Jammer dat hij dronken wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft wat mij betreft drie maanden afwachten in één keer goed gemaakt! Hij was erg ok de laatste uren!
kansloos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zo dennis moet morgen een partij gaan lopen slijmen bij nadia om deze avond weer goed te maken
Het leek mij het meest op een bijna kopstoot. Zeker niet per ongeluk, ze stonden al even te praten. Hij werd kwaad omdat zij kwaad was.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
[..]
haalde hij uit dan?
Of liep hij in het donker (wij zien infrarood) met zijn dronken kop bijna tegen haar aan?
Ik heb geen armbeweging gezien.
ja maar je weet hoe nadia is dus het zou me niks verbazen als die twee morgen weer met elkaar omgaan alsof er niks gebeurt isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
[..]
kansloos.
Brian en Huub zijn nuchter en pakken hem morgen flink aan met zijn uitspraken.
Valt wel mee hoor. Hij heeft haar niet uitgemaakt voor van alles en nog wat. Hij heeft haar alleen verteld dat ze een respectloos monster is en dat ze moest oprotten. Logisch toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:14 schreef riri het volgende:
dennix ligt nu knock out in zijn bed...hij heeft nadia uitgemaakt voor van alles en nog wat....dat vergeeft ze hem niet....dus donderdag ligt hij eruit....nadia ziet hem nu als een hele zwakke speler
Die spelers maken niet uit wie eruit gaat. Dat doen ze achter, dat is al regelmatig gebleken. We zullen zien, ik gok 50/50quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
[..]
kansloos.
Brian en Huub zijn nuchter en pakken hem morgen flink aan met zijn uitspraken.
Heb je het wel gezien?Is er iemand die het gezien heeft?Of loopt die muts de kluit weer te bedonderen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik was net te laat om te cappen. Het ging te onverwacht en te snel.
Zal wel weer die dooie mus wezen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:14 schreef riri het volgende:
dennix ligt nu knock out in zijn bed...hij heeft nadia uitgemaakt voor van alles en nog wat....dat vergeeft ze hem niet....dus donderdag ligt hij eruit....nadia ziet hem nu als een hele zwakke speler
Niet zo onaardig over haar doen ze speelt haar spelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien?Is er iemand die het gezien heeft?Of loopt die muts de kluit weer te bedonderen?
Dennis is nog steeds nergens, zonder de hulp van wat drank. Morgen zal het weer droevernis zijn. Goedpraten enzo. Ik kijk morgen niet in ieder geval.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:16 schreef Stupidisco het volgende:
jammer dat dit niet de nacht van woensdag op donderdag is...en dus vlak voor de ontslagronde
Ja, heb ik gezien anders schrijf ik niet dat ik de cap net miste.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien?Is er iemand die het gezien heeft?Of loopt die muts de kluit weer te bedonderen?
Edit ik lees net het antwoord al.Thanks!
Hij reageerde heel heftig toen Nadia iets zei over het neuken zonder condoom met Lucquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Edit ik lees net het antwoord al.Thanks!
En jij denkt echt dat er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:16 schreef Stupidisco het volgende:
jammer dat dit niet de nacht van woensdag op donderdag is...en dus vlak voor de ontslagronde
hij liep hard op haar af en drukte zijn hoofd naar voren en schold daarbij...kopstoot zeg maar...zij bewoog op datzelfde moment snel haar hoofd naar achter....daardoor ontweek ze hem op tijd...had ze dat niet gedaan dan had hij haar geraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:07 schreef avonne het volgende:
Nadia "hij haalt zo naar mij uit. Het is dat ik de klap ontweek, anders had ik zó'n tik gehad!"
Definitive LIAR
Boeiend, dat hebben ze bijna allemaal gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:20 schreef riri het volgende:
[..]
hij liep hard op haar af en drukte zijn hoofd naar voren en schold daarbij...kopstoot zeg maar...zij bewoog op datzelfde moment snel haar hoofd naar achter....daardoor ontweek ze hem op tijd...had ze dat niet gedaan dan had hij haar geraakt
Lijkt me dat de Febo inmiddels ook wel overtuigd is dat Dennix eruit moet omdat ie niks toevoegd aan de show.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat er iets gaat gebeuren.![]()
Chanti of whatever zit er nu in, het vierde stelletje, zeer interessant.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me dat de Febo inmiddels ook wel overtuigd is dat Dennix eruit moet omdat ie niks toevoegd aan de show.
En daar sla je de plank wel goed mis. Kijk de Cossen maar na. Het is allemaal Nadia en Dennis, bijna aan één stuk door.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me dat de Febo inmiddels ook wel overtuigd is dat Dennix eruit moet omdat ie niks toevoegd aan de show.
daarmee zeggende dat als hij nuchter is zich anders voor doet naar haar dan wie hij werkelijk isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hij heeft haar niet uitgemaakt voor van alles en nog wat. Hij heeft haar alleen verteld dat ze een respectloos monster is en dat ze moest oprotten. Logisch toch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |