Het is ook meer hoop die ik uitspreek dan dat ik er vanuit ga. Het zou natuurlijk een prachtige grand finale zijn. De afgelopen tijd de hele verhaallijn met Dennix en Nadia met als toetje de ontslagronde van a.s. donerdag. Maar ja, ook ik weet dat dit m niet zal worden....helaas.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daar sla je de plank wel goed mis. Kijk de Cossen maar na. Het is allemaal Nadia en Dennis, bijna aan één stuk door.
Hoihoi, nee nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Hé Morwen
Heb je al een ban op VOL te pakken?
on topic:
oke, bijna-kopstoot, dus.
Bij "uithalen" en "tik" denk ik aan slaan.
Je doet alsof hij haar vreselijk verrot heeft gescholden en das gewoon niet zo. De drank heeft hem wat losser gemaakt en dus heeft hij wat van z'n gevoelens geuit. Natuurlijk speelt hij een spel, deed Nadia dat nou ook maar eens met haar volle verstand. In het spel is het voor deze twee helemaal niet gunstig om als een gebroken koppel te staan. Een subtiele scheiding lijkt dus door toedoen van Nadia niet mogelijk. Ze heeft het verneukt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:25 schreef riri het volgende:
[..]
daarmee zeggende dat als hij nuchter is zich anders voor doet naar haar dan wie hij werkelijk is
Niet logisch als je dat doet als je flink sambucca hebt gedronken,dus niet nadenkt bij wat je zegt...zij had niet gedacht dat hij haar zo zou benaderen...door de drank in hem deed hij dat wel....
ze hoorde dus hoe hij werkelijk over haar denkt en weet daardoor dat als hij nuchter is zich dus inhoud en een spel speelt
kleine correctie...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:25 schreef riri het volgende:
[..]
daarmee zeggende dat als hij nuchter is zich anders voor doet naar haar dan wie hij werkelijk is
Niet logisch als je dat doet als je flink sambucca hebt gedronken,dus niet nadenkt bij wat je zegt...zij had niet gedacht dat hij haar zo zou benaderen...door de drank in hem deed hij dat wel....
ze hoorde dus hoe hij werkelijk over haar denkt en weet daardoor dat als hij nuchter is zich dus inhoud en een spel speelt
Het kan goed zijn dat hij wel gaat. Het spel in december finito.....Dennis nu, Nadia de volgende, Amanda eruit vanwege geweld, vier man in de finale...De kijker wikt, de regie beslist.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het is ook meer hoop die ik uitspreek dan dat ik er vanuit ga. Het zou natuurlijk een prachtige grand finale zijn. De afgelopen tijd de hele verhaallijn met Dennix en Nadia met als toetje de ontslagronde van a.s. donerdag. Maar ja, ook ik weet dat dit m niet zal worden....helaas.
Gaat hem niet worden idd, 4 stelletjes en Jaap, hoe saai kan je het maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het is ook meer hoop die ik uitspreek dan dat ik er vanuit ga. Het zou natuurlijk een prachtige grand finale zijn. De afgelopen tijd de hele verhaallijn met Dennix en Nadia met als toetje de ontslagronde van a.s. donerdag. Maar ja, ook ik weet dat dit m niet zal worden....helaas.
tel daar bij op dat ze een neukertje nodig heeft als Luc weg is....dus ze wil hem niet kwijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:29 schreef Prospera het volgende:
Zij zei eerder vanavond dat ze hem er nooit ging uitstemmen, omdat hij nu zo zwak staat en ze hem niet zo naar buiten wil laten gaan. Ze wil hem sterker maken en dan eruit sturen, maar na vanavond duurt dat nog een maandje ofzo.
Ook had ze het over iets speciaals voor Dennis dat ze hem echt gunt; ik gok dat dat ook een singletje is en dat zij daarin mag mee zingen.
Dat gunt ze zichzelf natuurlijk ook![]()
Dennix speelt niet en kan dat niet...dat is haar vanavond heel duidelijk gewordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doet alsof hij haar vreselijk verrot heeft gescholden en das gewoon niet zo. De drank heeft hem wat losser gemaakt en dus heeft hij wat van z'n gevoelens geuit. Natuurlijk speelt hij een spel, deed Nadia dat nou ook maar eens met haar volle verstand. In het spel is het voor deze twee helemaal niet gunstig om als een gebroken koppel te staan. Een subtiele scheiding lijkt dus door toedoen van Nadia niet mogelijk. Ze heeft het verneukt.
Dat is een beetje makkelijk .. Die Nadia loopt die gozer al weken te playen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:25 schreef riri het volgende:
[..]
daarmee zeggende dat als hij nuchter is zich anders voor doet naar haar dan dat hij werkelijk is
Over 42 uur is het zoverquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Want die smerige snol is de volgende.
Spelen heeft hij zelf onmogelijk gemaakt door zo lang Nadia te blijven vertrouwen. Spelen wordt hem ook nog eens onmogelijk gemaakt doordaat Nadia hem gewoon afvalt. Voor dit spel is hij niet in de wieg gelegd, echt niet. Te onzeker en te afhankelijk. Ik bedankt de sambuca van Dennis. Had Huub diezelfde Sambuca genuttigd, was het vast een stuk minder gezellig geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:34 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix speelt niet en kan dat niet...dat is haar vanavond heel duidelijk geworden
Huub bedankte de sambuca
Ik zit er klaar voor de hapjes en drankjes zijn besteldquote:
De Dennis met sambuca was zeer amusant en hij heeft eindelijk voor zichzelf op durven komen. Jeetje, wat raar. Dat drank dat met iemand kan doen, wist je toch wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:39 schreef riri het volgende:
de werkelijke dennix laat zich met veel drank op wel zien...dat werd vannacht wel duidelijk
en dat is een totaal ander iemand dan hoe hij zich zonder drank uit.....
Wat hij werkelijk over Nadia denkt werd dus nu voor Nadia zelf ook duidelijk.....
Dit spel wordt en moet hard gespeeld....hij is de zwakke broeder en kan het niet
Het werkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk maar eens een avatar ge-upload, werkt het ????
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk maar eens een avatar ge-upload, werkt het ????
daar gaat het niet om...waar het wel om gaat is dat hij degene met wie hij als teamgenoot wil spelen,en waarin ze samen dus sterk moeten staan,dat hij die teamgenoot in wezenlijke zaken afvalt en vernedert.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
De Dennis met sambuca was zeer amusant en hij heeft eindelijk voor zichzelf op durven komen. Jeetje, wat raar. Dat drank dat met iemand kan doen, wist je toch wel?
Een avondje klasse, maakt hem idd nog geen geducht speler. Beter dat hij lekker met opgeheven hoofd naar huis gaat. Morgen Nadia nog maar eens in nuchtere toestand Nadia ervan langs geven.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:50 schreef riri het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...waar het wel om gaat is dat hij degene met wie hij als teamgenoot wil spelen,en waarin ze samen dus sterk moeten staan,dat hij die teamgenoot in wezenlijke zaken afvalt en vernedert.
Wie dan ook zal met zo'n speler niet samen willen spelen want op het moment suprême moet je kunnen steunen op elkaar.......hij liet haar zien wat hij werkelijk van haar vindt...terecht of onterecht....met zo'n teamgenoot ga je het verliezen
Ik ben ook niet meer zo helderquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even hoor. Je zet de dingen niet in de juiste volgorde nu en je kopiëert een gedeelte van wat ik al eerder heb beschreven. Optreden als een team. Nadia is begonnen met Dennis af te vallen. Niet andersom. Dennis heeft vanavond, rijkelijk laat, de grens aangegeven.
Yessir. Tijd om over Nadia heen te pissen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo helderKort samengevat heb wel es medelijden met Dennis. De pijlen zouden op Nadia moeten worden gericht
![]()
Uhhm, het is Nadia die Dennis al een aantal weken geleden heeft laten vallen door te gaan flirten met Luc. Nadia is al wekenlang Luc aan het 'bewerkstelligen' en zegt ondertussen dagelijks tegen Dennis 'maar ik hou echt alleen van jou schatje'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:50 schreef riri het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...waar het wel om gaat is dat hij degene met wie hij als teamgenoot wil spelen,en waarin ze samen dus sterk moeten staan,dat hij die teamgenoot in wezenlijke zaken afvalt en vernedert.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |