Held!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:17 schreef Gatalin het volgende:
Ik hoop op minimaal een gelijkspel, maar ik ben zeer bang dat het op een verliespartij gaat uitlopen. Aan mijn support zal het niet liggen, ik moedig ze aan vanuit vak 6 van het Petrovsky stadion
Valse tussenstand, ban!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef borisz het volgende:
0-1
Tot later monoborisz....quote:
Toch wel een GOED GLAS, GOEDE WIJN EN EEN BLOKJE KAAS mag ik hopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De kaas en de fles wijn staan al klaar!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Die 32 supporters hadden makkelijk meegekund.....
[ afbeelding ]
Dat ding is leeg!
noh!
Een echte supporter maakt tijd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Die wedstrijd begint om 17:25 meteen zag ik, dan ff snel wat journaal en dan door....
Kut, kan pas vanaf half 7 kijken...
Deze echte supporter moet af en toe ook zakelijk blijven en kan niet een afspraak omwille van deze wedstrijd afzeggen.. Hoe erg de echte supporter het ook vindt!quote:
Echt tof om te lezen inderdaad!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:21 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6288
Leuk om te volgen
quote:Duitsers zijn goed volk. De Nederlandse gasten mogen in alle comfort eerste klas reizen. Dat is ook wel eens anders geweest.
Lekker geloofwaardig Dick..... Beetje AZ in de favorietenrol duwen zodat ieder resultaat goed is voor de nr.1 uit Rusland!quote:Advocaat drukt AZ in favorietenrol
SINT PETERSBURG - Dick Advocaat deelt drie duels voor het einde van de competitie met Zenit Sint Petersburg de koppositie van de hoogste Russische divisie. Toch bestempelt de trainer AZ als favoriet voor de onderlinge ontmoeting van donderdag in de UEFA Cup.
„Ik denk dat Everton en AZ om de bovenste plaatsen in de poule gaan strijden. We mogen blij zijn dat we derde worden”, stelde hij. „Voor ons is de landstitel ook belangrijker dan de UEFA Cup. Daar zal ik eerlijk over zijn.”
De kans is groot dat Advocaat Sint Petersburg al voor het einde van de UEFA Cup verlaat. „Over drie weken is de competitie afgelopen. Dan neem ik een beslissing of ik hier blijf of als bondscoach van Australië aan de slag ga. Of ik nog ooit bij een Nederlandse club aan de slag ga? Nee, dat gaan we niet meer doen hoor.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |