gezondheidszorg afschaffen.. Je kan gewoon geen grenzen trekken..hoe jammer dat ook is.
Ik zou dolgraag belasting betalen voor jouw dokter....maarja..ik betaal geen belastingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Juup© het volgende:
Dokter toe.
Tot later
P.S.
Nee, daar heb ik al zoveel over gefilosofeerd. Het enige wat je misschien kan doen is die mensen geen gratis spullen geven. Dan komen ze er op den duur wel achter dat het niet altijd even handig is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het recht op voortplanten valt niemand te ontnemen omdat je geen grens kan trekken...helaas...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Dat forum zou me gewoon beletten om ooit zwanger te raken. Al is het maar om de angst dat ik dan misschien ook zo word
Helmonders hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag belasting betalen voor jouw dokter....maarja..ik betaal geen belasting
Ja, maar die is ook vrij directquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]Zo word je niet, zo is maria ook niet, volgens mij vinden ze maria daar ook nogal 'rebels'
Ik rij tegenwoordig stukje binnendoor. Ik heb alleen nog niet het ideale punt gevonden om de snelweg op te gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:30 schreef r8ality het volgende:
Briljant. In alle fileberichten van de hele dag hoor ik danwel Kerkdriel of knooppunt Hintham. Geweldig knooppunt, Den Bosch.
Gelukkig werk ik er erg "hard" voorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Juup© het volgende:
Dokter toe.
Tot later
P.S.
Omgaan met geld is inderdaad een opvoedingsissue. Degene die niet met geld om kunnen gaan, of een verkeerde opvoeding geven zijn in mijn ogen ook geestelijk niet helemaal 100%, misschien wel 98% maar niet 100%. Hiervoor kunnen ze ook vast en zeker hulp krijgen, maar omdat het geen aanwijsbare afwijking is wordt het gewoon geaccepteerd en laten ze dit volk gewoon aanklooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, zo zie ik dat niet.
Ik leg de grens bij mensen die er zelf iets aan kunnen doen.
De gezondheidszorg grijpt in als mensen er zelf niet iets aan kunnen doen.
Omgaan met geld e.d. is een opvoedingissue. Een instelling die je aangeleerd krijgt. Precies wat JB zegt.
Dat komt door je omgeving. Niet omdat je getikt bent zoals Juup, ME hebt zoals een goeie vriendin van SQ of lichamelijke problemen zoals (schijnt) de moeder van Gurlie.
Dit zijn de mensen die van mij gewoon +/- modaal zouden moeten krijgen.
Die godvergeten lamzakken die profiteuren terwijl dat niet hoeft. Grietjes zoals die Toos op dat forum.
Die zouden een rotschop onder hun hol moeten krijgen ipv. bemoederd worden met "ach meis, hier heb je je weekgeld, koop er maar een TV van" of "ach kindje toch, ik heb nog wel een complete inboedel staan die je mag hebben".
Ja, maar ze stoppen die mensen wel ff geld toe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Omgaan met geld is inderdaad een opvoedingsissue. Degene die niet met geld om kunnen gaan, of een verkeerde opvoeding geven zijn in mijn ogen ook geestelijk niet helemaal 100%, misschien wel 98% maar niet 100%. Hiervoor kunnen ze ook vast en zeker hulp krijgen, maar omdat het geen aanwijsbare afwijking is wordt het gewoon geaccepteerd en laten ze dit volk gewoon aanklooien.
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik rij tegenwoordig stukje binnendoor. Ik heb alleen nog niet het ideale punt gevonden om de snelweg op te gaan.
Helemaal aan de andere kant van Den Bosch is zaad. Veels te ver binnendoor. Maar als ik bij SAP derop ga, pak ik ook net een stukje file mee.
Vandaarrrquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Moet je me alleen nog ff jou nr geven, anders kunnen we niet migreren
ik doe niks (meer)...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:49 schreef amaranta het volgende:
hee artic en rob niet doen!
Het is bijna 16:00 uur...ben je er klaar voor?quote:
ik ben inderdaad een niet graag geziene gast in de lounge..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook vrij direct
Ik heb een nichtje met het zelfde probleem, na jarenlang aanklooien en toestoppen hebben nu de ouders toch maar even financiele curatele ingesteld. En dat blijkt schijnbaar te werken...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar ze stoppen die mensen wel ff geld toe.
Mijn zusje kan/kon (weet niet hoe dat nu is) ook niet met geld omgaan.
Ik had echt zoiets van, stop met bijspekken van dat kind. Merkt ze vanzelf op de 10de dat der geld op is. Heel makkelijk.
Dan maar 3 weken droog brood eten. Weet ze de maand erna wel waar ze rekening mee moet houden.
Maarja, met al die leen-geneuzel tegenwoordig gaat dat ook niet meer op natuurlijk.
Voor mij helemaal niets, ik vind je tof. Maar drachtige koeien blijken er minder goed tegen te kunnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben inderdaad een niet graag geziene gast in de lounge..
en wat is er mis met direct zijn?
Zandzuigerstraat, Van Grobbendocklaan, Maastrichtseweg. Vanaf de Graafseweg rijd ik ook zo.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is bijna 16:00 uur...ben je er klaar voor?
Wiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:00 schreef Mex_ het volgende:
Naar huisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |